Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k tématu

aktualizováno 
Jsem jednoznačně proti zákazu "antiradarů" v ČR.
Jsem jednoznačně proti zákazu "antiradarů" v ČR. Aktivní antiradary, které ruší nebo matou radary policejní, jsou zakázány zákonem a detektory policejních radarů (tj. pasivní "antiradar") zákonným způsobem zakázat nelze. Podle Listiny práv a svobod má každý právo svobodně vyhledávat, přijímat a rozšiřovat ideje a informace. To platí i pro vyhledávání informací o tom, jaká elektromagnetická vlnění se vyskytují v prostoru kolem občana.
Milan Kolek

Když už chcete jezdit rychle, tak se musíte smířit s tím, že budete platit pokuty, stejně jako zloděj musí počítat s možností, že za své konání půjde do vězení. Uvědomte si, že automobil jsou skoro dvě tuny železa na kolech, a to není legrace.
Hassan Abdurrachman

Nechcete také náhodou zakázat autorádia? Ta přece umožňují poslech dopravního zpravodajství včetně informací o rozmístění radarů na českých silnicích.
Michal X.

Chtěl bych upozornit, že náš stát se přistoupením k mezinárodní úmluvě o rádiovém vysílání zavázal umožnit všem osobám pobývajícím na našem území svobodně přijímat rádiové vysílání. K této konvenci jsme přistoupili ve dvacátých letech minulého století a uznáváme ji dosud. Antiradary na bázi rádiových vln (včetně mikrovln) jsou přijímači rádiového signálu stejně jako obyčejné rádio. Trochu jiná je situace antiradaru zachycujícího laserové paprsky. Takový přijímač (i kombinovaný) nemá oporu v mezinárodním právu.
Adam

Mnoho sexuologů spojuje agresivní jízdu autem s potřebou kompenzovat sexuální neúspěchy.
Lupík

Antiradary by se měly zakázat a při zjištění jejich přítomnosti v autě trestat vysokou pokutou. Při pohledu na to, co někteří páni řidiči předvádějí na silnicích, je legální používání antiradarů nebezpečné pro celou společnost. Proč dávat její bezohlednější části další výhodu při snaze obejít všechny předpisy a vyhlášky? Někteří si pak myslí, že koupit je možné vše, tedy i beztrestnou vyšší rychlost, a tím ohrožování životů ostatních.
Petr Hegner

Pro společnost jsou nebezpeční někteří řidiči, ne antiradary. Je nutno si uvědomit (s veškerou váhou), jak zní Listina základních práv a svobod. Zakázat antiradar snad této listině odporuje?
Friďa

Dokud se budou policisté maskovat v autech civilů, tak mají antiradary opodstatnění. Nehledě na to, že na stylu mnohého "příslušníka" po sundání uniformy není patrno, že by šel vzorem...
Otakar Skalický

Antiradar je pěkně záludná mašinka, mé zkušenosti s ním jsou negativní. Stále píská - snímá vlny podobné radarovým, například taková mikrovlnná trouba má stejné frekvence jako radar.
XXX

Úředníci Ministerstva dopravy a spojů ČR při vystavování atestu (homologace) pro detektory policejních radarů tento výrobek sami nazvali antiradarem. Od těch dob se bohužel PASIVNÍ DETEKTORY a ANTIRADARY házejí do jednoho pytle s názvem antiradar. Pak samozřejmě na dotaz příslušných úředníků v cizině, jestli je používání ANTIRADARU na území jejich státu legální, všichni odpoví "ne!" Kdyby si však někdo dal práci a zjišťoval stejnou informaci o širokopásmovém radarovém a laserovém detektoru, zjistil by, že je to legální kromě Švýcarska všude. Ostatně zakázat pasivní přijímač, který prošel státní zkušebnou, by bylo protiústavní. Vzhledem k různým dezinformačním kampaním probíhajících v minulosti se začínám domnívat, že toto zavádějící označení bylo zavedeno úmyslně, aby se mohlo tvrdit, že jsme jediným státem, kde jsou antiradary povoleny. Seriózní je tudíž zvlášť hovořit o antiradarech a detektorech. Ostatně toto si uvědomila i Poslanecká sněmovna, kde bylo na základě hlasování poslanců v souladu s právním řádem ČR umožněno používání DETEKTORU fungujícího jako přijímač a naopak zakázáno používání čehokoliv, co by rušilo (např. antiradar, v ČR přesněji aktivní antiradar), což je plně v souladu s ústavou a legislativou EU.
Bob

Kdo dodržuje nejvyšší rychlostní limity, antiradar nepotřebuje. Zastánci antiradaru se přiznávají k porušování předpisů a měli by se nad sebou vážně zamyslet.
Karel, České Budějovice





Nejčtenější

Nově vyrobené vozy Seat v továrně automobilky ve španělském Martorellu (24....
Katalánsko je automobilová velmoc, snahy o odtržení děsí výrobce

Bouřící se Katalánci dělají vrásky také automobilkám. V nejbohatším regionu Pyrenejského ostrova, který se chce odtrhnout od Španělska, sídlí Seat a velkou...  celý článek

Na palubním počítači nového GAZu si zahrajete i Tetris.
VIDEO: Facebook v autě? Ten má každý druhý, to ruská dodávka má Tetris

Тетрис, latinkou Tetris, je asi nejslavnější počítačová videohra všech dob. V roce 1984 ji vyvinul Rus Alexej Pažitnov....  celý článek

Toyota Tj Cruiser
Autofotka týdne: Toyota zkřížila SUV s dodávkou

Crossovery, to jsou dnes módní auta křížící SUV s kdečím. Obvykle to ovšem končí u vcelku konvenčně tvarovaných aut. U Toyoty se ale odvázali, jejich koncept...  celý článek

Polestar 1
Kupé od Volva je zpátky, má jiné jméno, elektromotor a koupit se nedá

Volvo představuje první model své nové značky Polestar. Doposud vozila toto jméno upravená volva, dnes se z ní ovšem stává značka specializovaná na elektrické...  celý článek

Další z rubriky

Dětská sedačka s airbagy
VIDEO: Dětská autosedačka dostala airbagy, už se prodává

Každý den je podle světových statistik více než 5 500 dětí vážně zraněno při haváriích v silničním provozu. Děti mají v poměru k tělu větší hlavu než dospělí a...  celý článek

Pražská taxikářka Kateřina Šenkeříková
Ženy za volantem: Milí řidiči, chceme vám říct...

Jedenadevadesátiletá královna Alžběta II. celý život jezdí autem, aniž by měla řidičák, Eliška Junková by strčila spoustu mužů za volantem do kapsy, první...  celý článek

(Ilustrační snímek)
Nová Dieselgate, tentokrát u kamionů. Německo loví podvádějící dopravce

Řada velkých nákladních aut podle všeho jezdí i na našich silnicích s odpojeným systémem čištění výfukových plynů. Stačí k tomu krabička z internetu za 80 eur....  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.