Diskuze

V zimním nečase je provoz auta dražší

Zimní provoz auta je dražší než letní. Pomineme-li nutnost nákupu zimních pneumatik, řetězů, škrabky na led a dalších potřeb, je nesporné, že automobil má obvykle vyšší spotřebu, neboť se delší dobu jezdí se studeným motorem. Dražší je také třeba směs do ostřikovačů.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

NovoCZ

7. 11. 2002 14:31
Pozdravujte Pepu Vosátka
a řeknete mu, ať namísto počítání prasklých žárovek, daných především chvěním vozu, se raději zamyslí nad tím, že svícením chrání životy svých zaměstnanců a majetek firmy, minimalně však spoluúčast co nedostane od pojišťovny a bonus. Na potvrzení výpočtu pana děkana VA nepotřebujete ani jeho vzdělání, na to stačí průmyslovka a kalkulačka. Spousta lidí řeší, jestli jejich nové auto má ABS a kolik airbagů, v horším případě haubny na střechu, které využije možná 2x za život, ale proti svícení, které jim přináší výhodu a především je brání, tím že jsou vidět, budou vznašet "zaručene" argumenty, jako zvýšení spotřeby o 1,5 až 2 litry a nesmysly o tom, jak mohou oslňovat na slunci jiné auta. Když potkám řidiče, co nesvítí (i v létě), je pro mně totéž, jako děda v klobouku. Nazdar.
0 0
možnosti

Martas

8. 11. 2002 12:33
Re: Pozdravujte Pepu Vosátka
Mas recht, kdo nesviti (i v lete) je trouba.
0 0
možnosti