Diskuze
Díly z vrakoviště mohou být problém pro pojišťovnu i bezpečnost vozu
Děkujeme za pochopení.
M48a19r20e27k 76J34a18n86e73č86k36a
Autoservisy v ČR mě naučili jedno a to do autoservisů v ČR již zásadně nejezdit a raději si na sebe hodit montérky a vše si za solidní peníz i při používání nových značkových N.D. z prvovýroby opravit sám. Člověk si tak udělá i představu o cenách dílů a jaké šílené marže si servisy účtují.
J50i31ř13í 91K71r31u41t68i61l
Redaktorské psaní se stopou velkých inzerentů, pojišťovny apod.
V47í20t 45M36a40r74o44u55š45e93k
Ono ani originál díl nezaručuje kvalitu, jak už tu někdo psal, někdy může být lepší vzít díl z vrakáče...
Moje zkušenost: na Focusu II jsme měnili poloosu. Za "novou od Forda", výměnou za starou. Po půl roce nás nechala stát na křižovatce. Nakonec vyřešeno reklamací, která nás "nic" nestála - "jen" čas. Vyjádření autoservisu Ford - oficiální výrobce náhradních dílů pro Ford otevíral novou továrnu v Polsku a zdaleka jsme nebyli v tom období první, komu odešla...
T53o82m22á70š 16V77a29l95d18e53r
Mám špatnou zkušenost se servisáky, které osobně neznám. Rád zaplatím za odbornou opravu, ale mnohdy opravdu podvádějí, aby si vydělali. Bylo to, je a myslím, že nějakou dobu ještě bude. Nevyjímaje autorizované servisy.
M72a14r80e32k 67J63a27n36e55č77k37a
Přesně, tohle mě přinutilo si servisovat auta sám. Stačí si jenom porovnat ty nehorázné marže na dílech, 150% nebo dokonce 200% žádný problém. A kdyby aspoň ty opravy dělali kvalitně, ale ani to ne.
A19n63t26o13n21í67n 65S41v56o95b23o25d50a
Spousta oprav lze provést doma i na moderních autech, šikovný kutil dokáže divy :-), výměnkáři v autorizáku jen kroutí hlavou, že to šlo opravit. Vyčistl jsem EGR ventil a zas funguje, zarostl karbonem.Takových oprav je na moderních autech hodně, když si spočítám cestu do servisu a ten ztracený čas, tak se mnoho oprav vyplatí udělat doma a nebo u šikovného souseda
M71a67r43e38k 43J10a20n61e55č77k46a
Ceny v servisech jsou mnohdy opravdu zábavné, ale kdyby to aspoň za ty prachy udělali pořádně, ale ani tohle nezvládnou.
L39a22d67i75s56l18a10v 67K65a44l28o95u67s
Jestli tomu dobře rozumím, tak pro eliminaci těchto situací, se zákazník má vyvarovat použití autoservisu a vše si provádět sám.
P30a88v92e54l 66L74á62n84í78k
Co těm lidem někdy ale zbjevá? Teď jsem právě řešil opravu lehce nabouraného auta - přední i zadní nárazník a když jsem se podíval na ty ceny ... Přece nebudu dávat třeba 6000 za novej nárazník , kterej je úplně holej bez všech plastů atd... a ještě si ho budu muset nechat nalakovat. Když za míň jak poloviční cenu seženu použitej kompletní nárazník a ještě v barvě mého auta ...
J68i81ř54í 96E65r98b87e22n
Možná by to chtělo si přečíst článek a pochopit psaný text...
A57n83t36o48n46í69n 48S89e56b96e93r30a
Já s tím nemám problém, ale jen pokud to servis přizná a podle toho určí cenu. Když mi zaáčtuje nový díl a seene někde za pár kč starý, tak to je podvod.
Třeba mi prasknul výfuk a ptali se mně jeslti chci nový díl za 8 tisíc a výměnu za 1500 nebo mi to můžou svařit za 2 tisíce. Tak jsem to nechal svařit. Ale to je v pořádku.....
J86a54n 98D61a67ň54k67o
babišovo (malé b je záměrně) hlásná trouba iDnes.... Jinými slovy nám tu je předkládáno že když použiješ starší věc namísto zakoupení nové, okrádáš stát! (ty kecy o DPH...)
J24i54ř10í 90Z80ý42k27a
nechápu, proč by se mělo odvádět DPH z použitého dílu. Vždyť přeci DPH bylo zaplaceno už z toho nového celku. Stát má z toho dílu alespoň daň z příjmu, kterou by měl vrakovištník odvést.
Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU
Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....
Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud
Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu
Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...
Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje
Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Šedesátiny slavné škodovky. Embéčko bylo krásné a moderní, na dlouho poslední
Dnešní Škoda se dá co do objemu výroby i množství modelů jen těžko srovnávat s předchozí...
Diář petrolheada: Do Mostu za klenoty z Mnichova i Stuttgartu
Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...
Za nula i skoro sedm procent. Úrok na dotovaný elektromobil se hodně liší
V půlce března byly v Česku spuštěny dotace na elektromobily. Řada lidí je vítá, ale systém podpory...
Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud
Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....
Číňané vycítili šanci uspět s létajícími auty, koupili práva na slovenský AirCar
Čínská společnost Hebei Jianxin Flying Car Technology koupila exkluzivní práva na výrobu a...