Diskuze
Český řidič: smrtelné nebezpečí pro sebe i jiné
Děkujeme za pochopení.
Libor
Svitit/nesvitit
Mam takovy dojem, ze je treba si vyjasnit jiste zasady kdy svitit a kdy ne. Svitit vzdy, kdyz se mi zda, ze to auto v protismeru neni v dostatecne vzdalenosti zretelne a ostre. Nikdy nesvitit mlhovkama pokud neni spatna vyditelnost (po 8 hod. za volantem, kdy za jasne noci kazdy druhy Ferda sviti mlhovkou je oko hyn). Kdyz svitit ve dne, tak tlumenym svetlem, ne dalkovym. Ja osobne se vsak po nekolika osobnich zkusenostech priklanim k variante, kdy by se melo svitit po cely rok, ale jak jsem uvedl, tak za jasne defin. podminek. Co si malo kdo uvedomi je to, ze vlastnost oka je takova, ze po jiste dobe stravene v aute se oko otupi a pred chvili jasne obrysy splynou v jednu rozmazanou barevnou cmouhu. Za takovych podminek splyne v lese zelene auto se stromy, sede auto s novym asfaltem .... To budete treba nekdy radi za dva jasne svitici body, ktere vam treba za jasneho slunecneho dne zachrani i zivot. PS: Vzajemne napadani a reseni si sporu je detinske.Michal
Re: Svitit/nesvitit
Může být. Snad máte i pravdu. Ale co třeba argument, že svítící auta v protisměru unavují oči daleko více. Já bych to svícení za každou cenu tolik nepřeceňoval.Zdeněk
Reakce na: Svítit, svítit, svítit!!! (Žanek , 1.10.2002 10:24) (# , 1.10.2002 12:43)
Vážný, Vy asi s lidmi moc dobře nevycházíte, soudě podle Vašeho příspěvku - zdá se, že Vám vadí kdekdo.#
Re: Reakce na: Svítit, svítit, svítit!!! (Žanek , 1.10.2002 10:24) (# , 1.10.2002 12:43)
Davidoff98
rizeni v USA
Marcela
Re: rizeni v USA
Na omezení rychlosti 110km/h nebo 120km/h nevidím nic hysterického. Pokud každý, kdo si myslí , že je oprávněn jezdit vyšší rychlostí (kde jste si to ověřovali, simulace čeho jste v takové rychlosti zkoušeli ) zabije či zmrzačí sám sebe, čert ho vem, ať si jezdí jak chce. Ale oni umírají a jsou zranění i ti co nehodu nezaviní . Možná až Vám někdo zabije někoho blízkého a vy se dozvíte, že kdyby viník nehody ( dost často viník přežívá na rozdíl od toho druhého) jel rychlostí o 20km nižší nebyly by důsledky nehody tak fatální, třeba změníte názor.#
Reakce na: Svítit, svítit, svítit!!! (Žanek , 1.10.2002 10:24)
Marcela
Re: Reakce na: Svítit, svítit, svítit!!! (Žanek , 1.10.2002 10:24)
Nevímproč "svítílky" řadíte k nebezpečným řidičům. Nejde přeco i to, že kdo nevidí za bílého dne zvěř ať nejezdí. Zjevně zapomínáte, že jezdíte také ve městech a vesnicích. A věřte , že svítící auto se i ve dne chodcům hůře přehlédne. Jsou i lidé, kteří hůře vidí, jsou zbrklé děti ........ , nemají snad podle Vás vycházet ven ? Bohužel ve Vašem příspěvku jsem nenalezla ani náznak toho, že byste mohl také myslet na bezpečnost chodců.Goldy
Policajti se chovaji jako zver
Jsem o vikendu sel po Narodni tride v Praze, v tom slysim z dali jak se docela rychle blizi auto. V nem 4 svestky uvnitr, vysmaty az beda, stazeny okynko, cigarko (jako z US filmu á 70 léta) naproti me stara babicka o holi přechází přes přechod. Co myslite ze udelali ? a) zastavili ze 70 km/h a nechali babicku prejit, b) prejeli babicku c) slapli jeste vice na plyn a babicku efektni myskou objeli. C je spravne ! Kdyz jsem na ne kricel zaslapli to na miste za strasnyho vriskotu brzd, chvili premysleli co a jak a pak beze vseho odjeli. Coz meli jedinou kliku. Asi bych je na miste vsechny prizabil. Takze se vas vsech ptam ? Bavi vas dodrzovat predpisy, kdyz se PCR chova jako zver ? BTW: vsechno nejlepsi k narozeni dalsiho ditete Standiku ... :-) My vsichni ti z nasich dani radi neco pridame na novy domek za 5 milionu ...Dušan
Značky,značky,značičky
Bordel je v předpisech, které dělají z řičičů naprosté blbce a idioty.Proč je například tak přesně Vyhláškou sdělováno, jak má řidič zastaviti před křižovatkou, takové ty formulace bla,bla,bla.....to napsal nějaký idiot, který dodnes žije v předtuše, že na všech(!!!) křižovatkách jsou vždy vzorně vyznačeny všechny ty bílé čáry a podobné hovadiny, ale realita je bohužel dosti odlišná, řidič by si prostě měl zastavit jak chce, tak, aby ostatní neohrožoval a mohl po např. dání přednosti v jízdě z křižovatky pohodlně odjet. Stejně tak je bordel ve značkách "STOP" a "DEJ PŘEDNOST V JÍZDE", "STOPKA" je vždy na odjezdu z pumpy,kde je viditelnost výborná a zastavování auta je šikana řidiče značkou a tam, kde je výhled nula, tam se to obejde vždy bez "STOP-ky", jen se má dát přednost v jízdě, ale řidič tam v reálu z důvodu výhledu musí "čistě náhodou" zastaviti vždycky.....to je "logika" dopravní policie nebo úřadů....honza
a co média?
