Diskuze

Sedm a půl metru amerického plechu

O Ivanu Mládkovi je známo, že jezdí hodně velkým automobilem. A není to jediný vůz, který má ve vlastnictví. I o dalších jeho vozech se dá mluvit v superlativech. Proto se také téma rozhovoru točilo kolem samých "nej"...
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

liberecak

8. 5. 2004 12:52
Sedm a pul metru?
Fakt ma TownCar 7 a pul metru na dylku jo? Souhlasim, ze je to bomba super pohodlny auto, ale ze by meril skoro jako Karosa?
0 0
možnosti

lonestarstate

11. 5. 2004 12:28
Re:
základní provedení má 5,5 metru. 7,5 metru má prodloužená (stretched) limuzína, kterou právě Mládek vlastní.
 
Lincoln - American Luxury
0 0
možnosti

Ho-Chi-Min

23. 2. 2004 21:09
A co takhle trosku ekologicky pohled?
Nekdy je mi z tech Amiku smutno. Velke kravy s obrovskou spotrebou, ktere nemaji zadne opodstatneni. (vetsina jich s nima jezdi jenom na nakupy a do downtownu do prace apod.). Proto maji Amici suverenne nejvetsi spotrebu paliva na svete. Co na tom, ze to neni zrovna ekologicke. Vzdyt je galon za babku! :-( Vsak oni zmeknou, az ropa dojde. (podivejte se na reakci po ropnych socich, kterak na urcitou dobu presedlali na mensi auta). A co se tyce bezpecnosti... Proti fabii asi s timhle vagonem uspejete, ale kdyz to do Vas napere neco podobneho (v USA velmi casty jev), tak je Vam to IMHO prd platne. A bohuzel souhlasim s nazorem, ze u nas mezi "malymi" auty nabyvaji casto ridici techto dinosauru pocitu vsemocnosti. :-(
0 0
možnosti

LUI

27. 2. 2004 11:49
Kto vie aku to ma brzdnu drahu...
Bezpecne to je len teoreticky, vsak brzdnu drahu zo 100km/h to musi mat minimalne o dobrych 10m dlhsiu ako bezne auto strednej triedy a ked sa zrazite s kamionom/autobusom, je to aj tak jedno... Skor tym ohrozuju chodcov a ostatnych automobilistov. Bezpecnejsie su mozno auta(ak dodrzujete predpisy)-kupecka ako BMW3C,MercedesSportCoupe,AudiTT-super ovladatelnost,silne brzdy a rychla akceleracia.(mozno este Subaru Impreza, Hyundai Coupe, Honda Civic R, mozno aj Oktavia RS, atd.). Pri naraze do muru ma tiez taky kolos nejaku hybnost, takze sa viac zdeformuje ako lahsie auto.
0 0
možnosti

BENICA

23. 2. 2004 18:40
Nemecke auto a americka kvalita
Vubec se p. Mladkovi nedivim....a celkem mu ne zavidim, ale obdivuji....vlastnit takove auto je dnes nekdy spise za trest....nebo auto podobne....bohuzel lide jsou stale zavistivi...ja sam mam podobne auto, ne americke, nemecke,  VW Sharan V6, VELMI SPOLEHLIVE auto, prostorne, bezpecne, ale trochu moc pritahuje pozornost cizich lidi, kteri touzi se nejak "tomu blbeckovi, co ma tolik penez, ze si muze koupit takovej bourak", na auto podepsat at uz klicemi, nozem ci zpusobem tomu podobnym.....Sveho casu jsem si chtel poridit GMC Suburban (P. Mladek take jedno vlastni), ale vidina neustale "podepsaneho" auta jsem si poridil auto jine, ale stale to neni ono...nezbyva nez si poridit takovy vuz, aby ostatni lide nezavideli...ale bezpeci je priorita nejvetsi.....takze priste to bude stejne "nejakej velkej bourak", ktery bude nekomu na ulici vadit....anebo se Cesi zlepsi? doufejme....
0 0
možnosti

Jan Pavel

23. 2. 2004 21:02
Re:
VW SARAH?????   kašpare
0 0
možnosti

Georg_

23. 2. 2004 18:26
Není to o autě, je to o pocitu...
Každý má rád něco. Někdo chce dobře parkovat, koupí si tedy Fabii. Někdo vozí hodně věcí, koupí si náklaďák. Já osobně mám Ford Explorer V6 4.0l, žere 14-16litrů a nelituju toho... Všude se dostanu... Ať si pak někdo z těch křiklounů co si tady stěžujou na mne mávne, že je mám tahat ze škarpy... Každou zimu tahám tak 2-3 auta... Jo, síla je znát. Bezpečí je také důležité a o pohodlí ani nemluvím. Mám i osobák, nestěžuju si, ale amerika není o tom, jezdit jako prase... To ani rychle nejede... Ale o tom, jet bezpečně a pohodlně... A mív v techničáku 6 míst, tedy 3 na předních sedadlech se často hodí.. Že Ivane ?
 
