Diskuze
Renault má svou Dieselgate: s emisemi měl podvádět už 25 let
Děkujeme za pochopení.
B55l12a55ž91e42j 32M44o77t51y15č75k58a
Nesmysl nikdo nešidí, bazarník nestáčí kilometry a živnostník vždy odvede daně
L88a18d81i75s18l35a98v 36L45a96k26e24r
Měly by se - pro zmatené diskutéry - v každém článku o dieselgate zopakovat známé skutečnosti:
1. Způsob homologace typu vozidla je odlišný v Evropě a v U.S.A..
2. To, co bylo v U.S.A. označeno za protiprávní, to evropské homologační předpisy umožňují.
3. Nejde tedy v Evropě o žádný podvod.
4. Že automobily vypouštějí při běžném provozu jiná množství škodlivin než při homologačním testu bylo všem známo: jak výrobcům, tak evropským zákonodárc
R71i61c39h21a72r76d 67M45i18c81h80a77l94o22w39s29k27i
Podvádějí všichni, jenom se na to přijde někomu dříve a někomu později. Pokud je poptávka, tak je i nabídka!
J54a51n 57H67r72u46z74a
Evropské automobilky by měly spáchat hromadné ekologické harakiri aby se mohli napakovat Korejci a Japonci.
J69a70n 14M66a78l37ý
Měl jsem Lancii Lybru R5 2,4 JTD (Rail) plnící EURO 3, a dle měřicího cyklu měla mít průměrnou spotřebu 6,6 v kombinovaném provozu. Jezdil jsem v průměru za 6,65. Dá se tedy předpokládat, že emisní normu plnila bez podvodu. Šlo o rok 2003
M18a22r80e36k 10M96a23z23u69c16h
Tím bych i nebyl jistý.Fyzikální zákony platí pro všechny.
A28l52e74š 66J31a98n25á64č55e57k
Podvádí všechny automobilky, kdy budou muset cálovat jako VW?
J11a54n 32T75a33r95a47b91a
Renault těžko. V USA ho neznají a v Evropě ho není (stejně jako VW) za co trestat.
M51a68r24c60e75l 23B48a54k91o19š
b o h a jeho a tento európsky moloch bude čakať roky kým mu docvakne, že treba uzavrieť jednotnú metodiku merania emisií (a samozrejme spotreby) v reálnych podmienkach, napriklad na certifikovanom vzorovom okruhu. Pre automobilky vôbec žiadny problém spraviť pri fabrike (aj tak ich tam už majú) presne stanovený okruh, rovnaká dĺžka, zákruty, kopček, dolinka, stopka a spraviť autom napr. 10x100 km a hotovo (neberte to tu vážne, je to uvedené ako príklad).
P74e67t11r 62R52i15h23a15k
Ale zase to budou laboratorni a ne realne podminky :-)
P72a80v70e55l 49B20e30r36n63á89š14e12k
Reanultem jezdím a jejich představy o normované spotřebě jsou u motoru 1,5 DCI 4,5 l/100 km opravdu nereálné. To je když se podvádí s emisemi, pravda někde vyleze.
J13a59n 30T70a10r90a67b76a
S renaultem nejezdím ale přesto si dovolím nesouhlasit. Pokud motory 1,6TDI (taky cinklé) nemají se spotřebou 4,5 žádný problém ani v relativně velkém golfu variant, nevěřím tomu, že by to 1,5dCi neuměl. Myšleno obojí v normálním provozu.
T60o28m75á16š 15K89u87c55h47a11ř
Vidíte, že AB má nakonec pravdu. Všeci (dodám - kteří mohou) kradnů.
J26a61n 28T85a73r20a80b23a
V tom se AB mýlí. Všetci mohou ale ne všetci kradnů.
Policisté tasí radary v pátek. Víme, kde budou měřit
Dopravní policie bude v pátek 19. dubna měřit rychlost na několika stovkách míst po celé České...
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
S miniskútrem Tokio můžete bez řidičáku vyrazit na silnici i cyklostezku
Vypadá jako motorka, ale motorka to není. I když se tak chová. To je elektroskútr ViaGo Tokio. K...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid
Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...
KOMENTÁŘ: Do parkovací války se zapojují aktivisté, politici i městské části
Premium Parkovací barikády mají dvě strany. Na jedné jsou ti, kteří chtějí parkovat na ulici tak, jak jsou...
Šéf inovační platformy: V Praze by mohla nad Vltavou létat dronová donáška
Vysíláme Těžko průjezdná ucpaná města nejsou zdaleka jen českým problémem. Po celém světě se experti...
Milán auta vyhání, novinky se pokoutně představují mezi židlemi a módou
Lombardská metropole se už dlouhé roky vehementně snaží vyhnat auta z centra. Ta se tam v době...