Diskuze

Nespokojený zákazník chce úplně jiné mondeo

Tři čtvrtě milionu korun nejsou malé peníze. Když je člověk vloží do nejpomíjivější investice, osobního automobilu, a ještě mu ten vůz prakticky neslouží, právem se zlobí a hojí se na prodejci.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

gbhngfbhgfbvc bf

13. 1. 2006 12:12
gfdffdgdfgdfgfderrttrgtjhgf
ufththgth
0 0
možnosti

xyz

6. 8. 2003 10:59
???
Tak vam vsem pekne dekuji... vlastnim asi dva mesice Ford Mondeo Combi a jsem s nim velmi spokojen... po precteni techto radku vsak zacinam byt trochu nervozni...!?! Je tady nekdo kdo je s Fordem spokojen???
0 0
možnosti

freestyler

17. 7. 2003 15:17
Chudák
Chgudák majitel i ten kdo si ho po nem koupí
0 0
možnosti

kutil

25. 6. 2003 11:33
Solidní a profesionální jednání
Po přečtení příspěvků a z vlastní zkušenosti si myslím, že v Čechách chybí profesionální hrdost a slušnost a že FMC na své zákazníky z vysoka se.. ! Nikdo nezajisté, aby auto bylo 100%funkční, to by Fordova teorie o povoleném procentu porouch a snižování výrobních nákladů příšla na buben. Ale když prý závady nových vozů jsou ojedinělou situací, tak proč sakra FMC poškozeným zákazníkům auta nevymění za nové a ty vadné neopraví a nedá na půjčovnu.  Stálo by je to mnohem míň dohadů, ostudy a špatného jména.  Ještě stále si neumějí vážit zákazníků. Podle mě by měla být právní úprava, která by umožnila vrácení výrobku do 30ti dnů (s odpovídajícím finančním dorovnáním a s vážným důvodem).
0 0
možnosti

Pavel Galko

16. 6. 2003 20:21
Nastartuje?
Dobrý den, nejsem žádný automibilový kritik ,ale celkem se zajímám  o auta vše co s nimi souvisí. Můj otec měl 2x Forda.Bylo to vždy pracovní auto vycházející z escorta(pick up,motor 1,8 D).První auto celkem šlo když si odmyslíme nějaké menší závady.Ale to druhé to bylo opravdu auto za všechny prachy.Jen opravy stály dohromady více než nové auto a  i po generálce motoru sca za 30.000 jsme  vždy ráno trnuli jestli otec ráno nastartuje nebo jako obvykle ho budem tlačit do garáže kde bude stát aspoň 6 hodin aby nastartoval. Na závěr dodávám jen to ,že auto bylo vždy ve značkovém servise kde opravdu rádi měnily bez rozmyslu vše a vůbec jim nevadilo ,že při odjezdu byla na autě stejná vada jak při příjezdu.Podle nich bylo důležitější ,že proběhla výměna náhradního dílu a oni měli vyděláno.
0 0
možnosti

Karel

10. 6. 2003 14:48
Nejsou to dobrá auta, mám také špatnou zkušenost
Fordy skutečně nejsou dobrá auta. Již od prvního okamžiku Vás začnou štvát ,,malé'' problémy typu prasklích žárovek, nesvítících displejů,vrzající palubky,netěsnících pryží na oknech. Za ty peníze co Ford chce za dražší Mondea si může každý koupit daleko kvalitnější auto. Zajděte si do kteréhokoliv autobazaru a nebudete věřit svým očím jak klesne cena byť jen lehce ojetého Forda. O tyhle auta prostě není zájem. Připojuji se k názoru, že za tuto situaci nemůže dealer Fordu, ale nekvalitní výstupní konroly ve výrobních závodech. A jentak mimochodem, můj příbuzný pracuje jako šéf nejmenovaného servisu Fiat v Praze a ten co mi povídá někdy za story co jim chodí za šroty z Itálie rovnou z výroby a jak musejí ty auta doslova dovyrábět než je prodaji, je k neuvěřění, takže nehažte všechny sračky jenom na hlavu Forda. Můj typ je dva roky starý BMW 320i za 550000,-Kč TO JE BOMBA a nekazí se
0 0
možnosti

