Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Diskuze

Škoda 105/120 po 27 letech

Po českých silnicích jezdí statisíce starších aut. Při průměrném věku osobního vozu 13,72 roku je jasné, že většina zdejších řidičů nejezdí posledními výstřelky automobilové módy. Proto by bylo nespravedlivé věnovat se jen novinkám na čtyřech kolech.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Kamil

4. 6. 2008 22:22
zastarale?

Nebo koncepce 4-pistkovych brzd skoda 130-136?? favo vyjelo s plovoucim jednopistkem, se shodnym brzdovym posilovacem....plantate tu pojmy s prujmy, kazda orezla a zhuntovana skodovka je pro vas prikladem skodovky. 4pistkove brzdy po repasi jsou dost jedovate, a nevidim problem v jejich ucinosti.

Samozrejme, pokud clovek vidi orezlou popelnici, ktera ma vymenenou brzd. kapalinu pred 10 lety, brzdove desky sjete na zelezo, nefunkcni brzdovy valec. shnite trubky, sjete gumy...to je neco jineho..ale toto muze mit i peugeot 205GTI, pokud se o nej majitel nestara. troufam si rict, ze takovy vrak brzdi o moc hur nez skoda 105, o kterou je vzorne pecovano. takze nebezpecna neni skoda 105, ale vlastne ten hlupak majitel, ktery s tim kterym vrakem jezdi.

0 0
možnosti

Kamil

4. 6. 2008 22:14
zastaralost?

Pro vsechny co tady pisi o silene zastaralosti vseho na skoda 105-136, tak si laskave uvedomte, ze vlastne motor z rapidu 135/136 mate v malo zmenene podobe(jen vstrikovani a kat) i ve svych feliciich 40-50kW. misto karburatoru tam mate jen vicebodove vstrikovace, ktere jsou o dost poruchovejsi nez klasicka koncepce karbratoru. Proto budu odvazne tvrdit, ze dokonale zgeneralkovany motor z rapidu 136 se plne vyrovna plne zgenereakovanemu motoryu felicie 50Kw.

Dalsi priklad uvedu taky

koncepce 3-valcoveho motoru pochazi z dob konstrukce skody 1000MB. opravdu soudruzi vyvijeli tento motor  pro skodu 1000MB, ale nejak bez moderniho pocitace a vstrikovani, cidel klepani,cidel otacek,a janevim ceho jeste NEDOKAZALI udelat kulturni 3 valec.No tady je videt,na cem vsem je zavisly moderni motor...elektronice. Fabia junior pouziva motor, ktery je  shodny s motorem planovanym pro 1000MB, navic i pri moderni technice je ten motor po 150 000km zraly na GO.

kdeze je vlastne ta zastarala technika??

0 0
možnosti

rapid

17. 2. 2007 16:47
110 r

Rvstara skoda dobra skoda     nova skoda hnusna skoda   dnes    je lepsi koupit znovu clasic 120 125 135  atd nebo novou ladu  subaru land rover   pevgeotnez nakou ublytou fabii  tu nedoporucujuRv

0 0
možnosti

pluto

7. 2. 2007 17:37
120

120 nic nebrzdej  ale vy   a vase fablitky;-€;-€(Y)

0 0
možnosti

kalas

9. 1. 2007 19:36
cllasic sila zvuku

R^R^R^[>-][>-]fabie  jsou shit nemecky krumple            pro srovnani skuste      vzit 120   nebo jiny typ    vedle ni   fabku     oba   vleky fest nalozene   do terenu  akopce  a uvidite kdo vydrzi  fabka urcite   ne

0 0
možnosti

rezek

17. 12. 2006 15:46
pozinkove srace

:-)curani       120   atd   jsou nejlepsi  nez ty vase kapitalisticke  superby aoctavie fabie    jsou to pozinkovane  krumpli  :-(>-R^