0 0
možnosti

Marcela

23. 2. 2004 19:56
Re:
 Dobré auto.
0 0
možnosti

Luboš Motl

23. 2. 2004 13:50
Idol mých raných let
Deset tisíc kilometrů v mogulu má, a tak jezdí v Mexiku v taxíku. Kdo si chce chce zazpívat,
Mládkovky začínají slovem "mladek".
 
0 0
možnosti

Standa

23. 2. 2004 13:45
Velke auto, male ....
Rika se, ze se chlapi snazi skryt sve telesne rozmery necim nadmerecnym. Je to pravda?
0 0
možnosti

sisilein

23. 2. 2004 16:06
Re:
Urcite!!!! Protoze cim mensi sebevedomi,tim vetsi auto.Ale taky: cim vetsi blbec,tim vetsi auto.A protoze  si myslim,ze Mladek neni blbec,bude to asi ten prvni pripad.....
 
0 0
možnosti

Pače

23. 2. 2004 13:16
Tatra 613
Mladka chápu, mám sice normální auto na ježdení (P406), ale por potěšení mám Tatra 613 a nedávno jsem za 20 tácků koupil Tatru 603. To jsou tak nádherný kousky, mám i Jaguár XJ z 89 s dvanácti válcem, neuvěřitelně to žere, ale je to pohoda auto. A jak tady někdo vyzdvihoval německý auta. S kavlitou na tom taky nejsou nějak moc extra a pak nevypadaj tak pěkně.
0 0
možnosti

Offroader

23. 2. 2004 12:54
usa
Made in USA
0 0
možnosti

zmateny

23. 2. 2004 15:24
Re: "made in USA"
To je nesmirne vzacny. Ted je vsechno "Made in China"... :o(
0 0
možnosti

Jirka

23. 2. 2004 12:18
Ostudu s limuzinou?
Ja nejak nechapu tu myslenku, ze by pan mladek delal s limuzinou ostudu. Kdyz uz v Cechach dela ostudu americka limuzina Lincoln, tak pak teda uz nevim, za jake auto se clovek stydet nemusi???
0 0
možnosti

Eda

23. 2. 2004 13:36
Re: Ostudu s limuzinou?
Asi je ta limuzina starsiho data
0 0
možnosti

G 500 L

23. 2. 2004 12:06
U.S. Steel vers. Pure German Quality
myslim, ze pan  Mladek vi, kde je sever a naprosto ho chapu, velke auto je povinnost, divim se vsak, ze nejde do slusneho nemeckeho modelu vozu
0 0
možnosti

qergqerg

23. 2. 2004 12:34
Re: qergqerg
Protoze treba nema rad fasouny ...
0 0
možnosti
  • Nejčtenější

Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU

25. března 2024

Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....

Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud

28. března 2024

Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu

24. března 2024

Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...

Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje

22. března 2024

Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Číňané vycítili šanci uspět s létajícími auty, koupili práva na slovenský AirCar

27. března 2024  18:40

Čínská společnost Hebei Jianxin Flying Car Technology koupila exkluzivní práva na výrobu a...

Průkopnický fiat ukázal všem cestu. Jezdil s ním i Ferrari

29. března 2024

Italská továrna Fiat představila koncem 60. let minulého století vůz, který předběhl konkurenci a...

Dopravní policie v pohotovosti. Akce Velikonoce bude probíhat čtyři dny

28. března 2024

S cílem zabezpečit plynulost dopravy a zvýšit bezpečnost všech účastníků silničního provozu...

Xiaomi na kolech v prodeji. Čínský výrobce telefonů už nabízí svůj elektrovůz

28. března 2024,  aktualizováno  15:25

Čínský výrobce chytrých telefonů Xiaomi vstupuje na trh s elektromobily. Firma v Číně zahajuje...

Diář petrolheada: Do Mostu dorazí klenoty z Mnichova i Stuttgartu

28. března 2024

Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...