Diskuze
Německo do konce září rozhodne o osudu špinavých dieselů
Děkujeme za pochopení.
Z44d50e83n89ě51k 81D54u52f51e44k
Já teda nevím, ale Audi vyrábí novinku, A6 novou tuším a tam se počítá s jedním benzínem a 5-ti diesely. VW Tuareg 2018 má v nabídce 3,0l 6-ti válec a opět diesel a další motor bude opět diesel a to 8-mi válec. Do toho si některá německá města vymýšlí další zákazy dieselových motorů. Nějak tomu nerozumím
J63i64ř42í 32S72c37h71w35a26c97h
jak prosté, Eura 6 se žádné zákazy týkat nebudou.....
P74e60t19r 16B33á18č40a
spinavych dieselu? ktere ubozak zas psal nadpis?
P20e31t20r 23H14o53r32á25k
Jak bys nazval stroj, který produkuje dvacetkrát víc škodlivin než jiný? Já špinavý.
P60e41t47r 37H91o18r92á40k
Myslím, že hodně lidí by mělo skončit v lochu a ty diesely ve šrotu.
P94e96t30r 69Č86e90r68m83á40k
Není důvod, žádná domluva automobilek nemůže mít vliv na to jaké fakticky platí normy. Článek je navíc o gpf ne o dieslech.
P76e65t42r 51Č33e75r17m21á52k
Zase zavádějící titulek a polovičaté informace. Chybí hlavní info - tímto případným manuálem (o rozhodnutí se nedá hovořit, vláda jedné země pochopitelně nemá žádnou možnost zasahovat do činnosti celoevropsky působících homologačních autorit) můžou být postiženy pouze vozy které mají dnes hmatatelný problém - takže třeba aut z dieselgate se to netýká protože ty jsou de jure v EU v pořádku a jejich homologace platí i v původních verzích.
Z toho plyne velice omezená efektivita ve vztahu k již dnes jezdícím vozům. Jiná věc samozřejmě je že se úřady mohou snažit tlačit na výrobce aby takové úpravy a svolávačky dělal dobrovolně (jako např. u dieselgate), ale to je zcela jiná rovina řešení problému.
V70í29t 80K65o59u18b26a
Většina to tu porovnává podle schématu, že jedou autem 10x do roka na chatu a 1x týdně na nákup do superhyper, takže nájezd okolo 5 až 7 tis ročně, ale v zemi je dnes milion firemních aut, co nalítají i 300 denně, tam už není o čem a nafta je jediné ekonomické řešení. Jezdit o 0,7 až 1,- Kč /km dráž u benzínu je v ten okamžik třeba 10 tisíc měsíčně rozdíl a to při 5-ti firemních dodávkách už je sakra díra do rozpočtu.
Sám najezdím 25k ročně a po 8mi letech zkušenosti s ropákem EURO5 už se mi nafta nevyplatí a minulý týden jsem šel do benzínu (jeden z posledních bez DPF), Problém je v tom, že že ten benzín je letos o 100 tis dražší, než před osmi lety ropák, takže stejně pro zákazníka to přinese jediné, dražší dopravu ke každému výjezdu.
P45e57t36r 46M40i15c96h31a76l
Já najedu 15 tisíc ročně a po 6 letech s naftou Euro 5 můžu říct, že se mi to sakra vyplatí. Pravda ale je, že jsem tu naftu koupil za cenu benzínu.
P76a75v56e78l 48S56o96b58o95t42k62a
Zákony platí pro každého - takže pokud bude stačit úprava software, tak ať stačí.
Pokud zároveň dojde ke snížení výkonu motoru, má zákazník právo na opravu nebo na odstoupení od smlouvy.
P69e58t44r 80M33i38c42h31a78l
Ona ta úprava softwaru není ani povinná. Auta mají platnou homologaci.
V56o81k28o23u25n 40V70l77a26d60i63m45i92r
Pred deseti lety se svet i Evropa zmitaly v krizi. Vlada CDU/CSU a FDP zavedla vykupne na stara auta, automobilky se pridaly se slevami a ejhle, Nemecko a s nim vetsina evropy byly zachranene. Dovedu si predstavit podobnou akci. Ona 18 let stara auta v Nemecku jsou opravdu uz jen vyjimkou.
J17a35n 82K28o73m94r67s40k78a
Mám doma starý (50let) traktor, s "neekologickým" motorem, přesto si myslím že vypustím do ovzduší méně spalin než jakýkoliv manažer.
Prostě jenom a pouze pro to, že s ním jezdím velmi málo, párkrát do lesa pro dřevo. Ale díky bionaftě měním neustále "prožrané" palivové hadice a trnu hrůzou co se kde jinde rozsype.
Ta ekologie musí mít nějaký smysl a ne ode zdi ke zdi a musí brát v úvahu kolik skutečně i kdo najede.
Pak tu máme zaoceánské lodě které pálí mazut a za jednu cestu vypustí tolik sajrajtu, že ani nevím kolik hodně moc.
O65d71s92t69r29a59n17ě42n77ý 70U77ž14i75v65a91t69e39l
O96d57s53t20r13a56n62ě15n88ý 57U52ž14i31v92a33t66e35l
R37o79b27e33r21t 34M69a35t74u63l86a
Souhlas, 15,- benzín a 30,- nafta jak v USA. Nic nezdraží a zároveň nebude v osobácích nafta, protože i nejúspornější nafta v malém autě bude mít náklady na palivo jak benzínová V6 v mnohem větším autě. (samozřejmě to platí při stejném stylu jízdy)
J27a35n 13S65t69e81h34l57i61k
Tak s oxidy dusíku mají desítky let zkušenosti američané (lasvegaský smog) . Proto u amíku ani nejsou naftaci rozšířeni . Ukazuje se jak je u nás zdeformován trh díky nepřímím daním.
J37a91r74o13m39í40r 26K11r65á32l
Ty nafťáky, co jezdí v USA těch oxidů dusíku moc nenadělají. Ty vznikají ve větším množství až v nových motorech.
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě
Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...
Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu
Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid
Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...
KOMENTÁŘ: Do parkovací války se zapojují aktivisté, politici i městské části
Premium Parkovací barikády mají dvě strany. Na jedné jsou ti, kteří chtějí parkovat na ulici tak, jak jsou...
Markvartice v Podještědí (6 271m2) - lehký průmysl
Jablonné v Podještědí, okres Liberec
2 508 400 Kč