Diskuze

Škodovka zkouší tiché revoluce

Když minulý týden pronikly na veřejnost snímky, které představují boční tvar údajného nástupce současné octavie, bylo to zhruba ve stejnou dobu, kdy Škoda zvala novináře na slavnost. Ta se uskuteční tento pátek na počest vyrobení 750 tisíc těchto vozů.Předchozí článek s fotogalerií ZDE.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Bill

25. 8. 2003 23:02
co to ma bejt
co to je za experta ,kterej rika ze to je skutecna fotka realnyho auta??? i malej klucina pozna ze je to slatanina vseho moznyho, desnej nepomer mezi oknama a ostanima dilama, vypada to jak tank a ne auto. A to predek je ze soucasny octavky.... ty odborniku... doufam ze takovej paskvil by snad nepustili na trh, to by byla ostuda.....
0 0
možnosti

Jožin

6. 9. 2002 15:07
příspěvek obsahoval nepřípustné výrazy
(Příspěvek zrušen)
0 0
možnosti

Kano

6. 9. 2002 13:16
Oktavka kombi
 
Já si osobně myslím,že Oktávka kombik je podařený vůz.Ty převisy a nedostatek místa na zad.sedadlech jsou daní za platformu VW.V TDI provedení nemá konkurenci .Jezdil jsem s ní a teď s Variantem Passatem.Pokud něco udělají s místem vzadu další bude zase Škoda.OVŠEM RADŠI BYCH BRAL    T U D O R A ! Což to těm němcům vysvětlit,že pomsta za Sudety se realizovala už Trabantem ? Jenže nynější šéf je  z BMW a tak ví,která firma může a nemůže mít sportovní image.To že nás řadí k Hyundai mne osobně mrzí .Ale jak říká klasik je možno proti tomu protestovat a namítat ,ale to je vše co proti tomu můžeme dělat.Jinak pokud by tu nebyl VW jaké auto by tu Renault stavěl ????
0 0
možnosti

Rüdiger

6. 9. 2002 13:33
Re: Oktavka kombi
To, že VW je to nejlepší pro Škodu bylo jasný hned v roce 1991 kdy se o tom rozhodovalo. To nikdo nepopírá a kdo ano je vůl. VW udělalo pro Škodu co mohlo. A i když by si hodně lidí rádo myslelo ( včetně mne ) že Škoda je světový automobilka je na omylu. Je to parádní auto pro ČR a východní trhy. A i přes výrazné navýšení prodeje v uplynulých letech na západě, stejně jsou to jen okrajová čísla jako tady prodej Roveru. Škoda se na západě opravdu řadí spíše k Hyundai, Kia a Daewoo. A může se nám to líbit nebo né. Jisté je, že když se zeptáte třeba neutrálního Holanďana tak řekne" jo Octavia dobrý" ale např. Megane to je auto ! S Laguno se Octavia ani srovnávat nemůže. A motor TDI 81 kW v Octavii si zaslouší charakteristiku: slušnej, ale rozhodně nic vyjímečného. Systémy turbodieselů se systémem common rail mají daleko příjemnější chod, nižší hlučnost při stejném výkonu...
0 0
možnosti

Rüdiger

6. 9. 2002 12:59
příspěvek obsahoval nepřípustné výrazy
(Příspěvek zrušen)
0 0
možnosti

Speedy

6. 9. 2002 10:44
Bernd Pischetsrieder dále v rozhovoru v německém magazínu charakterizuje automobilku Škoda takto: "Jde o životní pojistku pro Volkswagen ve třídách, kde je poptávka po nízkých cenách. Jdeme proto cestou značky Hyundai a míříme na zákazníky, kteří kupují podle ceny." Minulý šéf koncernu Volkswagen však vždy jako konkurenta pro Škodu zmiňoval švédské Volvo, a ne značku Hyundai. Tak to jde v Mladý Boleslavi pěkně do kopru.
0 0
možnosti

free

5. 9. 2002 12:49
coupe
skode chybi coupe,tudor se mi libyl hned co jsem videl fota,je to disainerska ceska skola.myslim s motorem 2.8V6 by to byla pohoda,ale se ctyrlitrem to by bylk narez,mohli by se zaradit mezy spicku,ale takhle mne skada vubec nebere
0 0
možnosti

Rüdiger

6. 9. 2002 12:46
Re: coupe
Za to mě bere tvá čeština, vrať se na základku !
0 0
možnosti

HK

4. 9. 2002 8:31
Kupředu levá ...
Rádoby " NOVÁ Octavie " opět ukazuje,kam,bohužel spěje Škodovka.Do království nudy a šedě.Zárověň sami potvrdily,že nynější auto bylo (je) koncepčním paskvilem.(Rodinné auto sice s velkým kufrem ale s výrazným nedostatkem prostoru vzadu)Je ovšem pravda,že nemůžu(eme) kritizovat vývojáře a designéry z firmy.Pravda je spíše asi ta,že dříve nám diktovali soudruzi ze SSSR a nyní nám diktují nesoudruzi v pokročilém věku z D.,držící si svá velmi teplá a především dobře placená místečka,bojící se jakého koliv rizika,změny a konkurence.A navíc je velmi smutné,že v době kdy ostatní značky chrlí nové či výrazně inovované modely
prakticky každé 2 - 3 roky,nám pan Kulhánek suše sdělí,že není kam spěchat s novým typem,protože vy čeští,motorističtí blbečkové budete dál vesele kupovat  starý model.
 
