Diskuze
Dieselgate u Opelu: policie prohledala kvůli naftovým vozům kanceláře
Děkujeme za pochopení.
P42e21t39r 20M87i13c27h35a98l
Jo jo, říkali jsme, že máslo na hlavě mají všichni.
D10a24n49i37e67l 42Š53e64v11č11í16k
Každý den v koloně sleduji ty báječně seštelované - a emisní limity zcela jistě splňující - TD... varianty. Občas si říkám, že jedeme za nějakým občansky aktivním občanem, který právě odjel z nějakého protestu a omylem si naložil hořící pneumatiku. Čoudec a smrad nehorázný.
J65a43n 97M27a93c82h39á90č
No,za autem s Euro 5,nebo 6 ,které funguje,nemůžete vidět a cejtit nic.A jestli je to starej diesel,tak ten sice smrdí a kouří,ale ty mikročástice s vysokotlakých vstřiků,ty tam zase nejsou.Takže můžete bejt v klidu.....
S28t30a76n92i69s39l67a80v 79N44o62v83o63t21n12ý
Proč s tím už nedají pokoj a nezaměří se na ty co daleko víc znečišťují ovzduší.
J43i47ř79í 75S77c41h91w92a30c87h
Něco jako násilníkům a zlodějům dejte pokoj, zaměřte se jen na vrahy....
T44o19m58á18š 50S34y54r73o42v45ý
Nemoc dnešní doby - řešit jen důsledek něčeho a ignorovat příčinu... Protože řešit příčinu je složitější (dá to víc práce) a často to není někomu po chuti...
Takže místo aby se někdo zamyslel, proč vůbec výrobci aut (resp. motorů) vymýšlí takové o*ebávky, tzn. aby se řešila příčina, tak se řeší důsledek... Protože EU byrokratovi je úplně jedno, že existují nějaké fyzikální zákony a že těm neporučí...
Hlavně že se dříve dělaly vtipy o soudruzích, kteří poroučejí větru a dešti... Dnešní EU soudruzi zachází ještě dále... A pak se jednou budou divit, že ty motory, které minimálně na oko splňují normy NOx a CO2, vytváří daleko více zdraví škodlivých částic, než starší motory... A EU byrokrat pak dalším omezováním dojde k tomu, že z motoru má jít jen kyslík a voda...
Trocha konspirace - třeba to nejsou až takoví blbci a je to "jen" lobby ve prospěch elektroaut...
P.S.: Vůči elektroautům obecně nic nemám, ale elektroauta v dnešním podání (s aktuálním typem baterií) jsou nesmysl...
J80i33ř22í 73S36c74h27w47a59c29h
Proč výrobci vymýšlí takové o÷ebavky? Aby ojebali normální řešení a více na tom vydělali.
Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU
Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....
Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud
Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu
Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...
Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje
Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Šedesátiny slavné škodovky. Embéčko bylo krásné a moderní, na dlouho poslední
Dnešní Škoda se dá co do objemu výroby i množství modelů jen těžko srovnávat s předchozí...
Xiaomi na kolech v prodeji. Čínský výrobce telefonů už nabízí svůj elektrovůz
Čínský výrobce chytrých telefonů Xiaomi vstupuje na trh s elektromobily. Firma v Číně zahajuje...
Diář petrolheada: Do Mostu dorazí klenoty z Mnichova i Stuttgartu
Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...
Za nula i skoro sedm procent. Úrok na dotovaný elektromobil se hodně liší
V půlce března byly v Česku spuštěny dotace na elektromobily. Řada lidí je vítá, ale systém podpory...
Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud
Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....