Diskuze
KOMENTÁŘ: Hon na čtyřkolové čarodějnice může Německu uškodit
Děkujeme za pochopení.
J20o22z29e57f 89B32e84v69i12l66a26q16u29a
V porovnaniach mi chýbajú Fabie a futbalové inriská Ako to má potom bežný smrteľník porovnať
P43e93t20r 82N28e88h85a37s57i78l
Koukám Dvořák zase perlí.
V pár větách napsat hned několik lživých prohlášení, to se jen tak nevidí.
Díky redaktorům jako je Dvořák se z auto. idnes stává stejná žumpa jako z auto.cz.
Srovnávat lodě s auty ke klasické manipulování s fakty. Doufám, každý inteligentnější člověk než Pan autor Dvořák chápe, tyhle 2 fakta nelze spojovat. Ano lodě na moři mají obrovské emise jedů asi větší než auta, ale to nic nemění na faktu, že tam kde žijeme tj. ve městech, jsou auta jedním z největších znečišťovatelem. Při smogových stavech i hodně přes 60% jedů vypouští auta. Vysvětlete jinak lidem proč se jim hůř dýchá, proč města vydávají zákaz vjezdu aut, proč si lidi nechtějí u hlavních silnic otevírat okna...
Další lež o otěru obložení brzdových destiček. U elektromobilů jsou minimální protože elektromobily klasické brzdy používají velmi zřídka a většinou tyhle brzdy vydrží celou životnost auta, vymění se jen kvůli tomu že zreznou. Elektromobili brzdu hlavně motorem!
No a do třetice. Opět ukázka klamání čtenářů na základě různých faktů. Německo sice odstavuje JE, ale to je proces, který trvá už hodně dlouhou dobu a bude ještě několik desetiletí trvat. Stejně jako proces odstavování uhelných elektráren. To že to nejde najednou je každému kdo má trochu rozumu jasné. A díky tomu že se tyhle dvě věci spojili dohromady (odstavování JE a uhlí) dochází k "DOČASNÉMu" většímu podílu uhelných elektráren! Ale stačí se podívat do plánů a hned je jasné že uhelné elektrárny se odstavují také nyní hlavně ty staré a v nejbližších letech se budou vypínat další. Ale opět to nejde hned najednou bude to trvat desítky let.
Ale co je nejdůležitější, oni už začali!
My stojíme a nemáme žádný plán my budeme ty úhly stavět a budeme dál dýchat ty jedy z těch komínů.
Už teď je podíl uhelných elektráren okolo 50% takže elektromobili jezdí na elektřinu minimálně děleno 2. A protože se tento podíl bude stále zvyšovat bude elektromobil jezdit stále na"lepší" palivo než spalovák, protože u něj už nic zlepšovat
J78a22n 93J73e85n75i81c
Částečně lze souhlasit, ale taky ujíždíte na druhou stranu. Až někdo spočítá cenu nabíjecích stanic a energiii nutnou k jejich výrobě a instalací, tak se možná budete divit. Přístavy lodí jsou obvykle v obrovských aglomeracích. Tam žijí lidé a ty obrovské lodě zrovna startují v těchto přístavech. Vřele doporučuji kouknout jednou, víc ke změně názoru potřebovat nebudete...
Že nelze nic zlepšovat na spalovacích motorech? To víte že lze. Když snížíte o 20% spotřebu, tak o stejnou část snížíte výfukové škodliviny...
Možná už to nevíte, ale dost lidí si láme hlavy, co s použitými baterkami z elektromobilu. Energie potřebná na recyklaci/likvidaci je značná.
Suma sumárum jsem neviděl solidní studii, která by řekla, že elektromobily z globálního pohledu jsou lepší/zdravější než současná auta. Jo a taky by mne zajímal vliv na lidské zdraví pocházejícíz elektromagnetického znečistění...
Spíše v současné honbě proti dieselům vidím snahy o obrovské lobby. Prostě Německo se vydalo nějakou cestou a zbytek EU bude následovat... Oni mají náskok, tak se na tom navíc napakujou a o to přece jde především...
Š75t76ě23p49á39n 29H63r25d80e24k
eu-a její hnusný korupční a byrokratický aparát je jak sicilská chobotniceje to mafie-jhe třeba ji zlikvidovat-v UK už začali
J56a84n 56J54e26n80i21c
Díky, napsal jste to vystižně, já k tomu potřeboval mnohem více písmen
T83o10m22á16š 18V21a41l71d61e42r
Proč pořád prosazují naftu do osobáků, když máme i jiné možnosti?
J49o45s95e58f 97V92o30r90á48č92e79k
Pane povídkáři Dvořáku já myslím že pravda se musí hájit a podvody trestat !! A jestli to uškodí je věc následná zrovna tak jako jim neoprávněně prospívalo podvádění ! Nemůžeme si vybírat jen tu pravdu která nám neuškodí
V13í74t 55O66ž47a73n38a
"Jedna obří nákladní loď zatíží životní prostředí více než 50 milionů osobních automobilů, spočítali v Dánsku."
