Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Diskuze

Škoda Favorit po patnácti letech

Nejpočetněji zastoupeným typem na silnicích v České republice je Škoda 105/120. Té byl věnován první díl seriálu o automobilových mušketýrech. Na druhém místě, a to se značným předstihem před další Škodou Felicia, je favorit.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Dobišek

2. 2. 2009 12:51
KAROSERIE

AHOJ,

MÁM DOTAZ,MÁ NOVÝ HYUNDAI ACCENT POZINKOVANOU KAROSERII.

DÍKY ZA ODPOVĚD.HEZKÝ DEN :-)

0 0
možnosti

Oldřich Štěpán

28. 6. 2008 13:26
Vyznání

[>-]škodověnka má láska

0 0
možnosti

Dako-Žilina

11. 12. 2005 10:10
Ako Octávia...
Kúpil som Formana r.v. 94,za 70.000 /na Slovensku trošku viac ako v CZ/ ale v super stave /ako keby vyšiel z výrobného pásu v pôvodom stave / a som maximálne spokojený, vždy , keď  jazdím poviem si, že má novú škodu Octávia kombi 4x4
0 0
možnosti

Dako-Žilina

11. 12. 2005 9:45
Nekupujte Felíciu ani Š-105/120/130
Nekupujte Felíciu, má všetko z Favorita je len zaoblená a sú drahšie náhradné diely, nekupujte Š-120/105/130 lebo majú koncepčne zastaralý motor. Najlepšie auto je Favorit z rokov 93 a 94 v dobrom stave. Na železnici majú Favorit a najazdené 411.000 km a stále ide.
0 0
možnosti

pavka favoritak

7. 12. 2005 5:22
moje zlaticko
mimo kasle vse bez problemu a ze 140?s vetrem v zadech i 160:-)verte neverte...
0 0
možnosti

Tom

22. 6. 2008 20:57
Re: moje zlaticko

tak já dal s favikem lehce přes 170 tachometrovejch na rovince, mám 42kw  motor s karbem, najetý kolem 153 000    a auto je v luxusním stavu bez koroze ;-D

0 0
možnosti

123

24. 8. 2004 12:48
123
 FAVORIT
0 0
možnosti

Karel

3. 10. 2004 16:34
Re: 123
Co máš prosimtě ty chudáku proti Favoritu,co máš prosimtě ty za auto ? Víš co je Favorit proti Š 105,120.... je to auto proti těmto Š s zadním motorem.A navíc ukaž mi nějakou automobilku které se povedlo udělat takový brutální skok ze Škodovek 125,130 L (pokrok) na Favority.Favorit je hodně uspokojivé auto pro ledakoho,a za jakých podmínek v té době (ČSSR) bez Financí,s neochotnými (je hodně smutné),že tuzemskými dodavateli na díly,je dosti neuvěřitelné,že se jim přece zdařil   .To srovnávat Š 125 L,Rapidy a pod.Š s zadním pohonem s Favoritama  to by bylo nošením dříví do lesa  .A novější Felicie oproti Favoritu jsou totéž auta,vše shodné ( skelet karosérie,převodovka,motor....)avšak jsem slyšel,že sice jsou Felicie novější   proti Favoritům,ale jsou horší než Fáčka jde v nich těžko řízení (volant)jde s ním ukrutně těžko točit oproti Fa,ve Fa tam jde jako kdyby měl servo,další věcí je Koroze karosérie Favorit rezne,ale méně,pomaleji než Felicie,ty reznou dříve a rychleji než Favoriti.  Jinak k výhodám Favoritů patří mimo jiné hlučnost vozidla,vždyť je sotva slyšet jak jen radostně ševelí při jízdě jak zevnitř vozidla,tak i z venku,je neuvěřitelně tichý,při jízdě jenom probublává  . A dále životnost a to nejen motoru,prostě to jsou doslova držáky
0 0
možnosti

Apshalte

24. 8. 2004 12:47
Favorit and the furious
no takze mam malu prihodu s favoritom. je to faťák r.v. 1989 modrá farba. Kamošova mama ho používa ako auto na nákupy. Jeden deň sme si ho požičiali, aby sme ho otestovali.
1. zrýchlenie 0-100 km/h = 18,53 s (a nie 15 ako v príručke) 2. V max = 135 km/h (viac by bola samovražda ako trabant a 100 km/h) 3. Drift (ani nehovorím skončili sme v priekope, naštastie auto OK) Favorit je dobré auto tak akurát pre dôchodcov a ako rodinné auto, nie ako predvádzačka a auto pre "veľkých borcov" , tí by mohli skončiť v prvej zatáčke s volantom v ruke. Toť vsjo
0 0
možnosti

