- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Prosím, už vyhoďte toho titulkáře. Nebo ať nám vysvětlí, jak se upravuje TDI v motoru.
Sw uměle snižuje přidávání močoviny a Audi o tom nemá ani páru a všilmi si až teď. Aha tak asi za to může potměšilý programátor.
Připomíná mi to historku z ČKD Smíchov, kdy za bolševika si nějaký zaměstnanec na hromadě elektroodpadu vyhrabal malý funkční elektromotor. Aby ho pronesl, udělal si kšíry a motor si hodil na záda jako batoh a přes to so přehodil kabát. Vrátnému se ta boule na zádech u pána nezdála a tak mu řekl, aby si sundal kabát a když se pak ukázal elektromor, tak zaměsnanec rozhořčeně opáčil: "Kterej darebák mi to na ty záda přidělal!"
Existuje nějaký diesel, který by nebyl nějak optimalizovaný pro účely měření ? O tom solně pochybuji a nepokládám to za nic proti ničemu. Vina je na straně těch, kteří nastavili nesmyslné podmínky pro měření.
A jake jsou teda ty spravne podminky mereni?
Já bych řekl, že nic špatného neudělali
získali výhodu na trhu podvodem, takže udělali něco hodně špatnýho
Tenhle unijní eko přístup je k ničemu. K čemu se tím došlo? U dieselu se došlo k tomu, že se dělají menší motory, ale výrazně složitější, náročnější na další komponenty a látky a také s menší spolehlivostí a životností. U benzínu se došlo k tomu že se dělají ještě menší motory, také vyrazně složitější a horší životností. Sledováním parametrů jako je spotřeba paliva a emise jsme docílili toho, že zase spotřebujeme více jiných materiálů a následně je nějak musíme ekologicky zlikvidovat. To je jako šetřit vodu tím, že nebudeme skoro prát a vše hned vyhodíme a koupíme nové.
došlo se k tomu, že 10 moderních auto kouří jak jedno auto před 20 lety....
Tank ONO-,ze stojanu 6,50 Kč/l,jinak u benzinek Shell,OMV 10 l v plastu za cca 380Kč-no nekup to
To lze klidně nazvat kálením si do vlastního hnízda.
Když jsem tady před dvěma léty, nebo kdy to začalo, psal, že to dělají všichni, jelikož diletantské požadavky euronijních úředníků jsou technicky i fyzikálně nesplnitelné, dostal jsem samé mínusy.
Ale tady to vubec neni pripad, ze by neco bylo nesplnitelne. V Audi se jen rozhodli, ze budou ridicum setrit vydaje a cas s pridavanim mocoviny, bezohledu na o to vyssi emise skodlivych exhalaci SOx.
Kde se tankuje ta mocovina na snizovani emisi?
Ceny 5-7 ročných Audi TDI dosahujú v Nemecku nové minimá. Možno nastal čas vymeniť 12-ročného Forda za 5 ročné Audi... Hlavne príliš dlho neváhať, pretože Poliaci to už pochopili, ako tak sledujem premávku na diaľnici. (známy kúpil 7 - ročnú A6 3.0 TDI, 200.000km, priamo od majiteľa za 6.000€; a je automechanik)