Spočítali v Dánsku před 8 lety a dnes už to neplatí, protože i na moři se zpřísnily emisní požadavky!
Elektromobily brzdí rekuperací, pevných částic z brzdové obložení je u nich o 90% méně.
D52r11a34h62o41m81í88r 85S63t74r66o65u81h76a77l
Emisní požadavky se zpřísnily, ale jenom v pobřežních vodách.
J85i24ř79í 83H64l58i90s36n63i76k87o41v79s35k65ý
V USA, Japonsku, Astrálii se diesely nechytaly. Proč? Měli daleko přísnější limity na emice potenciálně kancerogenních NOx.
Víme, jakou pozici mají Němci v EU. Takže se nedivme, že EU měla limity vyhovující německým a francouzským rakovinometům.
Až zkušenosti z USA, Japonska a vědecké poznatky o škodlivosti zahnaly EU do kouta a musela měnit limity. A ejhle - prozření.
J49a69n 46C12h29o60b18o85t
Škoda, že autor zni asi tak stejnémě objektivně, jako Jiří X Doležal. To se to míchají polopravdy, když má člověk za sebou "pravdu" a "dobrý účel".
Jenže ono to je prozaičtější.
Splnit ony normy jde, několik testovaných vozů to zvládlo. To dokazuje, že to prostě jde. Jen chtít a neinvestovat energii do vývoje podvodů. Zvládl by to i můj Sharan, kdyby se VW nerozhodl, že prostě nebude stříkat močovinu za 50 centů za litr.
Náhle zrušit diesely nikdo nechce. Jen jsou lidi naXraní, když jim automobilka sprostě lže, prodá jim auto se SCR a tu pak vypne.
Emise z lodí jsou jistě obrovské, ale lidi, žijící kolem dálničních křižovatek mají z oxidů dusíku astma a rakovinu plic. Kdo jim půjde vysvětlit, že mají být rádi, že nečuchají komín záoceánské výletní lodi?
Smutné je, že německá politika opravdu zobe autoprůmyslu z ručky...jako hlavní řešení zcela vážně navrhují pobídky na obnovení vozového parku. Existuje ještě větší výsměch? Vezměte své nové vozy, prodejte jen do Bulharska nebo nechte sešrotovat a kupte si nové, které budou podvádět jinak. Odměňte automobilku za podvod vyšším obratem. Zatěžte životní prostředí zcela zbytečně vyhozenými nákladně vyrobenými vozy a nechte vyrobit další...
J13i23ř69í 22H39l54i33s82n20i13k35o87v41s85k62ý
K lodím - kolik taková loď veze tisíců tun nákladu a na jaké délky? To porovnání je nonsens. A navíc kdyby jsme nemuseli mít banány z Ameriky, jiné ovoce z Asie, hromady čínského prádla, tak by ty lodě nejezdily.
Jinými slovy - za lodě může náš konzum, emise na tunu a km přepravovaného zboží na lodích jsou daleko nižší než u OA:
M18i79r60o74s70l85a53v 50M18o60c
Ekoteroristům u stolu, co o tomhle všem rozhodují, je celá ekologie taky u zadku, chtěj poroučet větru a dešti, nic víc. Nemají vůbec žádnou znalost fyzikálních zákonů a už vůbec ne zákona zachování energie.
J96a35n 96A28m78b56r26o77ž
Já tomu nerozumím ;(... Na světě je čím dál víc aut. Proč by měli přijít o práci lidi, kteří dělají diesely? Tak snad začnou dělat benzíny a jiné pohony, když je čím dál větší poptávka. (Ekologie je mi u prdele, ale některé argumenty v článku nezvládám...sem hloupej)
Policisté tasí radary v pátek. Víme, kde budou měřit
Dopravní policie bude v pátek 19. dubna měřit rychlost na několika stovkách míst po celé České...
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
S miniskútrem Tokio můžete bez řidičáku vyrazit na silnici i cyklostezku
Vypadá jako motorka, ale motorka to není. I když se tak chová. To je elektroskútr ViaGo Tokio. K...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid
Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...
KOMENTÁŘ: Do parkovací války se zapojují aktivisté, politici i městské části
Premium Parkovací barikády mají dvě strany. Na jedné jsou ti, kteří chtějí parkovat na ulici tak, jak jsou...
Šéf inovační platformy: V Praze by mohla nad Vltavou létat dronová donáška
Vysíláme Těžko průjezdná ucpaná města nejsou zdaleka jen českým problémem. Po celém světě se experti...
Milán auta vyhání, novinky se pokoutně představují mezi židlemi a módou
Lombardská metropole se už dlouhé roky vehementně snaží vyhnat auta z centra. Ta se tam v době...