Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Diskuze

Díly z vrakoviště mohou být problém pro pojišťovnu i bezpečnost vozu

Velká konkurence nutí autoservisy nabízet slušné ceny. Ale zároveň si na sebe chtějí vydělat, proto některé občas místo nových autodílů sáhnou po starších, ať už z vrakoviště, nebo z kradených vozů. Zákazník se mnohdy nic nedozví. Experti před tím důrazně varují. Mohou pak být také problémy s pojišťovnou.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Autoservisy v ČR mě naučili jedno a to do autoservisů v ČR již zásadně nejezdit a raději si na sebe hodit montérky a vše si za solidní peníz i při používání nových značkových N.D. z prvovýroby opravit sám. Člověk si tak udělá i představu o cenách dílů a jaké šílené marže si servisy účtují.

2 0
možnosti

Redaktorské psaní se stopou velkých inzerentů, pojišťovny apod.

2 0
možnosti

F55i98l49i78p 40W58a63n32k20a

30. 7. 2018 17:24

To je zase hromada blábolů. Ach jo....

9 0
možnosti

Ono ani originál díl nezaručuje kvalitu, jak už tu někdo psal, někdy může být lepší vzít díl z vrakáče...

Moje zkušenost: na Focusu II jsme měnili poloosu. Za "novou od Forda", výměnou za starou. Po půl roce nás nechala stát na křižovatce. Nakonec vyřešeno reklamací, která nás "nic" nestála - "jen" čas. Vyjádření autoservisu Ford - oficiální výrobce náhradních dílů pro Ford otevíral novou továrnu v Polsku a zdaleka jsme nebyli v tom období první, komu odešla...

3 0
možnosti

Mám špatnou zkušenost se servisáky, které osobně neznám. Rád zaplatím za odbornou opravu, ale mnohdy opravdu podvádějí, aby si vydělali. Bylo to, je a myslím, že nějakou dobu ještě bude. Nevyjímaje autorizované servisy.

3 0
možnosti

Přesně, tohle mě přinutilo si servisovat auta sám. Stačí si jenom porovnat ty nehorázné marže na dílech, 150% nebo dokonce 200% žádný problém. A kdyby aspoň ty opravy dělali kvalitně, ale ani to ne.

0 0
možnosti

Spousta oprav lze provést doma i na moderních autech, šikovný kutil dokáže divy :-), výměnkáři v autorizáku jen kroutí hlavou, že to šlo opravit. Vyčistl jsem EGR ventil a zas funguje, zarostl karbonem.Takových oprav je na moderních autech hodně, když si spočítám cestu do servisu a ten ztracený čas, tak se mnoho oprav vyplatí udělat doma a nebo u šikovného souseda

8 1
možnosti

Ceny v servisech jsou mnohdy opravdu zábavné, ale kdyby to aspoň za ty prachy udělali pořádně, ale ani tohle nezvládnou.

0 0
možnosti

Jestli tomu dobře rozumím, tak pro eliminaci těchto situací, se zákazník má vyvarovat použití autoservisu a vše si provádět sám.

4 0
možnosti

Co těm lidem někdy ale zbjevá? Teď jsem právě řešil opravu lehce nabouraného auta - přední i zadní nárazník a když jsem se podíval na ty ceny ... Přece nebudu dávat třeba 6000 za novej nárazník , kterej je úplně holej bez všech plastů atd... a ještě si ho budu muset nechat nalakovat. Když za míň jak poloviční cenu seženu použitej kompletní nárazník a ještě v barvě mého auta ...

5 0
možnosti
Foto

J68i81ř54í 96E65r98b87e22n

30. 7. 2018 11:17

Možná by to chtělo si přečíst článek a pochopit psaný text...

0 0
možnosti

Já s tím nemám problém, ale jen pokud to servis přizná a podle toho určí cenu. Když mi zaáčtuje nový díl a seene někde za pár kč starý, tak to je podvod.

Třeba mi prasknul výfuk a ptali se mně jeslti chci nový díl za 8 tisíc a výměnu za 1500 nebo mi to můžou svařit za 2 tisíce. Tak jsem to nechal svařit. Ale to je v pořádku.....

2 0
možnosti

J86a54n 98D61a67ň54k67o

30. 7. 2018 8:24

babišovo (malé b je záměrně) hlásná trouba iDnes.... Jinými slovy nám tu je předkládáno že když použiješ starší věc namísto zakoupení nové, okrádáš stát! (ty kecy o DPH...)

2 0
možnosti

J24i54ř10í 90Z80ý42k27a

30. 7. 2018 8:56

nechápu, proč by se mělo odvádět DPH z použitého dílu. Vždyť přeci DPH bylo zaplaceno už z toho nového celku. Stát má z toho dílu alespoň daň z příjmu, kterou by měl vrakovištník odvést.

3 0
možnosti
  • Nejčtenější

Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano

17. dubna 2024,  aktualizováno  18.4 16:25

„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...

Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu

23. dubna 2024

Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG

23. dubna 2024

Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...

Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně

22. dubna 2024

Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě

24. dubna 2024

Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...

Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu

26. dubna 2024

Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...

Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt

26. dubna 2024

Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...

První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid

25. dubna 2024

Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...

KOMENTÁŘ: Do parkovací války se zapojují aktivisté, politici i městské části

25. dubna 2024

Premium Parkovací barikády mají dvě strany. Na jedné jsou ti, kteří chtějí parkovat na ulici tak, jak jsou...