Diskuze

Laciné superby z Německa vyvolaly rozpaky

Nenápadný inzerát v německém motoristickém časopisu odstartoval pátrání po možnosti nákupu až o třetinu lacinějších nových vozů Škoda Superb v zahraničí. Sedmnáct vozů Škoda Superb, nových, s veškerou předepsanou dokumentací a zárukou za ceny, které jsou o více než 25 procent nižší než u domácích prodejců!
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

šikmooký

13. 8. 2003 13:31
Škodovky jsou všeobecně paštiky. Není to žádná kultura.
0 0
možnosti

vladi27

8. 8. 2003 19:52
skoda v nemecku
ma  sice uspechy, ale ty pochazeji spise z faktu, ze skoda patri k VW a ma od nich technologii.  proto taky i v byvale NSR a nejen v byvale NDR jezdi tech skodovek doopravdy dost, ale vetsinou oktavek kombi, coz s naftakem 1,9 litru je idealni komibinace pro mlade rodiny s detmi, ktere namaji na passata nebo francouze.  Fabia kombik se tady s 1,4 li motorem da koupit pod 11 000 euro a samozrejme se standardem, jako ABS nebo airbagy vpredu, ktery je v cesku extra. no a superb nic moc,  je novy, ale vypada uz zaprasene, hlavne svetla, ktera se ted delaji jinak, nic moc.
0 0
možnosti

login

13. 8. 2003 13:26
Re:
Potřebuji blíže rozvést žoviální sdělení, že octavia combi TDI je v Německu proty, kdo nemají na francouze. To jsou ti francouzi tak drazí? A kteří francouzi?Má autor přehled o tom kolik tam stojí octavia nebo P307?
0 0
možnosti

Hlava

6. 8. 2003 16:00
reklama
Nejlepsi reklama pro Skodu je koroze na zadnich dverich kazde Feldy, to snad delali z plechu na konzervy :-)))Nechapu, ze s tim ti lide jezdi, proc to nejdou reklamovat, po 2-3 letech diry do kufru ???? Jeste lepsi nez koroze je mozna vytekajici "asi protikorozni" ochrana ze zminenych dveri, trochu se otepli a kazda Felda ma zapatlany zadni naraznik :-)))Mam 12 let stareho Escorta a lehce zacinaji korodovat prahy, na zadnich dverich nic.....
0 0
možnosti

Alan

12. 8. 2003 13:52
Re:
Mam Feldu 5 let, zadni dvere nekvetou a nic z nich netece. Taky by bylo zajimavy, v jakym stavu mas brzdy u toho 12 let staryho Escorta, Felda ma brzdy povedeny. Zadni dvere moc bezpecnost na silnici neovluvnujou..
0 0
možnosti

Dall

6. 8. 2003 10:49
Skoda neni skoda
Ja sam jsem vlastnil 120 najeto 100 000 a bez problemu. Pak jsem si koupil Felicii a svete div se najeto 150 000 a zase bez problemu. Ted mam Octavii najeto 220 000 a zase nemam zadny problem. Cim to asi bude, ze se auta porouchavaji. Nebude to tim, ze clovek se o to auto musi starat? Musi tomu autu taky neco dat a ne jenom brat. Ted mam noveho Superba a verim, ze mi taky vydrzi bez problemu. Dneska si muze kazdy koupit auto jake chce. temer vsechna auta jsou stejna a rozdily jsou jenom v detailech. myslim si, ze je uplne jedno jake auto si clovek koupi. Ale protoze mam dobre zkusenosti se svym Skoda servisem jsem verny Skodovce.
0 0
možnosti

ČS akciová společnost

6. 8. 2003 14:13
Re:
Jestli si neměl tzv. exportní souběh. Divil by ses, jak ve škodovce skáčí okolo aut na vývoz. Mají tam celé jedno pracoviště. Po sundání z montážních držáků a sednutí si na vlastní kola jsou auta pro tuzemsko vyvážena ven z montážní haly, na parkoviště. Export odjíždí na zvláštní pracoviště, kde na autech kontrolují možné i nemožné. Každé auto je při montáži vybaveno takovým průvodním listem, kde je uvedeno, co se na auto namontuje navíc a kam je určeno. Dost lidí by se taky divilo, co všechno se dává do základní verze na vývoz a jak oškubaná je základní verze pro tuzemsko. Standart pro vývoz je drahou doplatkovou výbavou pro tuzemsko.
Poruchovosti škodovek lze skutečně předcházet pravidelným servisováním. Ale pak se celý provoz neúměrně prodražuje, protože to, co na jiné značce vydrží stotisíckm, tak na škodovce jen padesáttisíc km. A co vám ve značkovým servisu nakukají, že je potřeba vyměnit, aniž by byla skutečná potřeba to měnit ... Když tomu nerozumíte, platíte a platíte.
Zrovna dnes jsem četl, jak škodovka po  skončení  závodní  dovolené bude dále omezovat výrobu, mimojiné z 80 kousků superidiota na 75!  Už kvůli tomu názvu bych si tak ošklivé auto nekoupil. Je to sice otázka vkusu, ale design přední masky a vnitřku (hlavně palubní desky)  je opravdu  odpudivý!
0 0
možnosti

V.

