Diskuze
Tři auta ze čtyř nepatří na silnici
Děkujeme za pochopení.
Tom
auta
Já nevím co máte proti starejm autům, já mám 14,5 roků starýho favorita kterej má přes 200 000 km a je v lepším stavu než některý feldy z roku 2001, rezavej není,brzdí a jede slušně a STK to prošlo bez problémů a legálně bez nějakejch obálek , né všecky starý auta sou na odpis
volvistamarti
Martin
Jinak jezdím v Praze přes den a jinak v noci, protože večer je to klidnější a proč jezdit jak děda.Každej kdo jezdí posraně, měl by jezdit v pravo a je jedno jestli s novou károu a nebo starou.Jezdím dlouho a myslím si, že jsou lidi co jezdí pomalu a mají velké problémy a lidi co to znají, mají prohnané kanálky v motoru a jezdí dobře a nejsou prasata. Tak to vidim a jinak to neni, tak nereste picoviny. Martin
volvistamarti
Můj názor
Myslím si, že lidi co mají nové káry se pořád něčím chlubí a myslím si, že celé je to jenom o řidiči a né o autě. To jenom jezdí a každý člověk jezdí jinak. Někdo umí jezdit bez ABS a dobře a někdo s ABS a umí kulové, tak neřešte staré auta, mám Volvo 740 sedan a jezdi opravdu nádherně a důležité je být dobrý řidič, umět jezdit rychle a dávat pozor na okolí. Sám jezdím rychle a vím, že to auto potřebuje, jinak umírá a jde kakat, ale jezdit dobře, spolehlivě bez prasáren.
Mic
To jsou věci....
Tak jsem si celou tuhle diskuzi přečetl a nestačím se divit... Pominu to, že se tu hádáme jako malí kluci, to je o povaze každého z nás. Nechápu, proč autor i někteří "diskutátoři" házejí všechna stará auta do jednoho pytle. Ano, je hodně vraků, u kterých je fakt napováženou jakou levotou získali STK, ale je i hodně aut, která na svůj věk jsou ve velmi slušném technickém stavu. Otevřeně se přiznám, že jsem členem té starší skupiny. A teď mě všichni ukamenujete za to, že moje "stodváca" z roku 78 jěště není pod drnem. Ale neni, a STK si poctivě zasloužila v jedné z nejpřísnějších stanic v okolí, kde zdaleka ne všechna novější auta projdou. Čím je to dáno? Odpověď je jednoduchá...zatímco ostatní majitelé svých "bezúdžbových" aut, nechávají své miláčky napospas osudu, nebo jěště lépe nějakému pochybnému servisu, já přesně vím, co je opraveno a co je třeba opravit. Je jasné, že 26 let staré auto vyžaduje nesrovnatelně větší údžbu, ale když ji dostane, tak proč by nemohlo jezdit? Takže neháEcocar CZ
Likvidace autovraků
Taková vozislo patří jen k nám .http://www.seznam.cz/ecocarmilos
Co je to za clanek
jenicek25
Re:
Pánové, koukám, že jste chránci starých aut jen proto, že vám před barákem stojí zrezivělá stodváca, co nesvítí a jezdí na olej. I ženské by bylo jasné, že ať budete sebelepší řidič, pokud máte staré auto ve špatném stavu, tak tím ohrožujete nejen sebe, ale i ostatní. V případě krizové situace vyvolané kýmkoliv nebudete schopni včas zabrzdit, na nekvalitní silnici vám při špatných tlumičích auto ulítne, a při nefungujících světlech vás někdo sejme. Chápu, že je spousta těch, co nemají statisíce na nová auta, ale to není důvod pro to, aby na našich silnicích jezdily prorezlé, nesvítící, polorozpadlé vraky s ojetými pneumatikami!! Buhužel z mé zkušenosti právě spousta řidičů těchto rádoby vozidel se v provozu chová nebezpečně, bezohledně, a vybíjí si zvtek ze závisti na silnici.pipo
kec
Prodejci novych aut opet zaplatili za clanek. A nedejme na statistiku ta slouzi tomu, kdo si ji zadal. Vzdyt jde zase jen o prachy. A ktere auto je jeste dostatecne mlade? A hadejte se dal machriJarda
Re:
ČESKO JE NEJVĚTŠÍ ŠROTIŠTĚ V EVROPĚ ! Zakázat dovozy všech aut starších 5 let bez výjímek !!!MultiSync
Stary auto = vyssi nehodovost ?
