Diskuze
Dieselgate nekončí, zákaz jízdy hrozí Opelům Insignia. Má je i policie
Děkujeme za pochopení.
F81i16l78i48p 98S45o75k39o87l
A kdy přijdou na řadu americká auta, prosím ?
J86a53n 24T37a25r93a48b50a
Ale schvaluje se auto, ne výrobce motoru, takže je úplně fuk od koho motor je.
Každopádně tahle šaráda, zjevně způsobená nereálnými normami, které nelze splnit, začala ...a skončí v okamžiku, kdy začne reálně ohrožovat statisíce pracovních míst v D, USA, F, Itálii,..... Pak se najednou ukáže, že odškodnění bylo vlastně již dostatečné, že normy jsou nesmyslné a je třeba je urychleně změnit, že postihy jsou nereálné a že to celé je vlastně šaškárna pomýlených úředníků. Protože ten, kdo rozhoduje, je volič, nikoli úředník (pouze v ČR je to samozřejmě naopak). A volič chce chodit do práce a dostávat mzdu, jinak se naštve....
M10i89c67h48a23e68l 92K68o12n57e58č26n32ý
Dvoulitrový diesely do Insignií jsou pokud vím od Fiatu ne
M85a39r53t33i34n 39R95o93c91e95k
mě je to fuk jestli nafta nebo benzín, akorát stará auta více jak 10 let bych zakázal provozovat, kup si novější nebo nejezdi, hned by to bylo lepší, lepší vzduch, lepší bezpečnost, méně lidí na silnici....
A50n79t42o79n35í21n 88S76e26b10e28r53a
Já bych zase zakázal vyrábět auta dražší jak 150 tisíc. No. Pak by si ho mohl koupit už skoro každý
J13o89s63e52f 56Š17o93l27t68e79s
V klidu. Podobný zákaz by byl nevynutitelný a zcela ignorovaný uživateli.
K87a67r56e23l 79V41a25c13h42u85t
Výkřiky proti "ekoteroristům" jsou jen výkřiky proti těm, kteří ví víc o nebezpečnosti zplodin z motorů (výfuků) aut... tedy víc, než normální smrtelníci. ... Pokud by se všichni tito křiklouni měli zachovat z hlediska dostupných poznatků vědy o zdraví, ohleduplně vůči zdraví svému, své matky, ženy, dětí, vnoučat... tak by si ty výkřiky nakonec přece jen možná rozmysleli. - No, obávám se, že proti (?) křiklounům nepomůže nic. - Je to prostě marný...
K59a87r65e91l 20V24a95c18h32u66t
Aneb, mámo, musíte to vydržet, vyrábíme auta, tak si přece nezavřeme živnost!
A75n78t21o51n84í86n 61S56e71b46e59r75a
Jí chápu mít diesel jako běžný vesničan v Americe. Ti to mají fakt všude dost daleko.
Ale jako středoevropan, kdy nejčastěji jedu autem max 20 km, často třeba jen 3 a dvakrát za rok 600. Na to fakt diesel nemusím. Spotřebu mám i tak do 6 na 100 a s ojetým benzínem je mnohem méně starostí a nákladů.
T76o87m58á27š 32K81u17c84h96a62ř
No tak si ho nekupujte. Já najedu 70% po dálnici a jsem s naftou maximálně spokojen.
P37e19t25r 34S71t42e41j21s85k93a11l
Drzim ekologum place, ale kde byli doted? Kdyz nafta neplni emise nebo je mela 2-3 urovne pod benzinem poslednich 30 let. Diesel se rozsiril v nekterych zemich az k 86%. Kdo to dopustil? Politici pod tlakem verejnosti (volicu) a pod jejich tlakem urednici.
L14u19d55v15í38k 92G78a67j41d95o35š82í20k
Kde byli?
Doteď se jako ekologický parametr měřil jen CO2, jenže problém dieselů je dusík. Teď konečně někdo přišel na to, že snižování emisí CO2 se zároveň zvyšuje emise dusíku a je to vytloukání klínu klínem.
Protože Američani začali měřit i dusík, diesely začaly mít problém a začalo se podvádět. Není to jen věc dieslu. Stejný problém mají i benzínové motory. Akorát tam zatím nikdo tolik podvádět nepotřeboval.
V77l42a91d91i23m10í46r 68R23e20t83t41i68n61g89e24r
Ty předpisy jsou úplně mimo. Je znát, že ekologové jsou lidé co šli na školu, kde není matematika a fyzika.
L39u35d73v80í75k 83G49a70j26d53o23š15í39k
Jak se to vezme.
Ekologie se neřídí ani matematikou ani fyzikou.
Nemůžete vytvořit zadání podle toho, jaké jsou možnosti fyziky a matematiky. Naopak máte pevně dané zadání a musíte ho pomocí matematiky a fyziky vyřešit. Pokud to nejde, tak to akorát nemá řešení. Spalovací motor je věc koneckonců zbytná.
Stejně jako třeba klasická žárovka.
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
Europoslanci schválili lepší vymáhání pokut za dopravní přestupky v zahraničí
V Evropské unii by měla fungovat lepší spolupráce mezi členskými státy při vymáhání pokut pro...
Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu
Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid
Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...
Slož puzzle a vyhraj jedinečné dárky od značky BEBELO
Každý den po celý tento týden můžete vyhrávat jedinečné dárky od značky BEBELO.