Diskuze
Nová Octavia: ohlasy jsou vesměs kladné
Děkujeme za pochopení.
RobOL
co je střední třída?
Nevím, jestli zrovna Passat je etalonem střední třídy. Co BMW 3, E-klasse, A 4? A k těm rozměrům, délka auta tě do střední třídy neposune ani náhodou. Jen pro srovnání: Octavia II, délka 457 cm, rozvor 257 cm. Naproti tomu BMW 3, délka 447 cm, rozvor 272 cm. Myslím, že hned víme, kde jsme. Nemluvě o výbavě.Roman
Octavia
Co je to za auto za 400000kč? Slatanina česko-německá.Za ty tyto peníze si každý rozumný člověk koupí japonce.Třeba mitsubishi carismu a to je jiná jízda a jiné vybavení:Vřele doporučuji všem,kteři si chtějí octavii koupit.Já sám mám galanta 92-a octavie svým výkonem a výbavou se nemůžou vůbec rovnat.Petr
Re: Octavia
mitsubishi carismu (lancer) jsem viděl v Hypernově a to stále starý model. Pokud je to tak i v distribuci tak bych si ho nekoupil. Je to krpaté auto. Ale tkavá Mazda 6! To už by šlo.skodovak
zrcatka
Ve vnejsich zrcatkách nejsou blinkry, ale pouze osvetlení nastupního prostoru. A to jeste ke vsemu pomoci zarovky a ne LED jako tomu je u superbrebbe
Nová Oktávka je solidní vůz,
Mirek
Škoda, že v programu není nic pro malé podnikatele
DJ
Octávisti
To teda bylo čtení, "Octávisti" vs. zbytek světa, ještě se přes net nedá vraždit :-Dsvobodny obcan
spatne videni
No name
Normalni auto
Ja dyz to tady tak ctu ... no zajmavy. Jezdim ve skode 120L, ktera ma 27 roku ... dys tak dlouho vydrzi i nova oktavka neni co resit. Ja trosku vidim do toho co je to vyvinout auto a vim, ze v dnesni dobe, kdy automobilka musi pouzivat platformy v ramci koncvernu, neni zadna sranda. Drzim octavii palce, uz jen kuli tomu kolik XY| lidicek zamestnavy vyroba tohoto (o ostatnich typuSkodovek) v teto rebublice. A komu se neliby tak at si ji nekupuje a dys pojede kolem neho at zavre oci (ne za volantem). Jen bych si pral aby skodovka jako domaci vyrobce prispusobil ceny kupni sile obyvatel, protoze posledni dobou dela pravy opak. AT ZIJE SKODAjara
hodnoceni..
vy chytrolini lituji jen ,ze nikdo z vas kdo tu prispel tzv. hodnocenim nove oktavky jiz nikdy nenavstivi tuto diskusi a tak si neprecte tento prispevek ... bezte se vysrat .vy sami jste hybridi vase mozky jsou zmutovany .vase iq=pero,kladka ,zavazi je mozna trochu lichotive.omlouvam se timto tem vzdelanym a slusnym prispevovatelum do diskuze ,ale krome krumpace do hlavy na tento druh lidi nic jineho neplati..Fuck-Maker
Re:
Járo , nerozčiluj se , kde jinde by jsi našel tolik omylů přírody než na této diskuzi..Včera ukazovali operaci holčičky s dvěma hlavičkama , bohužel zemřela .Ale těmhle retardům nepomůže nic..Hold příroda je mocná čarodějka. Tihlenti rádoby znalci, kritici , jsou jak chlapci v pubertě , kdy si přeměřujou penisy , maj něco málo pod průměr , ale vykřikujou pětadvacet a na konci broskev:-)RalphKlein
??To snad ne
Uhánět se zmutovanou fabií někam víš než nižší střední třída??To snad nééé pánovéé.Ruku na srdce.Neříkám, že je to špatný auto, ale není ani z poloviny český, tak ho tak zarytě vlastenecky zatraceně nebraňme, nepřeceňujme a neuváženě nevychvalujme.To platí hlavně pro redaktory automagazínů.Nikdo Vám za Váš vlastní názor hlavu neutrhne:-) Škoda té zádi, za tu bych požadoval pár podepsaných rezignací na stole:-)FN
Ochcávka tůůů
To zas je běsnění zarytých škodováků. Ono oslíci co vylezli za svých 105-tek a nakoupili Koktávky, to je největší pakáž ! Jejich podvozek z nákupní tašky A3 osazen velkou plechovou boudou délky A6 v nich vzbuzuje klamné zdání , že sedí v AUTĚ ! To že vepředu nemají trojcípou hvězdu si kompenzují "dravou" jízdou, tedy rozuměj jízdou jak osli ! Koktávkáři pořád někoho honí. No uznejte, mastím si to poklidně po dálnici ve svém S-klasse 160-tkou a pořád mě honěj koktávníci se svými nákupními taškami. Někdy pro srandu dupnu na svých 368 kW a otuněného koktávkáře "sunu" před sebou ! Jeho dvoulitrový motůreček brzy ztrácí poslední zbytky sil a koktávník se sune k příkopu, já vesele dupnu na plyn a 12 válců posměšně zabrumlá brunátnému koktávkáři, který je na infarkt, že jeho nákupní taška byla poražena !psychiatr pana FN
Re: Jasny dukaz
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
Europoslanci schválili lepší vymáhání pokut za dopravní přestupky v zahraničí
V Evropské unii by měla fungovat lepší spolupráce mezi členskými státy při vymáhání pokut pro...
Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu
Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid
Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...
Prodej domu , Mníšek Sayda , OV Krušné hory
Sayda, Sachsen, Německo
3 199 000 Kč