Diskuze

Fabia: nejprodávanější auto je v poločase

Prý je o dvě generace dále, a proto musí být dražší než její předchůdci. Prý sice není tak hezká jako konkurenti, ale zase je o něco bezpečnější. Fabia rozhodně došla v těchto měsících do bodu, který bývá v takovém případě označován jako poločas.Čtenáři iDNES diskutovali o fabii ZDE!
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

x.x.

28. 8. 2002 0:36
FUJ
Hnus  - fuj ta fabia. Kupují si ji jen omezenci, kteří nevidí, že u konkurence je k sehnání lepší auto, lépe vybavené a za méně peněz...
0 0
možnosti

REPUS EIBAF

25. 7. 2002 19:07
0 0
možnosti

REPUS EIBAF

25. 7. 2002 19:05
CHAT
<a href=http://www.mageo.cz/.chatroom/41768>Pojdte si pokecat se znalci FABII.....</a>
0 0
možnosti

damian

25. 7. 2002 13:48
příspěvek obsahoval nepřípustné výrazy
(Příspěvek zrušen)
0 0
možnosti

Josef

25. 7. 2002 17:08
Re: dnesni svet motoru
Proč úplatný, soutěžej spolu tři šmejdy, kterej bude větší.
0 0
možnosti

REPUS EIBAF

25. 7. 2002 10:33
AUTOSERVIS
Tak kterej je nejlepsi v Praze ?
0 0
možnosti

Candát

24. 7. 2002 20:20
Passat? - Děkuji, nechci!
V diskusi se objevil jeden "proVW"  příspěvek, který mě donutil reagovat.
Inu, i já jsem si kupoval VW Passat. Zamířil jsem do jednoho pražského profesionálně se tvářícího autosalonu. Ale jak se říká, zdání klame… Potíže už nastaly při volení výbavy, kdy nevím z jakého důvodu, prý nebylo možné do vůz některým příslušenstvím dovybavit. Neuvěřil jsem ale tomu hochovi, se kterým jsem to vyřizoval a nechal jsem si zavolat jeho nadřízeného… Světe div se, najednou nebyly s mým přáním žádné potíže. Zbytek jsem už vyřizoval jen s tímhle člověkem. Působil sice rozladěně, že mě neodbyl během pár minut, ale přesto se mu to dařilo zdárně maskovat… Vše dohodnuto, teď už zbývalo se jen těšit.
Během dvou měsíců (!) se mi prý dostane vůz do rukou - Passat byl můj první vůz, takže jsem se ničemu nedivil. Na vůz jsem čekal opravdu s velkým chtíčem, o to větší bylo mé rozčarování, kdy se mi z autosalonu nikdo dlouho neozýval. Nakonec jsem tam zavolal sám. Ozval se člověk, který se ani neobtěžoval představit se jménem. Jednal velmi hrubě a používal dost ledabylý jazyk. Po sdělení mého problému chvíli štrachal v počítači, následně mi řekl, že moje auto NENÍ OBJEDNÁNO. Zadržel jsem mé rozhořčení  a požádal jsem pracovníka o nové informace o dodání mého vozu. Řekl, že to bude "teda za ty dva tři měsíce, páč to musí bejt znova." Při mém požadavku na urychlené vyřízení dodání mého vozu mi div nevynadal. Dál jsem se s ním nezahazoval, moc víc by mi toho stejně neřekl, a konverzaci ukončil.
Za dva týdny na to, tedy za 10 týdnů od mé první návštěvy autosalonu, mě kontaktoval zase jiný člověk z autosalonu - mé auto je na světě. Prý se hned můžeme dohodnout na předání. Dohodl jsem se hned na následující den a hned jsem si vzal volno. Další den v 11 hodin jsem už byl v autosalonu. Přišel usměvavý chlapík, podle hlasu ten, se kterým jsem mluvil včerejší den po telefonu. Ihned mě zavadl k mému vozu. Jaké ale bylo mé rozčarování, když jsem ihned poznal, že se o můj vůz nejedná - měl zcela jinou barvu. Ihned jsem to pracovníkovi autosalonu oznámil… Ten se strašně vylekal, ale chvíli mě ještě přesvědčoval o tom, že to můj vůz je. Já jsem to už nevydržel a nechal jsem si zase zavolat nadřízeného. Ten přišel, nahlédl do lejster a sdělil mi, že se nejedná o můj vůz, že došlo k záměně jmen. A že můj vůz bude, ale že to tedy ještě potrvá…
Na nějaké trvání jsem už ale neměl náladu, takže jsem po dohodě s tím "manažerem" moji zakázku stornoval…
Takže výsledek je takový: Čekal jsem jako vůl, ale auto na léto nemám. Jednání strašné, servis ještě horší… Děkuji Bohu, že k předání nedošlo. V provedené pracovníků z tohoto autosalonu VW by to totiž byl jen další "porod na kleště".
Ale abych zakončil můj článek nějak pozitivně: Místo onoho VW mám teď v garáži super(b) :-) naked big bike od Yamahy. (http://www.yamaha.cz/default.asp?section=ProdMotoStre_XJR1300_33741" target="_blank" rel="nofollow">http://www.yamaha.cz/default.asp?section=ProdMotoStre_XJR1300_33741) Tam bylo vše bez problémů, motocykl byl ještě týž den a s předáním od opravdového motocyklového nadšence během hodinky. Krása. Narozdíl o VW. A na zimu si klidně koupím tu Fabii, i když je podle vás tak špatná…
0 0
možnosti

