Diskuze

Německo do konce září rozhodne o osudu špinavých dieselů

Německá vláda podle kancléřky Angely Merkelové do konce září rozhodne, zda budou u dieselových aut vedle softwarových úprav nutné rovněž úpravy hardwaru. Šéfka německé vlády je zřejmě spíše proti nutnosti hardwarových úprav.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Já teda nevím, ale Audi vyrábí novinku, A6 novou tuším a tam se počítá s jedním benzínem a 5-ti diesely. VW Tuareg 2018 má v nabídce 3,0l 6-ti válec a opět diesel a další motor bude opět diesel a to 8-mi válec. Do toho si některá německá města vymýšlí další zákazy dieselových motorů. Nějak tomu nerozumím

1 0
možnosti

jak prosté, Eura 6 se žádné zákazy týkat nebudou.....

2 0
možnosti

P61e42t77r 66B75á41č78a

23. 7. 2018 22:11

spinavych dieselu? ktere ubozak zas psal nadpis?

2 1
možnosti

P17e81t74r 97H55o54r38á32k

24. 7. 2018 9:12

Jak bys nazval stroj, který produkuje dvacetkrát víc škodlivin než jiný? Já špinavý.

0 1
možnosti

Není důvod, žádná domluva automobilek nemůže mít vliv na to jaké fakticky platí normy. Článek je navíc o gpf ne o dieslech.

0 0
možnosti

Zase zavádějící titulek a polovičaté informace. Chybí hlavní info - tímto případným manuálem (o rozhodnutí se nedá hovořit, vláda jedné země pochopitelně nemá žádnou možnost zasahovat do činnosti celoevropsky působících homologačních autorit) můžou být postiženy pouze vozy které mají dnes hmatatelný problém - takže třeba aut z dieselgate se to netýká protože ty jsou de jure v EU v pořádku a jejich homologace platí i v původních verzích.

Z toho plyne velice omezená efektivita ve vztahu k již dnes jezdícím vozům. Jiná věc samozřejmě je že se úřady mohou snažit tlačit na výrobce aby takové úpravy a svolávačky dělal dobrovolně (jako např. u dieselgate), ale to je zcela jiná rovina řešení problému.

0 0
možnosti

V14í62t 59K89o82u91b28a

23. 7. 2018 17:44

Většina to tu porovnává podle schématu, že jedou autem 10x do roka na chatu a 1x týdně na nákup do superhyper, takže nájezd okolo 5 až 7 tis ročně, ale v zemi je dnes milion firemních aut, co nalítají i 300 denně, tam už není o čem a nafta je jediné ekonomické řešení. Jezdit o 0,7 až 1,- Kč /km dráž u benzínu je v ten okamžik třeba 10 tisíc měsíčně rozdíl a to při 5-ti firemních dodávkách už je sakra díra do rozpočtu.

Sám najezdím 25k ročně a po 8mi letech zkušenosti s ropákem EURO5 už se mi nafta nevyplatí a minulý týden jsem šel do benzínu (jeden z posledních bez DPF), Problém je v tom, že že ten benzín je letos o 100 tis dražší, než před osmi lety ropák, takže stejně pro zákazníka to přinese jediné, dražší dopravu ke každému výjezdu.

0 0
možnosti

P40e37t34r 12M46i11c80h75a18l

23. 7. 2018 17:51

Já najedu 15 tisíc ročně a po 6 letech s naftou Euro 5 můžu říct, že se mi to sakra vyplatí. Pravda ale je, že jsem tu naftu koupil za cenu benzínu.

0 0
možnosti

Zákony platí pro každého - takže pokud bude stačit úprava software, tak ať stačí.

Pokud zároveň dojde ke snížení výkonu motoru, má zákazník právo na opravu nebo na odstoupení od smlouvy.

0 0
možnosti

P69e29t16r 58M82i22c11h37a11l

23. 7. 2018 16:49

Ona ta úprava softwaru není ani povinná. Auta mají platnou homologaci.

1 0
možnosti

Pred deseti lety se svet i Evropa zmitaly v krizi. Vlada CDU/CSU a FDP zavedla vykupne na stara auta, automobilky se pridaly se slevami a ejhle, Nemecko a s nim vetsina evropy byly zachranene. Dovedu si predstavit podobnou akci. Ona 18 let stara auta v Nemecku jsou opravdu uz jen vyjimkou.

0 0
možnosti

J16a93n 24K28o87m84r86s35k15a

23. 7. 2018 11:37

Mám doma starý (50let) traktor, s "neekologickým" motorem, přesto si myslím že vypustím do ovzduší méně spalin než jakýkoliv manažer.

Prostě jenom a pouze pro to, že s ním jezdím velmi málo, párkrát do lesa pro dřevo. Ale díky bionaftě měním neustále "prožrané" palivové hadice a trnu hrůzou co se kde jinde rozsype.

Ta ekologie musí mít nějaký smysl a ne ode zdi ke zdi a musí brát v úvahu kolik skutečně i kdo najede.

Pak tu máme zaoceánské lodě které pálí mazut a za jednu cestu vypustí tolik sajrajtu, že ani nevím kolik hodně moc.

0 0
možnosti
Uživatel požádal o vymazání
0 0
možnosti
Uživatel požádal o vymazání
1 0
možnosti

Souhlas, 15,- benzín a 30,- nafta jak v USA. Nic nezdraží a zároveň nebude v osobácích nafta, protože i nejúspornější nafta v malém autě bude mít náklady na palivo jak benzínová V6 v mnohem větším autě. (samozřejmě to platí při stejném stylu jízdy)

0 1
možnosti

Tak s oxidy dusíku mají desítky let zkušenosti američané (lasvegaský smog) . Proto u amíku ani nejsou naftaci rozšířeni . Ukazuje se jak je u nás zdeformován trh díky nepřímím daním.

0 0
možnosti

Ty nafťáky, co jezdí v USA těch oxidů dusíku moc nenadělají. Ty vznikají ve větším množství až v nových motorech.

0 0
možnosti
  • Nejčtenější

Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU

25. března 2024

Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....

Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud

28. března 2024

Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu

24. března 2024

Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...

Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje

22. března 2024

Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Šedesátiny slavné škodovky. Embéčko bylo krásné a moderní, na dlouho poslední

21. března 2024

Dnešní Škoda se dá co do objemu výroby i množství modelů jen těžko srovnávat s předchozí...

Dopravní policie v pohotovosti. Akce Velikonoce bude probíhat čtyři dny

28. března 2024

S cílem zabezpečit plynulost dopravy a zvýšit bezpečnost všech účastníků silničního provozu...

Xiaomi na kolech v prodeji. Čínský výrobce telefonů už nabízí svůj elektrovůz

28. března 2024,  aktualizováno  15:25

Čínský výrobce chytrých telefonů Xiaomi vstupuje na trh s elektromobily. Firma v Číně zahajuje...

Diář petrolheada: Do Mostu dorazí klenoty z Mnichova i Stuttgartu

28. března 2024

Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...

Za nula i skoro sedm procent. Úrok na dotovaný elektromobil se hodně liší

28. března 2024

V půlce března byly v Česku spuštěny dotace na elektromobily. Řada lidí je vítá, ale systém podpory...