Diskuze
Šéf VW o manipulacích věděl měsíce před odhalením aféry Dieselgate
Děkujeme za pochopení.
J22a40n 11Z14á36h90r66a68d11n91í82k
klamal a kradol ako všetci kapitalisti!
P98e20t32r 60K31o59n64í76č40e16k
Může mi někdo znalý něco vysvětlit? O tomhle rozhodli manažeři, někdo ten SW musel vyrobit, dodat do továren, někdo ho musel dodat na linky a říct montérům/dělníkům "od teď budeme do vozidel instalovat tohle"... takže si stovky lidí musely říct "proč ta změna, v čem je to jiné než to, co jsme montovali doteď..." To si jako VW ten cinknutý SW někde objednal, někdo ho musel vyvíjet, odzkoušet... To mi hlava nebere...
P95e10t70r 44Č24e44r44m47á63k
SW vytvořil, odladil a dodával Bosch, tady zcela standardní dosavatel který tak činí i pro jiné značky. Auta s touto verzí pak normálně nabíhala do výroby, není důvod aby někdo dělníkům vysvětlovat zrovna tuhle konkrétní funkci, ti prostě dělají co je jim zadané.
P64e27t55r 12D87r56a84p77a38l
jde jen o to, na koho se přijde a kdy, VW mělo jen tu smůlu, že bylo první
J78a27r59o81m92í97r 60Č87e53c65h
Jasne ze o tom musel vedet,sef koncernu o tom musi vedet,slo mu jen o zisk a vyhra nad Toyotou.
P30e46t95r 79Č12e65r25m40á39k
To je zpráva jak brno! EPA to vyšetřovala cca rok a půl před medializováním, takže jestli se to Winterkorn dozvěděl až dva měsíce předtím, tak skutečně musel patřit mezi ty poslední. Na druhou stranu je to slovíčkaření pokud se mluví o "podrobnostech" té kauzy, o tom že je obecně nějaký problém na us trhu tedy klidně mohl vědět a nemusí to být v rozporu s tím co říká.
T68o22m55á32š 30L47u36d64v52í18k
Tak hlavně že se chtěl VW soudit s Piechem že to není pravda a poškozuje dobré jméno firmy.
M43i13r46e81k 35Š96t22e55f24a16n
normální člověk, pokud má soudnost, tak si už VW nikdy nekoupí, podporovat ty, co záměrně dělají něco ve svůj prospěch a záměrně lžou, je dost nestoudné, VW nebrat
K71a83r36e90l 78V26a26c68h46u53t
Opravdu nevím, proč jsou lidi na firmu VW přísnější, než na ostatní podnikatelské subjekty. Lže a podvádí kde-kdo. Např. výrobci BOT už začali dělat boty z tak papírového materiálu, aby se po půl roce začaly cupovat... Vyloženě spoléhají na to, že účtenku si nikdo neschovává a půjde si koupit boty nové. - No a když podvádí výrobci levných spotřebních věcí, což teprve výrobci aut. - Na tvrdou konkurenci to mohou svádět všichni.
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě
Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...
Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu
Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid
Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...
KOMENTÁŘ: Do parkovací války se zapojují aktivisté, politici i městské části
Premium Parkovací barikády mají dvě strany. Na jedné jsou ti, kteří chtějí parkovat na ulici tak, jak jsou...
Denní recepční - poloviční úvazek
Clarion Hotel Prague Old Town****
Praha