Jan Mladek

1. 6. 2003 19:29
FORD (Fix Or Repair Daily)
Ford je smejd, delaji jej turci, pakistanci, marokanci (proste nekvalifikovani pristehovalci) v belgickem Genku.(krome Scorpia, to bylo z Kolina n/R.) Mel jsem drive ojetaky: Scorpio 2.5TD, Fiestu 1.8D, Sierru XR4i, Escorta 1.8TD...vsechno abnormalne zavadove automobily. Katastrofalni motori a hlavne prevodovky, dealeri je neumeli opravit. Priserne drahe ND. (blbe lozisko napr. 2600Kc) Jedna prevodovka mi "odesla" dvakrat za sebou po "odborne" oprave u JL Motorsport v OV... Nas..l jsem se, vymontoval ji a opravil sam, s pomoci kluzneho loziska s mazaci drazkou (ktere nahradilo to jejich praskajici jehlickove)"vytocenem" na obycejnem hrotovem soustruhu v dilnach byvale Zeleniny Ostrava...a hle jezdi dodnes. Jsou to proste amateri, Fordy nekupujte jsou to vyhozene penize. Ted mam Subaru Impreza (155 000km) a o zavadu jsem nezavadil...delam si jen tunning a jezdim. (Je to turbo STI 265koni 2.0i16v, proste delo) Ach jo Forde Forde, Heri se v hrobe obraci.
0 0
možnosti

Driver

1. 6. 2003 20:40
Re: FORD (Fix Or Repair Daily)
Tak teda nevim, já měl Scorpio 2.4 AT, Scorpio 2.9 a Sierru 2.0. Jediná závada-odešel automat na Scorpiu (oprava 25tis.) jinak bez potíží. Ceny dílů? Jedny z nejlevnějších! Takže ty odborníku, nauč se raději česky místo poučování, protože motory se píše tvrdé "Y".
0 0
možnosti

Ford Motor Company s.r.o.

23. 5. 2003 18:46
Prohlášení společnosti Ford Motor Company s.r.o.
Naše společnost vítá jakoukoliv konstruktivní diskusi týkající se zkušeností zákazníků s vozy Ford.  Nabízíme proto všem účastníkům této diskuse na http://www.idnes.cz">http://www.idnes.cz, kteří se svým Fordem nejsou úplně spokojeni, nebo mají špatný pocit z jednání autorizovaného servisu Ford, aby se obrátili přímo na nás –   na telefon č. 800555109, mail info@ccford.cz nebo na adresu  https://direct.ccford.cz/news/news.asp?link=188" target="_blank" rel="nofollow">https://direct.ccford.cz/news/news.asp?link=188 .
Ford si váží každého zákazníka a je také všem svým zákazníkům stále k dispozici pro řešení eventuálních problémů.
 
Tato nabídka se pochopitelně týká jen těch majitelů vozů Ford, kteří mají zájem o konstruktivní řešení svého problému. Těm, kteří tuto stránku využívají jen k nekvalifikovanému tlachání, pomlouvání naší značky či kompenzaci vlastního komplexu méněcennosti, bohužel pomoci neumíme.
 
Vladimír Vošický
Generální ředitel
Ford Motor Company s.r.o.
0 0
možnosti

Kutil

28. 5. 2003 14:35
Re: Prohlášení společnosti Ford Motor Company s.r.o.
Mám vůz Mondeo, který měl při koupi více jak 21 závad. Již přes 2roky tuto situaci řeším s FMC a pro vytvoření vašeho obrazu o situaci musím citovat p. Vošického, který mi v době kdy vůz byl v servisu s tím, že do něj pro změnu zatéká, napsal:
Dle našeho názoru vozidlo nevykazuje závady, které by bránily běžnému a bezpečnému užívání
Musím říct, že mě tento dopis napůl rozesmál a napůl rozlobil, neboť to ukazuje na chaos v informačním toku FMC a nebo na neskutečnou drzost. Podle mne by za vady vozu vzniklé při výrobě neměl nést odpovědnost dealer, ale továrna zastoupená FMC.
A to že dealer vůz zpět odkoupí také není tak jisté, protože ztrátu nese na vlastní triko pouze dealer. Snažil jsem se vrátit vůz ode dne koupě ale bez soudu se mi to nepodařilo. Jsou ale tací, kteří to pod hrozbou soudu dokázali.
Kutil
0 0
možnosti

redakce auto.idnes.cz

22. 5. 2003 18:07
Upozornění čtenářům
Vážení čtenáři,
rádi bychom vás upozornili na skutečnost, že v minulých dnech uveřejněné příspěvky vyjadřující stanovisko společnosti Ford Motor Company byly podvrhem. Proto byly redakcí auto.idnes.cz zrušeny.
 
Milan Jirouš, auto.idnes.cz
0 0
možnosti

mike

18. 5. 2003 10:48
Escort
Vlastnil jsem Escort a prohlasuju ze je to smejd a Ford si uz nikdy nekoupim, za posledni dva roky jsem koupil do rodiny dva nove vozy a na nabidku Fordu jsem se ani nedival. Rovnez pece v Autospol Zlin byla jenom tahakem na penize.
0 0
možnosti