0 0
možnosti

gigi

30. 7. 2005 16:48
Kvůli
Zkuste vzít nové auto a škodovku.do toho nového auta nalijte na chlazení vodu z kohoutku a ten nejlevnější olej.to samý do škodovky a uvidíme kdo to bude líp snášet.Prostě kdyby se ti lidi o ty škodovky starali tak by ty škodovky nebyli takový šroty.a ještě jedna věc je velice divná.jakto, že když já sednu do škodovky tak nezdržuju provoz?že bych měl vyjímečnou škodovku?ne!je to taky o řidičích.prostě to mám v dobrým stavu a nejedu s tím jak s hnojem. 
0 0
možnosti

Mic

1. 8. 2004 21:33
Musím to říct...
Zdravím všechny aktivní škodovkáře. Tak to tady pročítám a nad některými příspěvky mi zůstává rozum stát. Snad nejvíce mě dožral výjev, že člověk, který do posledního šroubku rozumí svému autu a většinu oprav zastane sám je nebezpečný a měli by mu sebrat řidičák. Auto, ač se to poslední dobou už moc nezdá je pořád stroj a podle toho je potřeba se k němu chovat. Ano norm. spotřebitel řekne, že máme servisy, ale zkušenost mě naučila se jim vyhýbat širokým obloukem (snad jsou výjimky). Co ti bejci jsou schopni zmrvit, tomu bych fakt nevěřil. Se 120 (apod.) se řidič naučí svému autu rozumět-pozná co mu chybí a je schopen případné nedostatky řešit.(souhlasím s příspěvkem, že kdo se naučí dobře ovládat 120, může pak řídit všechno) Naproti tomu, když řídím Fabii připadám si jako na trní. I přesto, že jsem veliký fanda PC musím tvrdit, že počítač do auta nepatří. (Výjimku by tvořili pouze počítače alespoň 2x zálohované z nadstandardních součástek, které by ale nikdo nezaplatil; když si představím ty extrémní podmínky a ty titěrné plošňáky....). Jednoduše ta představa, že při předjíždění se něco v tý řídící jednotce posere a celý auto prostě umře není zrovna příjemná. 120 má svý mouchy, ale neslyšel jsem, že by vyloženě zklamala. Když už ten motor běží, tak ho jen tak něco nezastaví. Co se týká konstrukční stránky-to auto je navrženo velice dobře, určité pochyby mám o montáži. Zádní náhon (i motor) ocení všichni hlavně v zimě na horách, když "předokolaři" marně zápasí s řetězy a 120 na univerzálech si to stoupá jedna báseň.
 
Tak rejpalové - teď máte co kritizovat :o)
0 0
možnosti

Speedy

2. 8. 2004 12:54
Re:
Vyměním Peugeot 206 GTI za škodu 120, lépe 105, pokud možno co nejvic rezavou. Teď jsem teprve pochopil, jakým křápem jsem to jezdil. Aspoň si budu jistý, že až příště pojedu 150, že mě nezastaví žádný počítač.
0 0
možnosti

Pantýrek

7. 9. 2003 16:09
Zahraniční auta starší 3 let je historie a díra na dukáty
Vážení jedno vám povím,měl sem Citroen ZX,Fiat Punto a už bych do podobných oblud nešel...do každého jsem nasypal spoustů dukátů a výsledek-furt se to sralo!!!Tam kde je elektronika a někde vám to chcípne viz.Plitvice v Chorvatsku,jste absolutně v p...i.Koupil jsem si Schade 120 od klobuka co se o ní staral jako o rodinný klenot a sem spokojen.Do města,práce i do hospy to stačí.Halířove náklady,dostupnost dílů atd...A nejlepší je pocit absolutní volnosti při parkování před obchodákem,každý si rozmyslí jak daleko se u vás postaví,Pak se klepe jestli nenajde odřeninu nebo třeba proražené dveře...VIVA SCHADE VIVA
0 0
možnosti