5. 8. 2003 7:15
reakce na all risk, login, Santa -- dokončení:
Pro:  all risk, login,  Santa: dokončení:
A o Alfě bych se vůbec nezmiňoval ... Takový vrchol nevkusu ... Ale marketingoví machři dovedou zmást nejednoho normálního člověka. A vyhlášená "kvalita" italských výrobků (aut nevyjímaje) ...
Nám se taky známí vysmívali, s jakými  krámy  to  jezdíme. Taky jsme si mysleli, že není nad škodovku. Až jsme se jednou rozhoupali. A pak jsme říkali: jejda, to jsme byli blbci, co jsme si mohli ušetřit nervů a peněz. Tady nejde přímo o nenávist ke škodovce, ale zkušenosti hovoří za vše. Vždyť jaký je každý rok propad prodeje škodovek. A děje se tak přes obrovskou reklamní kampaň. Žádné jiné značky není v časopisech, TV, novinách, bilbordech, rozhlasu atd. tolik, jako právě škodovky. Pak se to ale zase promítá u konečné ceny, a jsme na začátku, kde jsme již byli...
0 0
možnosti

V.

5. 8. 2003 7:03
reakce na all risk, login, Santa
Pro:  all risk; login;  Santa: < color=blue>No  jak  je  možné,  že  si  dovolil  někdo  napsati  jiný  názor,  než  ten  který  hlásá  pravice,  a jim  podobní  kriminálníci  oblečení  do  drahých  obleků  nebo  ověnčení do tureckých zlatých řetězů a la chlív ...???!!!
Z článků, na rozdíl od těchto "taky" motoristů,  co  asi sami  lemtají v hospodě  a  nesnesou  jiný  názor  (kdo  nejde s námi, jde proti nám ...),  srší  praxe  a   zkušenost.  Škodovky  vždycky  byly  a  budou  outsajdry,  to  je historický fakt, na kterým nezmění ani 2 generace superbů. Jelikož žiji u hranic  s NDR (bývalou - ale  i v rámci sjednoceného Německa má tato část stále nálepku "Ost" a jsou pro zbytek Německa povl, jako my pro EU), vidím, kdo si v Německu škodovky kupuje: důchodci, rodiny s malými dětmi a několik málo nenáročných konzervatistů.
Se škodovkami máme stejné zkušenosti: s...u  se  a  s...u. Když nechci, aby mne vyšplouchla někde na cestě, musím ji neustále servisovat a to stojí nemalé peníze. Proč má škodovka stále tolik servisů? Kdyby se škodovky  nes...ly, ty servisy by se tu zkrátka neuživily ...
Jinak ještě k vyzdvihované kráse ostatních německých aut typu Audi made in RVHP-Maďarsko - jsou stejně hnusná jako i další značky koncernu VW. Jsou to auta bez jakékoliv fantazie. Abych lez bývalým hitlerovčíkům do pr...e  a  tahal je díky předraženým škodovkám z krize, to bych fakt musel být padlej na hlavu.
A o Alf
0 0
možnosti

onyx

6. 8. 2003 14:11
Re:
seš hodně zamindrákovanej. tak zapadni do trmvaje a dál sni o svým autě. třeba na něj jednou vyděláš.
0 0
možnosti

Tolek

3. 8. 2003 12:14
Skoda je pro chytre lidi, kteri chteji za sve penize kvalitu a prakticnost a ne nejake hloupe image
Skoda je pro chytre lidi, kteri chteji za sve penize kvalitu a prakticnost a ne nejake hloupe image pro hloupe lidi.
Mam Felicii a Octavii a NIKDY jsem s nimi nebyl v servise kvuli nejake zavady.
 
To co tu predvadeji ve svych prispevcich prodejci zahranicnich aut je ostudne.
0 0
možnosti

-

6. 8. 2003 14:33
Re:
Taky jsem si myslel, že není nad škodovku. Taky jsem ji pravidelně servisoval a divil se, že kámoš ve značkovým servisu zahraniční značky platil za povinné  prohlídky míň, a přitom měl ještě delší servisní intervaly. No, dnes si říkám, co jsem to byl za i....a.
Co znám další známé, co mají škodovku, vím, že je to zvláštní skupinka lidí, co si myslí, že snědli šalamounovo vejce a že  jsou kingové, když mají "nadupanou" konzervativní fabii za pětsetlitrů  nebo  octávku  za osmesettisíc. Vždyť na konzervativní značku se ani ty hrůzné "tuningy" nehodí. Já mám za míň  lépe vybavený (již z fabriky - ale ne tuning)  nový zahraniční auťák, a jsem spokojen.  Za  míň  peněz  více  muziky.
Jediná výhoda pro toho, kdo prodává ojetou škodovku:  její cena tolik neklesne jako u zahraniční  značky.  Ale obráceně: nevýhoda pro kupce - ti  kupují ojetou škodovku za relativně vysokou cenu,  oproti  zahraničním značkám  to  je  vůbec  super předražené!
0 0
možnosti