MrVain

6. 2. 2006 18:06
Re: Favorit and the furious
Asi chyba v tom medzikuse medzi volantom a sedačkou
0 0
možnosti

Roman

5. 6. 2004 12:56
Favorit = naprostá spokojenost.
Mám Favorita 1.3,46 kw,r.v 1989,a jsem s ním naprosto spokojený,protože Favoritům není co vytknout,je to prostorný auto,moderní auto,Favorit má až moc,neuvěřitelně tichý motor,vždyť je sotva slyšet,když jede,jen probublává,Na tu nízkou hlučnost si s ním může podat ruce málokteré auto.Dokonce není problém sehnat Favorita tižšího,než je nový Favorit,tedy Felicie.Jinak mezi klady Favoritů,patří mimo jiné i to že to jsou doslova držáky,životnost je víc než dobrá,moderní motory zajišťují jejich stálou životnost,i přesto,že mají 3x uložený klikový hřídel,nikoliv 5x,vždyť na tom jak je vidět ani nezáleží.Zápor by se,přece jen našel a tím je koroze karosérie,ale zde pozor,teprve nyní mám v levém (řidičovém) prahu díru skrz o průměru pouze 2 cm a jinde okolo díry je to,naprosto zdravé.A to negárážuji,po celou dobu stojí venku,takže to není zas tak hrozné,což se o Felicii říci vůbec nedá,Favorit má dokonalejší,lepší karosérii,než Felicie,Favorit rezne taky,ale zaručeně méně než Felicie .Jinak mám původní lak z r.v. tedy z roku 1989,a to je naprostý úspěch,najeto 237 000 Km,naprostá spokojenost.  
0 0
možnosti

Tom

26. 4. 2004 8:37
Stavím barák
a ač to dělá firma, tak je potřeba sem tam něco převíst, tak jsme si pořídil Feldu pick-upa. No je to sice všechno dobitý, všechno tam chrastí, ale do města dobrá kára, odřenej nárazník neřeším, v klidu zaparkuju mezi dvě škodárny, kde bych se s normálním autem bál, že mě prďoši promáčknou dveře, takže to vypadá, že na takový poskakovaní si to nechám, dokud se nerozpadne. T.
0 0
možnosti

Luboš

26. 4. 2004 8:21
Auto pro mladé
Jako auuto pro mladého člověka s nedostatkem financí je fávo ideální.Já mám 93.ročník a jsem s ním velice spokojen.Jediné co do něj každý rok vkládám jsou peníze za povinné ručení a za běžnou údržbu.Doporučuji ho proto všem co si chtějí koupit ojeté levné auto.
0 0
možnosti
  • Nejčtenější

Policisté tasí radary v pátek. Víme, kde budou měřit

18. dubna 2024

Dopravní policie bude v pátek 19. dubna měřit rychlost na několika stovkách míst po celé České...

Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano

17. dubna 2024,  aktualizováno  18.4 16:25

„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

S miniskútrem Tokio můžete bez řidičáku vyrazit na silnici i cyklostezku

18. dubna 2024

Vypadá jako motorka, ale motorka to není. I když se tak chová. To je elektroskútr ViaGo Tokio. K...

Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu

23. dubna 2024

Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG

23. dubna 2024

Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...

První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid

25. dubna 2024

Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...

KOMENTÁŘ: Do parkovací války se zapojují aktivisté, politici i městské části

25. dubna 2024

Premium Parkovací barikády mají dvě strany. Na jedné jsou ti, kteří chtějí parkovat na ulici tak, jak jsou...

Šéf inovační platformy: V Praze by mohla nad Vltavou létat dronová donáška

25. dubna 2024

Vysíláme Těžko průjezdná ucpaná města nejsou zdaleka jen českým problémem. Po celém světě se experti...

Milán auta vyhání, novinky se pokoutně představují mezi židlemi a módou

25. dubna 2024,  aktualizováno  8:43

Lombardská metropole se už dlouhé roky vehementně snaží vyhnat auta z centra. Ta se tam v době...