dsfjnfds

5. 11. 2003 11:35
Re:
V posledním podniku letošní sezony se očekává dramatický boj o titul, protože první tři aspiranti mají nevídaně vyrovnané skóre: Francouz Loeb získal spolu se Španělem Sainzem 63 bodů, zatím bronzový Nor Solberg zaostává jen o jediný bod. Burnse, držitele 58 bodů, vyřadila z účasti na domácí rallye zdravotní indispozice, když jej na silnici postihla nevolnost. Burns ztratil vědomí ve chvíli, kdy řídil své porsche, jenže duchapřítomnost prokázal vedle něj sedící Markko Märtin a nebezpečnou situaci zachránil.
0 0
možnosti

Jiří Procházka

9. 6. 2003 14:55
není nad Škodu
Měl jsem 2 škodovky. Kultovní 120 se čtyřkvaltem. Najezdil jsem s ní mnoho kilomentrů a nikdy mě nenechala ve štychu. Jezdil jsem po celé republice. Potom jsem ji prodal a koupil jsem si 125L z roku 1989. Ta předělaná převodovka byla super. S tím autem se dalo jei i 160. A měla velice dobrý zrychlení. Byli to nenáročný a spolehlivý auta a držáky. Málo kdo umí dělat takový stroje. A kdo začínal na těchto autech, nemůže ho nic zaskočit, ani vysoká teplota vody. Každý se totiž naučí sledovat teploměr, nejdůležitější budík v tomto autě. Dokonce jsem jezdil i ve služebním formanu. Měl najeto 218 000km a jezdil líp, jak některý feldy!!! A byl to jen karburátor 135LS 
0 0
možnosti
  • Nejčtenější

Čínský Dongfeng v Česku odpálí cenovou bombu. Elektrický Box bude za půl milionu

10. dubna 2024  12:51,  aktualizováno  13:15

Součástí uvedení modelů luxusní značky Voyah státního čínského koncernu Dongfeng bylo i představení...

První jízda: Kodiaq si škodováci na rozloučenou se spalováky vymazlili

11. dubna 2024

S novým Kodiaqem si Škoda mohla vyhrát. Tým Jiřího Dytrycha, šéfa projektů spalovacích aut značky,...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Na trh přichází spousta nových aut, cenová válka nese ovoce

9. dubna 2024

Zdá se, že letošní rok přijde na trh výrazně víc nových modelů než v předchozích pár letech. A...

Místo vzduchového polštáře šrapnelem do hlavy. Airbagy mohou i zabíjet

15. dubna 2024

Seriál Když máte tu smůlu, havarujete a řítíte se za volantem proti jinému autu nebo třeba zdi, očekáváte,...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

V Boleslavi začala výroba nové Octavie. Za půl roku ji Škoda odstěhuje

9. dubna 2024  16:30

Škoda Auto začala v hlavním mladoboleslavském závodě s výrobou modernizovaného modelu Octavia. Ve...

Milano zrušeno. Alfa ustoupila ministrovi a nový model přejmenovala

16. dubna 2024

Na bláznivé komedie jsou Italové machři, a dokáží je přenést do reálného života. Ani ne týden po...

OBRAZEM: Škodovky a tatrovky pod rentgenem. Podívejte se do útrob našich aut

16. dubna 2024

Myslíte si, že znáte auta z našich silnic jako své boty? Pohled pod naleštěné karoserie modelů...

K rychlému dobíjení nejdražší cestou. Za 7 miliard jen 7 nabíječek

16. dubna 2024

Je to vizitka, která před americkými volbami dvakrát nepotěší. Administrativa stávajícího...

Kontroverze nové alfy. Smí Milano do Milána? A je zakázáno vyrábět ji v Polsku?

15. dubna 2024

Tak bizarní start kariéry umí autu nalinkovat jen Italové. Zní to jak komedie z pera nobelisty...