Diskuze

Dieselgate pokračuje: Audi hlásí další motory s upravenými TDI

Firma Audi, která je prémiovou divizí evropské automobilové skupiny Volkswagen, objevila v některých svých modelech s naftovým motorem nesrovnalosti v softwaru. Závada se týká zhruba 60 000 vozů modelů A6 a A7, které automobilka svolává ke kontrole. Zároveň zastavila dodávky těchto modelů prodejcům.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

P54e61t24r 60M19i43c44h41a15l

13. 5. 2018 23:59

Prosím, už vyhoďte toho titulkáře. Nebo ať nám vysvětlí, jak se upravuje TDI v motoru.

0 0
možnosti

Sw uměle snižuje přidávání močoviny a Audi o tom nemá ani páru a všilmi si až teď. Aha tak asi za to může potměšilý programátor.

Připomíná mi to historku z ČKD Smíchov, kdy za bolševika si nějaký zaměstnanec na hromadě elektroodpadu vyhrabal malý funkční elektromotor. Aby ho pronesl, udělal si kšíry a motor si hodil na záda jako batoh a přes to so přehodil kabát. Vrátnému se ta boule na zádech u pána nezdála a tak mu řekl, aby si sundal kabát a když se pak ukázal elektromor, tak zaměsnanec rozhořčeně opáčil: "Kterej darebák mi to na ty záda přidělal!"

1 0
možnosti

Existuje nějaký diesel, který by nebyl nějak optimalizovaný pro účely měření ? O tom solně pochybuji a nepokládám to za nic proti ničemu. Vina je na straně těch, kteří nastavili nesmyslné podmínky pro měření.

0 2
možnosti

A jake jsou teda ty spravne podminky mereni?

0 0
možnosti

Já bych řekl, že nic špatného neudělali

0 1
možnosti

získali výhodu na trhu podvodem, takže udělali něco hodně špatnýho

1 0
možnosti

J77a46n 51N79e53d30b16a97l

9. 5. 2018 22:04

Tenhle unijní eko přístup je k ničemu. K čemu se tím došlo? U dieselu se došlo k tomu, že se dělají menší motory, ale výrazně složitější, náročnější na další komponenty a látky a také s menší spolehlivostí a životností. U benzínu se došlo k tomu že se dělají ještě menší motory, také vyrazně složitější a horší životností. Sledováním parametrů jako je spotřeba paliva a emise jsme docílili toho, že zase spotřebujeme více jiných materiálů a následně je nějak musíme ekologicky zlikvidovat. To je jako šetřit vodu tím, že nebudeme skoro prát a vše hned vyhodíme a koupíme nové.

2 1
možnosti

došlo se k tomu, že 10 moderních auto kouří jak jedno auto před 20 lety....

1 0
možnosti

Tank ONO-,ze stojanu 6,50 Kč/l,jinak u benzinek Shell,OMV 10 l v plastu za cca 380Kč-no nekup to

4 0
možnosti

To lze klidně nazvat kálením si do vlastního hnízda.

0 0
možnosti

Když jsem tady před dvěma léty, nebo kdy to začalo, psal, že to dělají všichni, jelikož diletantské požadavky euronijních úředníků jsou technicky i fyzikálně nesplnitelné, dostal jsem samé mínusy.

6 3
možnosti

Ale tady to vubec neni pripad, ze by neco bylo nesplnitelne. V Audi se jen rozhodli, ze budou ridicum setrit vydaje a cas s pridavanim mocoviny, bezohledu na o to vyssi emise skodlivych exhalaci SOx.

3 1
možnosti

Kde se tankuje ta mocovina na snizovani emisi?:-/

0 0
možnosti

P52e80t22r 50B90á26č32a

9. 5. 2018 19:45

na benzince kupodivu

2 0
možnosti

Ceny 5-7 ročných Audi TDI dosahujú v Nemecku nové minimá. Možno nastal čas vymeniť 12-ročného Forda za 5 ročné Audi... Hlavne príliš dlho neváhať, pretože Poliaci to už pochopili, ako tak sledujem premávku na diaľnici. (známy kúpil 7 - ročnú A6 3.0 TDI, 200.000km, priamo od majiteľa za 6.000€; a je automechanik)

0 0
možnosti