Diskuze

Že má EU lepší benzin? Pověra!

Co přimíchat do drahého benzinu nebo čím nahradit palivo úplně, aby to jezdilo pokud možno lépe a aby to nestálo tolik? To je základní myšlenka, která nedala spát tisícům českých majitelů automobilů. A zvlášť v minulých letech byli mnozí z nich skutečnými průkopníky v poznávání, na co všechno se dá jezdit.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Niki

23. 3. 2003 2:26
V Power a V Power Racing
neni reklamni tah ... kazdy kdo na tenhle benzin jezdi pravidelne a nasledne natankuje nekde jinde vam potvrdi, ze rozdil okamzite poznate ... u V Power Racing, pokud je na to stavena kara je ten rozdil jeste mnohem vyraznejsi
na druhou stranu pokud se nekdo autem jenom presouva z bodu A do bodu B a jinak to ma na haku, tak je to zbytecnej luxus :)
0 0
možnosti

hoda

12. 3. 2003 8:04
Neporadi někdo
Chtěl bych využít tohoto tematu a požádat o radu,za ní předem děkuji. Jak jsem se dočetl V-power podle Vašich zkušeností čistí motor. A jsou k něčemu přísady na tzv.GO motoru jako SLIK 50 na bázi teflonu nebo jiné na bázi keramik a podobně. Nemáte někdo zkušenosti,neporadíte? Předem děkuji
0 0
možnosti

Lumír

12. 3. 2003 9:42
Re: Neporadi někdo
Já jedním na V-power už několik let. Shell tvrdí, že to vyčistí motor a auto pak lépe jede. To si těžko normální řidič pozná, ale nedávno jsem četl v Autohitu test, kde bylo jasně vidět, že to funguje. Testovali to na ojetým autě. Nejdříve nafotili ventily, pak jezdili asi na 4-5 nádrží a nafotili je znovu. Bylo krásně vidět jak jsou čistý. Shell tam teď navíc dává nějakej novej přídavek, kterej promazává válce takže tam není tolik tření. I já obyčejný řidič s Felckou jsem to poznal. Auto líp reaguje na plyn a je klidnější.
0 0
možnosti

Arkobad@Centrum.cz

10. 3. 2003 14:27
Jak tankovat 3x levneji
A vite-li vubec, kolik je realna cena paliva a kolik z toho jsou dane?
Vite, kolik z ceny litru tvori DPH a kolik spotrebni dan?
A vite, jake je clo na dovoz ropy, clo na dovoz technologii pro krakovani, clo na dovoz zarizeni benzinovych pump, clo na dovoz cisteren?
A vite, ze i ta cisterna jezni na naftu, jejiz vetsina ceny je opet tvorena dani?
A vite, ze i pracovnici rafinerii stoji firmu 2x tolik, nez jim da cisteho platu? A to si samozrejme promitnou do ceny....
Kdyby nas stat brutalne nevykoristoval, kolik by pak stal litr?
A vite, kolik stoji litr v USA? A to i tam stat sve obcany vykoristuje, jen trochu mene.
A nebo z druhe strany: vite, kolik je cena barelu ropy na mezinarodnim trhu? Tak si pripoctete tech cca 15% dalsich nakladu na zpracovani a dopravu a vyjde vam, kolik by palivo melo realne stat.
Vemte si, ze stat vam vezme polovinu vydelku (dan+soc+zdrav+PlatbaZamestnavatele). Ale ani to mu neni dost! Pokud si cokoli kupojete (treba to palivo), dale vas jeste jednou okrade.
Danove zatizeni v tomto state bude tedy tak 70%! Staci si vydelit rozpocet CR (cca 800mld) poctem pracujicich a uvidite, kolik z nas zdimaj. Zlate stredoveke desatky!
Jeste si myslite, ze vam za to ty "socialni jistoty' stoji? Ja tedy ne!
0 0
možnosti