HK
0 0
možnosti

eric

30. 8. 2002 19:38
problem se skodovkou
skodovka nikdy nemela vynikajici model, ktery by si zaslouzil svetove pozornosti--v knize svetove automobily- je uvedeno jen jedine ceske auto,ktere bylo na spici svetoveho trendu a to byla tatra 6,predchudce tatraplanu--se svym smelym aerodynamickym stylem,neobvyklym v te dobe--na nestesti od te doby nic --jaka skoda!!--modely vw jsou take v podobne tradici--tedy nic moc.
0 0
možnosti

Kano

6. 9. 2002 13:07
Re: problem se skodovkou
Ericu nebyla to náhodou Tatra 8 ? Zeptej se Hanzelky a Zikmunda.
0 0
možnosti

Jirka

28. 8. 2002 20:32
Šeď, šeď
Škodovky v poslední době výrazně navazují na linie VW. Do oka to bije zvláště u dvojčat Passat - Superb, ale ani Boru a Oktavii nebo Fabii a Polo už zakrátko nerozeznáme. Škoda by se měla výrazně inspirovat v italském designu, který je jí historicky blízký a který je mnohem dále. Současný design je příliš nevýrazný, šedý.
0 0
možnosti

Maverick

29. 8. 2002 10:06
Re: Šeď, šeď
No nevim, ja vidim mezi Borou a Octavii rozdil celeke velkej (uz jenom ty predni reflektory bijou do oci), Fabia a Polo se lisi taky, podobny jsou si snad jenom z boku a Passat Superb, no, osobne je rozeznam na dalku, ale podobnost tam jista je. Jenze podobny si nejsou jenom auta ve VW. Kdyz vidim treba tu novou Corsu, zezadu ji pomalu nerozeznam od Punta. Tvarove, a to hlavne z boku, je s Octavii treba podobna i Astra z GM. Reseni zadnich svetlometu u BMW uz, mam takovej dojem, pouziva delsi dobu Lexux, u novyho Passata uz je to taky (ty kruhovy brzdovy reflektory). A to nemluvim o podobnosti mezi Citroenem a Peugeotem. Atd atd atd. Proste spousta aut si je dneska podobna.
0 0
možnosti

Fanda, Mělník

28. 8. 2002 19:11
Škodovka se stále lepší
Jen několik poznámek: Kdysi dávno jsem se v době, když v TV ukazovali tu levý zadní blinkr, tu pravé přední kolo nebo vnitřní madlo od budoucího Favorita, čirou náhodou dostal přímo do vývojového a zkušebního provozu (zcela určitě to není správný název!) Škodovky. Co jsem tam v tu chvíli viděl mě na poměry 105, 120 okamžitě nadchlo - prostě to byl kvalitativní posun, nebo spíše skok. Stála tam krátká a dlouhá Fáčka, tedy stála - na jakýchsi stolicích je tam technici docela pilně a tvrdě týrali. Co mi ale nikdy nevymizí z paměti byl sportáček - zcela v duchu a tradici Felicie, Erka či Garde/Rapid na platformě Fáčka. V krásné zlatavé metalíze, no radost pohledět, kdepak asi je dnes? Felicie mě, pravda, už tolik nenadchla. Tam jsem takový skok (mimo lepších motorů) neviděl. No a při prvním spatření Octavie jsem jenom konstatoval: konečně opravdový auto! Fabia (krátká) mě "jenom" zaujala, ale když jsem poprvé viděl kombíka, tak se mi opět designersky strašně líbil.
     Prostě - dívám se na ten vývoj z delší časové perspektivy, a jsem spokojen. Tedy až no to, že na novou Škodovku nemám peníze, ale to je o něčem jiném.
 
 
0 0
možnosti

Pete

28. 8. 2002 21:44
Re: Škodovka se stále lepší
Jo, chlape, mluvíš mi z duše. Mně je vlastně oktávka stejně ukradená, já zase s mým příjmem ostrouhám...
0 0
možnosti
  • Nejčtenější

Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU

25. března 2024

Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....

Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud

28. března 2024

Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu

24. března 2024

Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...

Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje

22. března 2024

Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Číňané vycítili šanci uspět s létajícími auty, koupili práva na slovenský AirCar

27. března 2024  18:40

Čínská společnost Hebei Jianxin Flying Car Technology koupila exkluzivní práva na výrobu a...

Průkopnický fiat ukázal všem cestu. Jezdil s ním i Ferrari

29. března 2024

Italská továrna Fiat představila koncem 60. let minulého století vůz, který předběhl konkurenci a...

Dopravní policie v pohotovosti. Akce Velikonoce bude probíhat čtyři dny

28. března 2024

S cílem zabezpečit plynulost dopravy a zvýšit bezpečnost všech účastníků silničního provozu...

Xiaomi na kolech v prodeji. Čínský výrobce telefonů už nabízí svůj elektrovůz

28. března 2024,  aktualizováno  15:25

Čínský výrobce chytrých telefonů Xiaomi vstupuje na trh s elektromobily. Firma v Číně zahajuje...

Diář petrolheada: Do Mostu dorazí klenoty z Mnichova i Stuttgartu

28. března 2024

Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...

Šárka Hamrusová: Díky laktační poradkyni jsem si přestala myslet, že je chyba ve mně
Šárka Hamrusová: Díky laktační poradkyni jsem si přestala myslet, že je chyba ve mně

Šárka chtěla kojit. Chvíli to ale vypadalo, že se jí to nepodaří. Díky správně zvolené laktační poradkyni nakonec dosáhla úspěchu. Poslechněte si...