Co je to za kravinu, ze starsi auto = vyssi nehodovost ? Minuly mesic jsem byl nahodou na odtahovem parkovisti, kam se odtahuji nabourana auta ze silnice, ktera nejsou schopna odjet po nehode po svych kolech. A muzu vam rict, ze v zadnem pripade se neda rict, ze by tam byly nejaka stara auta. Byl tam treba novy BMW rozpuleny napul, novy Peugot Diesel prevraceny na strechu, Mercedes s porizovaci cenou vysoko nad milion s uplne zrusenym bokem a pak nekolik beznych novych Skodovek, Fabie, Octavie, Felicie. Mezi timto pomerne luxusnim vozovym parkem byl jen jeden stary Zigul a jedna Skoda 105. rekl bych, ze pravidlo by melo znit spise Novejsi a rychlejsi auto = vyssi nehodovost. Staci se podivat kolem sebe na silnici. Ja sem tedy nikdy nevidel majitele starych aut nebezpecne predjizdet na dvojite care, delat "mysky" v zacpe ve meste, smazit to po dalnici hluboce pres 180 Km/h a podobne. Naopak majitele srarsich vozu jezdi mnohem bezpecneji. Samozrejmne, ze na STK stanicich vladne hluboka korupce, ale rozhodne to nema co delat s tim, ze stare auto = vyssi nehodovost. To je podle me naprosty nesmysl.Hugo
Re:
Ze je to nesmysl? Kdyz misto 50m brzdis ve starym ziguliku 150m, to nic neznamena? Ze ti pri projeti dirou trva pul hodiny, nez auto zase dostanes pod kontrolu, to taky nic neznamena? Atd. atd. To ze jesou na vrakovisti vetsinou novy auta je proto, ze jich jezdi na silnici vic - starych skodovek a zigulu je sice mraky, ale jejich majitele s nimi jezdi tak obcas o vikendu a v lete na Machac. Takze boura jich mene proto, ze jich mene jezdi a ne proto, ze by RELATIVNE zavinily mene nehod - to je prece kravina!! Kdyz nekdo jezdi jako debil novym autem a boura, tak to neni autem ale ridicem. Spousta bouracek je ale kvuli spatnymu stavu starejch krapu!!!! Uvazuj trochu!!!Pavel
Tři auta ze čtyř nepatří na silnici
Nechápu, kde bere autorka článku jistotu, že vzorek čtyř tisíc aut je reprezentativní. Bezplatně si nechám prohlédnout auto, pokud si nebudu jistý technickým stavem. Z toho vyvozuji, že většina majitelů aut, kteří se na akci dostavili si prostě chtěli zkusit technickou nanečisto. Možná by bylo zajímavé, jaký bylo průměrné stáří prohlédnutých vozidel.abc
Re:
Ja si myslim, aspon podle toho co vidim kolem sebe, ze nevyhovujici aut je strasna spousta. Denne vidim auta s prorezlymi prahy, odpadajici kusy plechu - a platnou STK - podobne exemplare se bezne pohybuji na silnicich 1. tridy, cela rada aut ma vyhovujici emise - presto se z vyfuku vali cerny dym, atd.. Proste takovych aut je skutecne hodne.. Nikdo to vsak neresi a asi ani nechce. Neni zajem.Pepa
Byl jsem zastaven policií, protože jsem údajně jel rychleji....
..měli pravdu, ale ne důkaz. Chybou bylo prošlé datum STK na SPZ. To teda bylo dílo. Vaše vozidlo je nezpůsobilé v další jízdě po komunikaci, bude vám odebráno OTP. Argument, že je v absolutně bezchybném stavu neprošel.Vozidlo si necháte odtáhnout odtahovou službou, kterou vám zavoláme, nemůžete-li si pomoci sám. Vykoupení stálo 2.500,- Kč. Více jsem u sebe neměl. Druhý den prošlo vozidlo STK bez chyby a protekce. To je také měřítko jak uplatnit kázeň na silnici, když domů máte přes 100 km a je po 17,00 hod. A ten pocit moci a síly.Honza
Re:
Prostě neměls platnou STK a to je přestupek. Ti policajti byli v plném právu. To je stejný, jako jet na červenou s odůvodněním, že nic nejelo a proto na ni jedeš. Chápeš to? V obci je 50 a to, že tam jedeš 70 byť na přehledným úseku, je přestupek. Tečka.Policisté tasí radary v pátek. Víme, kde budou měřit
Dopravní policie bude v pátek 19. dubna měřit rychlost na několika stovkách míst po celé České...
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
S miniskútrem Tokio můžete bez řidičáku vyrazit na silnici i cyklostezku
Elektrokolo, co vypadá spíš jako motorka a tak se i chová. To je elektroskútr ViaGo Tokio. K jeho...
Místo vzduchového polštáře šrapnelem do hlavy. Airbagy mohou i zabíjet
Seriál Když máte tu smůlu, havarujete a řítíte se za volantem proti jinému autu nebo třeba zdi, očekáváte,...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
KVÍZ: Poznáte české automobilové legendy podle siluety? Otestujte se
Jak máte nakoukaná auta? Poznáte je jen podle siluety? Vybrali jsme deset vozů vyráběných v Česku,...
Čínské automobilky skladují přebytky z výroby v evropských přístavech
Místo přepravních kontejnerů, které bychom tu očekávali, se zde dnes řadí celé legie elektromobilů....
Přejmenujte ho! Milano není prvním autem, které se nakonec jmenuje jinak
Aféra ohledně označení Alfa Romeo Milano ukázala na nijak výjimečný problém. Automobilky zdlouhavě...
Největší chyby českých řidičů. Omezení a represe jsou na škodu, míní expert
Premium Automobilový expert Jan Červenka vyzkoušel tisíce vozidel. Řídit se učil od závodníků, sám pořádá...
Diář petrolheada: Do Kolína na mercedesy, do Poděbrad za švarnými Italkami
Navzdory chladnému počasí, které má panovat, je nadcházející víkend akcemi prosycenými vůní benzínu...
Referent přestupků
Městská část Praha 7
Praha