Passat? - Děkuji, nechci!
V diskusi se objevil jeden "proVW" příspěvek, který mě donutil reagovat.
Inu, i já jsem si kupoval VW Passat. Zamířil jsem do jednoho pražského profesionálně se tvářícího autosalonu. Ale jak se říká, zdání klame… Potíže už nastaly při volení výbavy, kdy nevím z jakého důvodu, prý nebylo možné do vůz některým příslušenstvím dovybavit. Neuvěřil jsem ale tomu hochovi, se kterým jsem to vyřizoval a nechal jsem si zavolat jeho nadřízeného… Světe div se, najednou nebyly s mým přáním žádné potíže. Zbytek jsem už vyřizoval jen s tímhle člověkem. Působil sice rozladěně, že mě neodbyl během pár minut, ale přesto se mu to dařilo zdárně maskovat… Vše dohodnuto, teď už zbývalo se jen těšit.
Během dvou měsíců (!) se mi prý dostane vůz do rukou - Passat byl můj první vůz, takže jsem se ničemu nedivil. Na vůz jsem čekal opravdu s velkým chtíčem, o to větší bylo mé rozčarování, kdy se mi z autosalonu nikdo dlouho neozýval. Nakonec jsem tam zavolal sám. Ozval se člověk, který se ani neobtěžoval představit se jménem. Jednal velmi hrubě a používal dost ledabylý jazyk. Po sdělení mého problému chvíli štrachal v počítači, následně mi řekl, že moje auto NENÍ OBJEDNÁNO. Zadržel jsem mé rozhořčení a požádal jsem pracovníka o nové informace o dodání mého vozu. Řekl, že to bude "teda za ty dva tři měsíce, páč to musí bejt znova." Při mém požadavku na urychlené vyřízení dodání mého vozu mi div nevynadal. Dál jsem se s ním nezahazoval, moc víc by mi toho stejně neřekl, a konverzaci ukončil.
Za dva týdny na to, tedy za 10 týdnů od mé první návštěvy autosalonu, mě kontaktoval zase jiný člověk z autosalonu - mé auto je na světě. Prý se hned můžeme dohodnout na předání. Dohodl jsem se hned na následující den a hned jsem si vzal volno. Další den v 11 hodin jsem už byl v autosalonu. Přišel usměvavý chlapík, podle hlasu ten, se kterým jsem mluvil včerejší den po telefonu. Ihned mě zavadl k mému vozu. Jaké ale bylo mé rozčarování, když jsem ihned poznal, že se o můj vůz nejedná - měl zcela jinou barvu. Ihned jsem to pracovníkovi autosalonu oznámil… Ten se strašně vylekal, ale chvíli mě ještě přesvědčoval o tom, že to můj vůz je. Já jsem to už nevydržel a nechal jsem si zase zavolat nadřízeného. Ten přišel, nahlédl do lejster a sdělil mi, že se nejedná o můj vůz, že došlo k záměně jmen. A že můj vůz bude, ale že to tedy ještě potrvá…
Na nějaké trvání jsem už ale neměl náladu, takže jsem po dohodě s tím "manažerem" moji zakázku stornoval…
Takže výsledek je takový: Čekal jsem jako vůl, ale auto na léto nemám. Jednání strašné, servis ještě horší… Děkuji Bohu, že k předání nedošlo. V provedené pracovníků z tohoto autosalonu VW by to totiž byl jen další "porod na kleště".