Kakost

24. 7. 2002 20:28
Zkurvená buzno
No jo, to je jasný... Seš nasranej, žes na to auto neměl, socko. Jenže VW je pro úspěšný, ty parchante. A Špidla ti na něj nedá, ty teplej chudáčku...
0 0
možnosti

damian

24. 7. 2002 19:52
fabia v autobildu
nechci se hadat se vsemi kritiky fabie, ale v komplexnim testu v nemeckem autoBildu skoncila fabia pred 206, cliem, puntem a corsou.
tak bud podplatil VW cely autoBild a nebo proste nemate pravdu :)))))))))))))))))))))))))))
 
0 0
možnosti

Kakost

24. 7. 2002 20:24
Re: fabia v autobildu
Drž hudu, Fábija je česká sračka, kterou si můžeš zvyšovat sebevědomí akorát tak ty. Chápu, že tvoje žena je omezená husička, a tak jí tvoje škodovka imonuje. Není nad VW, to jsou nejleprší vozy...
0 0
možnosti

hommer

24. 7. 2002 18:11
for karel
Ty si agent Renaultu, vždyť jsou to nejhorší auta ve střední Evropě.
0 0
možnosti

Karel

24. 7. 2002 16:29
Fabia - drahé malé auto
Fabia je vysoká a úzká koza, ani snížený podvozek moc nepomůže. Navíc je hodně těžká, na to jak je malá. Nabídku motorů snad nebudu komentovat, v dnešní době OHV, to je ostuda. Felicia byla asi poslední české auto, Fabia už je jen překarosované Polo, Octavia zase Golf a Superblb Passat. Kdyby ti blbci nahoře tenkrát prodali Škodovku Renaultu, nemuseli jsme teď vysokými cenami Fabií dotovat výrobu VW v Německu.
0 0
možnosti

Kacirek

25. 7. 2002 0:18
Re: Fabia - drahé malé auto
Jo a misto Fabii by jsme byly montazni zavod a delali by jsme Berlinga pro vychodni Evropu co? Jsem rad ze to maji nemci i kdyz nam nuti sve normy ale co se da delat. Aspon vyrabime celkem dustojny vozy.
0 0
možnosti

Pepak

24. 7. 2002 16:25
Ceny?
Nevím jestli autor tohoto článku chodí zjišťovat ceny na vrakoviště, ale jestli zná obchod, kde koupím SADU stěračů na Felicii za 150,- Kč a pro Fabii za 340,- Kč, tak ať hodí do placu adresu. Protože jinak asi myslel nějaký neznačkový gumičky bez jakýhokoliv železa okolo. O hodině servisní práce - 390 Kč za hodinu na Felicii - bych s ním taky mohl polemizovat. Za tuhle cenu by do značkovejch servisů jezdilo horních 10.000 (kteří si tohle auto ale nekupují) ,ostatní by tam vůbec nevlezli, záruka, nezáruka. V dalších článcích prosím více serióznosti.
0 0
možnosti

Jarda

25. 7. 2002 1:13
Re: Ceny?
Nevím z jaký jsi kotěhůrky, ale třeba tady v Praze je cena u poměrně renomovaného servisu 360 Kč/h. Jinam bych poměrně nové auto prostě nedal - nemám zájem aby mě nějaký amatér v autě něco zku... Pro cizí auta si účtují o stovku víc. Jinak by mě docela zajímalo jaká Fabie, za poměrně rozumnou cenu, by nahradila Feldu 1.6. O takové nevím a to jsem měl s Fabiánem několik zkušebních jízd. Asi budu muset jít do vyšší kategorie...
0 0
možnosti