Diskuze

Díly z vrakoviště mohou být problém pro pojišťovnu i bezpečnost vozu

Velká konkurence nutí autoservisy nabízet slušné ceny. Ale zároveň si na sebe chtějí vydělat, proto některé občas místo nových autodílů sáhnou po starších, ať už z vrakoviště, nebo z kradených vozů. Zákazník se mnohdy nic nedozví. Experti před tím důrazně varují. Mohou pak být také problémy s pojišťovnou.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Autoservisy v ČR mě naučili jedno a to do autoservisů v ČR již zásadně nejezdit a raději si na sebe hodit montérky a vše si za solidní peníz i při používání nových značkových N.D. z prvovýroby opravit sám. Člověk si tak udělá i představu o cenách dílů a jaké šílené marže si servisy účtují.

2 0
možnosti

Redaktorské psaní se stopou velkých inzerentů, pojišťovny apod.

2 0
možnosti

F55i98l49i78p 40W58a63n32k20a

30. 7. 2018 17:24

To je zase hromada blábolů. Ach jo....

9 0
možnosti

Ono ani originál díl nezaručuje kvalitu, jak už tu někdo psal, někdy může být lepší vzít díl z vrakáče...

Moje zkušenost: na Focusu II jsme měnili poloosu. Za "novou od Forda", výměnou za starou. Po půl roce nás nechala stát na křižovatce. Nakonec vyřešeno reklamací, která nás "nic" nestála - "jen" čas. Vyjádření autoservisu Ford - oficiální výrobce náhradních dílů pro Ford otevíral novou továrnu v Polsku a zdaleka jsme nebyli v tom období první, komu odešla...

3 0
možnosti

Mám špatnou zkušenost se servisáky, které osobně neznám. Rád zaplatím za odbornou opravu, ale mnohdy opravdu podvádějí, aby si vydělali. Bylo to, je a myslím, že nějakou dobu ještě bude. Nevyjímaje autorizované servisy.

3 0
možnosti

Přesně, tohle mě přinutilo si servisovat auta sám. Stačí si jenom porovnat ty nehorázné marže na dílech, 150% nebo dokonce 200% žádný problém. A kdyby aspoň ty opravy dělali kvalitně, ale ani to ne.

0 0
možnosti

Spousta oprav lze provést doma i na moderních autech, šikovný kutil dokáže divy :-), výměnkáři v autorizáku jen kroutí hlavou, že to šlo opravit. Vyčistl jsem EGR ventil a zas funguje, zarostl karbonem.Takových oprav je na moderních autech hodně, když si spočítám cestu do servisu a ten ztracený čas, tak se mnoho oprav vyplatí udělat doma a nebo u šikovného souseda

8 1
možnosti

Ceny v servisech jsou mnohdy opravdu zábavné, ale kdyby to aspoň za ty prachy udělali pořádně, ale ani tohle nezvládnou.

0 0
možnosti

Jestli tomu dobře rozumím, tak pro eliminaci těchto situací, se zákazník má vyvarovat použití autoservisu a vše si provádět sám.

4 0
možnosti

Co těm lidem někdy ale zbjevá? Teď jsem právě řešil opravu lehce nabouraného auta - přední i zadní nárazník a když jsem se podíval na ty ceny ... Přece nebudu dávat třeba 6000 za novej nárazník , kterej je úplně holej bez všech plastů atd... a ještě si ho budu muset nechat nalakovat. Když za míň jak poloviční cenu seženu použitej kompletní nárazník a ještě v barvě mého auta ...

5 0
možnosti
Foto

J68i81ř54í 96E65r98b87e22n

30. 7. 2018 11:17

Možná by to chtělo si přečíst článek a pochopit psaný text...

0 0
možnosti

Já s tím nemám problém, ale jen pokud to servis přizná a podle toho určí cenu. Když mi zaáčtuje nový díl a seene někde za pár kč starý, tak to je podvod.

Třeba mi prasknul výfuk a ptali se mně jeslti chci nový díl za 8 tisíc a výměnu za 1500 nebo mi to můžou svařit za 2 tisíce. Tak jsem to nechal svařit. Ale to je v pořádku.....

2 0
možnosti

J86a54n 98D61a67ň54k67o

30. 7. 2018 8:24

babišovo (malé b je záměrně) hlásná trouba iDnes.... Jinými slovy nám tu je předkládáno že když použiješ starší věc namísto zakoupení nové, okrádáš stát! (ty kecy o DPH...)

2 0
možnosti

J24i54ř10í 90Z80ý42k27a

30. 7. 2018 8:56

nechápu, proč by se mělo odvádět DPH z použitého dílu. Vždyť přeci DPH bylo zaplaceno už z toho nového celku. Stát má z toho dílu alespoň daň z příjmu, kterou by měl vrakovištník odvést.

3 0
možnosti
  • Nejčtenější

Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU

25. března 2024

Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....

Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud

28. března 2024

Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu

24. března 2024

Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...

Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje

22. března 2024

Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Šedesátiny slavné škodovky. Embéčko bylo krásné a moderní, na dlouho poslední

21. března 2024

Dnešní Škoda se dá co do objemu výroby i množství modelů jen těžko srovnávat s předchozí...

Diář petrolheada: Do Mostu za klenoty z Mnichova i Stuttgartu

28. března 2024

Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...

Za nula i skoro sedm procent. Úrok na dotovaný elektromobil se hodně liší

28. března 2024

V půlce března byly v Česku spuštěny dotace na elektromobily. Řada lidí je vítá, ale systém podpory...

Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud

28. března 2024

Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....

Číňané vycítili šanci uspět s létajícími auty, koupili práva na slovenský AirCar

27. března 2024  18:40

Čínská společnost Hebei Jianxin Flying Car Technology koupila exkluzivní práva na výrobu a...

Akční letáky
Akční letáky

Všechny akční letáky na jednom místě!