náhledy
Dieter Zetsche patří mezi nejzkušenější manažery na světě, i mimo automobilovou oblast. Často je proto zván na různé konference.
Autor: Michael Kudela, pro iDNES.cz
Zetsche při letošní premiéře prvního sériového elektromobilu značky Mercedes-Benz: modelu EQC.
Autor: Michael Kudela, pro iDNES.cz
Zetsche si nikdy nemohl stěžovat na nezájem médií.
Autor: Michael Kudela, pro iDNES.cz
Současný šéf vývoje a od května 2019 nový šéf koncernu Daimler Ola Källenius na prezentaci revolučního modelu EQC.
Autor: Michael Kudela, pro iDNES.cz
Dieter Zetsche na archivním snímku 2006: tehdy uváděl luxusní SUV GL, později přejmenované na GLS.
Autor: Michael Kudela, pro iDNES.cz
Zetsche na ženevském autosalonu
Autor: Michael Kudela, pro iDNES.cz
Dva z největších automobilových kapitánů: šéf aliance Renault-Nissan Carlos Ghosn a šéf Daimleru podepsali v roce 2010 dohodu o spolupráci, v roce 2012 ji dále rozšířili.
Autor: Michael Kudela, pro iDNES.cz
Mercedes-Benz třídy A byl v roce 1997 skutečně jedinečný: s délkou sotva 3,6 m nabízel více místa než VW Golf, vynikal bezpečností, komfortními prvky a úsporností. Zetsche se podílel na jeho vývoji.
Autor: Michael Kudela, pro iDNES.cz
Automobilka vlastním nárazovým testem proti těžkému sedanu třídy E ilustrovala vysokou bezpečnost u svého revolučního minivozu. Jenže…
Autor: Michael Kudela, pro iDNES.cz
V říjnu 1997 došlo při vyhýbacím manévru ve vysoké rychlosti k převrácení vysokého „áčka“. Výrobce kvůli tomu svolal 18 tisíc vozů do servisu a miniauto vybavil standardně systémem ESP. Následná zkouška organizace TUV potvrdila bezproblémové jízdní vlastnosti.
Autor: Daimler Benz, pro iDNES.cz
Dieter Zetsche s pravnučkou zakladatele společnosti Juttou Benzovou na prvním patentovaném „automobilu“ Carla Benze
Autor: Michael Kudela, pro iDNES.cz
Zetsche pózuje pro selfie s Guyem Kawasakim, ikonou ze Silicon Valley, během procházky v Hong Kongu po konferenci RISE 2018, věnované umělé inteligenci a budoucnosti dopravy.
Autor: Michael Kudela, pro iDNES.cz