§

1. 8. 2003 9:47
:
Je  fakt,  že  škodovce  musíme  sloužit  my,  ne  ona  nám.  Když  na  to  máme,  tak  se  v  servisu  o  to  postarají  -  už  vědí,  co  se  kde  na  škodovce  s..e.  Z  praxe  v  servisu  mohu  potvrdit,  že  skoro  všechno.  A  ty,  zákazníku  plať,  za  vůz  řádné  protestovaný  na  mnoha  tisícich  kilometrů  na  poušti  i  v  Antarktidě.  Chtělo  by  to  občas  testovat   v  našich  podmínkách,  po  okreskách,  dlažbě  měst  atp.  Dálnice Praha - Ml. Boleslav - Liberec je již skoro celá  opravená, tam se toho už moc nevyzkouší. Snad jen maximální povolená rychlost 130 za hodinu, ale tu udělá i stopětka nebo žigulík (s nohou v motoru) ...
K superbu jako rodinnému  autu:  ano, ale pak mladí, co mají děti, musí krást, aby na něho měli, nebo musí mít děti až v padesáti, kdy si na toho superba konečně došetřili.  K  nákupním zájezdům Superbem: auto není vhodné k parkování před nákupními  centry, protože ty mají parkovací  prostor tak na stopětku. Superb pak okupuje prostor sousedícím zaparkovaním vozům, do kterých se pak není možno dostat. Víte majitelé superbů:  na  parkovišti  na   zemi  jsou namalovány takové bílé čáry, vyhražující plochu pro parkující vozidlo. Pokud se tam se Superbem nevejdete, jeďte jinam a nekomplikujte život ostaním normálním motoristům, kteří neutráceli takové zbytečné peníze za takový nehezký nepodařený krám, jakým superb je ...
0 0
možnosti

navratp

1. 8. 2003 11:45
Re:
Na škodovku vás nadává 90 procent, ale takový gól,že superb je široký a to je vada, to už je bomba. Jeho šířka je 175 cm a to je asi jako golf4 a asi míň než P307.
0 0
možnosti

Tom

1. 8. 2003 7:16
Felicie
Chudáčku s Felicií 50000 km, už to začne.  Moje  měla nejméně 1x mesíčně závadu, ppro kterou byla nepojízdná(něco prasklo, prorezavělo, upadlo ...)  Za 1/2 roku jsem ji navždy vyměnil
0 0
možnosti

michal

6. 8. 2003 19:23
Re:
taky bych chtěl lepší auto než je felicie ale momentálně nemám dost peněz takže musím dál jezdit felicií 1,3 50kw r.v.99 najeto175 000km od začátku přestavba na LPG za celé 4 roky mě nenechala ve štychu předtím jsem měl golfa v naftě potom dalšího pak F Croma taky dvakrát a jenom jsem platil opravy a odtahy takže pokud potřebuji najet deně 200 km nemůžu mít ojetimu to je tak na cestu o víkendu na nákup a když nedojedu tak se nic nestane.takže pořád si vybírám nějaké lepší auto ale stejně na něj nemám.
0 0
možnosti

nedůležité

31. 7. 2003 13:49
škoda mluvit ...IV.
Dokončení:
Již  ten  odporný  design  přední  masky  (ve světě  se  světlomety rozšiřují  od  středu  do  blatníků,  škodovka  to  dělá  obráceně  -  rozšiřuje  do  středu  k  chladiči  -  a  to je  hnusné,  ať  je  to  na  Fabii  či  superblbu)  či  strohá  palubní  deska  a  la  trabant.  Německá  tvrdohlavost  jindy  pozitivní  se  v  tomto  případě  nezapře,  ale  tentokrát  je  to  k  neprospěchu  celé  věci.  Stále  klesající  montáž  Superblbů,  a  to  i  v  motoristické  sezoně,  nyní  i  cenová  podbízivost  -  asi  je  osud  již  zpečetěn.  Zahájit  co  nejdříve  výrobu  konkurenčního  minimodelu  Kolína  -  to  bude  asi  to  hlavní,  i  když  donedávna  škodovka  tvrdila  opak  -  že  malé  vozy  nejsou  konkurence.  I když  -  co  je  Fabie?  To  ještě  není  malý  vůz?  Menší  si  snad  ani  nedovedeme  představit.  To  zase  bude  většina  národa  jezdit  v  mini  a  la  Fiat  500?  To  jsme  to  za  těch X  let  po  revoluci  dotáhli  pěkně  daleko ...
0 0
možnosti

all risk

1. 8. 2003 10:39
jaké to je být grafomanem?
tak fajn, tak si jdi ty skvělé vozy jiných značek koupit a nech ostatní lidi, kteří nejsou tak chytří jako ty, aby si vybrali sami... OK?... je to přece svobodná volba... přece z toho musíš mít radost, když jezdíš skvělým jiným autom s bohatou základní výbavou, a ti ostatní magoři mají třeba za dvojnásobek ceny dvakrát menší kraksnu značky, co nenávidíš...
0 0
možnosti