Honza

10. 3. 2003 14:46
Re: Jak tankovat 3x levneji
Plně souhlasim. Náš daňový systém je humus. Další věc je to, že takových 30% daní se postrácí po cestě. A končí to tím, že z mých daní se bude vyplácet nějakej imbecil, kterej si dal peníze do Union banky (jenom proto, aby na úrocích vydělal svých 1000 ročně). Zase to zaplatí stát. A tudíž všichni kolem. Nebo se zase zvednou daně, včetně spotřební, aby na to stát měl. Ale to odbočuji od aut, i když vše souvisí se vším.
0 0
možnosti

Prezident

10. 3. 2003 11:28
Nejezděte autama
Kdybyste jezdili na kole nebo chodili pěšky nebudete mít takové problémy.
Otravujete vzduch sami sobě. Dobře vám tak...
Schválně si skuste spočítat kdy opravdu nutně potřebujete jet autem a kdy je to jen vaše lenost.
0 0
možnosti

Honza

10. 3. 2003 12:00
Re: Nejezděte autama
Já se ti klidně přiznám, že autem jezdím i jen tak - pro radost.
0 0
možnosti

PRAPRAPRAPRA-HAGUEGAG

10. 3. 2003 11:28
Jezdime na zkratky
Ich habe JZD im tank.
0 0
možnosti

Genio

10. 3. 2003 11:25
No nevím...
Nevím jak autor, ale já cítím velký rozdíl mezi názvem článku a jeho samotným obsahem. Osobně bych podle nadpisu čekal článek pojednávající o rozdílu kvality benzínu u nás a v EU, ne jak si čeští chytrolíni ničí motory různými přísadami do paliva...Než takovýto článek, tak raději žádný. 
0 0
možnosti

Jarynová O.

10. 3. 2003 10:53
co to ten hlůpý chlop tady cancá ???
na LPG už u nás jezdijó kolem 25% aut; a je to legální, přestavba i registrace ve velkém technickém průkazu ! a emise bez teho svinstva, které je z benzína nebo nafty !
0 0
možnosti

Kasper

10. 3. 2003 10:38
stop vrakum
Nechapu, jak muze nejakej blbecek lej to nadrze takovej shit, jenom aby usetril (par stovek mesicne?). Kdyz vidim ty trabose nebo wartasy a jedu za nima a musi cuchat ten smrad, tak bych nejradsi autum starsich 20-ti let dal zakaz na silnici, maximalne ho nechal zapsat jako veterana a ten by moch jezdit maximalne na vystavy.
0 0
možnosti

neznámý

10. 3. 2003 10:21
Rozdíly
Může mi někdo stručn popsat, jaké jsou rozdíly v benzínu Natural 95 a 98 (kromě oktanového čísla), případně v čem se údajně liší superdrahý W-Power od Shellu od naturlu 98 nebo 98? Osobně simyslím, že W-Power je jenom reklamní trik.
0 0
možnosti

Honza

10. 3. 2003 12:09
Re: Rozdíly
Nekde tu (na iDnes) byl test toho zelviho poweru a ukazalo to, ze to cisti motor. Staci jednou za cas natankovat plnou a motor se vycisti a bezi hladcejs.
0 0
možnosti
  • Nejčtenější

Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU

25. března 2024

Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....

Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud

28. března 2024

Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu

24. března 2024

Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...

Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje

22. března 2024

Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Číňané vycítili šanci uspět s létajícími auty, koupili práva na slovenský AirCar

27. března 2024  18:40

Čínská společnost Hebei Jianxin Flying Car Technology koupila exkluzivní práva na výrobu a...

Průkopnický fiat ukázal všem cestu. Jezdil s ním i Ferrari

29. března 2024

Italská továrna Fiat představila koncem 60. let minulého století vůz, který předběhl konkurenci a...

Dopravní policie v pohotovosti. Akce Velikonoce bude probíhat čtyři dny

28. března 2024

S cílem zabezpečit plynulost dopravy a zvýšit bezpečnost všech účastníků silničního provozu...

Xiaomi na kolech v prodeji. Čínský výrobce telefonů už nabízí svůj elektrovůz

28. března 2024,  aktualizováno  15:25

Čínský výrobce chytrých telefonů Xiaomi vstupuje na trh s elektromobily. Firma v Číně zahajuje...

Diář petrolheada: Do Mostu dorazí klenoty z Mnichova i Stuttgartu

28. března 2024

Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...