jak můžete chtít autoritu po policajtech, když mnohdy získávají informace formou blábolů z médií stejně jako mnozí řidiči, kteří bezmezně věří tomu, co jim nakuká Nova nebo MFDnes. Příklady z poslední doby - povinné svícení cyklistů v době zimního času, pokuta až 15 tis. korun za zapomenutý řidičský průkaz, povinné používání dětských zádržných systémů na silnicích I. třídy, možnost odtažení vozidla Městskou policií apod. Tahle republika potřebuje jako sůl jasný a nenapadnutelný zákon o silničním provozu (hybrid, který platí v současnosti spolu s dalšími 20 zákony a prováděcími vyhláškami je dobrý tak pro advokáty), policajty, kteří jej budou znát a vymáhat a zejména osvětu. To co předvádí Besip a média je k pláči. Současná pravidla umožňují policajtům dělat si z věci neznalých řidičů dojnou krávu. Byl jsem svědkem toho, že muž tlačící jízdní kolo v jednosměrce byl pokutován za porušení zákazu vjezdu a když se vzpěčoval tak navíc za to, že na kole nemá blatníky. Co na to pan Huml? Běžná policejní praxe? Já bych to nazval policejní zvůlí.Žanek
Svítit, svítit, svítit!!!
Ja o pravdu nerozumim tomu, proč vám tak vadí svícení?! To jste takoví šetřílci, že vám vadí opotřebení žároviček nebo co??? Vždyť nejde o to, že vidíte vy, ale že vás vidí ti ostatní. Pokuď např. pojedete lesním úsekem mezi dvěma svítícími vozidly, stáváte se téměř neviditelní třeba pro předjíždějící auto!!! Já sám svítím pořád a nějak zvlášť, vlastně vůbec mě to při řízení nerozptyluje, ani jinak nevadí. Naopak mám lepší pocit, že jsem vidět vždy a všude! A ti zvás, kteří nesvítíte ani za deště, mlhy a hustého sněžení, jste pro nás ostatní smrtelné riziko - něco jako časovaná bomba, která dřív nebo později exploduje! Zamyslete se nad tím, prosímjoscer
A co policie
A jak jezdí vlastní policie? Jak před nimi mohou mít řidiči respekt, když policie sama porušuje pravidla silničního provozu. Já osobně patřím mezi ty řidiče, kteří se snaží vyhlášku dodržovat, ale co si mám myslet, když jedu v obci kolem těch 50 km/h a předjede mě policejní vozidlo a to ne zrovna pomalu (bez majáků) a dokonce přes odbočovací pruhy. Co na to ministr Gros? Jezdím denně do práce 60 km (z Domažlicka do Plzně) a policii třeba nevidím na tomto úseku i měsíc. Ne že by mi chyběli, ale řidiči si na to zvyknou a podle toho se pak chovají. A samozřejmě stoupá jejich agresivita. Já osobně jsem každý den rád, když se vrátím zdráv domů.Ivana
Re: A co policie
Co je proboha samozřejmého na tom, že když někde nejsou policajti, tak si řidiči na to zvyknou chovají se podle toho a stoupá jejich agresivita. To není vůbec samozřejmé, ale ukazuje to právě na "kvalitu " lidí - řidičů. V předchozích příspěvcích se psalo o smrti žáka 5. třídy na přechodu ( řidič v prvním pruhu mu na přechodu dal přednost, řidič v druhém pruhu jel, chlapec zemřel) , pravděpodobně na tom místě nebývaji policajti, takže dle Vás je celkem logické, že se to stalo.Karel
Citelné postihy = nejlepší prevence
Ivan Hron
Re: Citelné postihy = nejlepší prevence
Podle meho usudku jste pokrytec, policista, svetec, nebo vse dohromady. Znacek omezujicich rychlost na nesmyslnych mistech, napr. tam kde se pres den pracuje a odpoledne je proste nesundaji, je spousty. Neverim, ze si jich vsech vsimnete, natoz aby jste je vzdy a za kazdych okolnosti dodrzoval. Nebo jezdite jen tam, kde to znate. Nebo autem, ktere ma 120 maximalku.Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
Europoslanci schválili lepší vymáhání pokut za dopravní přestupky v zahraničí
V Evropské unii by měla fungovat lepší spolupráce mezi členskými státy při vymáhání pokut pro...
Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu
Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid
Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...
RECEPČNÍ
Quality Hotel Brno Exhibition Centre
Jihomoravský kraj
nabízený plat:
30 550 - 30 550 Kč