Diskuze
Nová Octavia má nastartovat další růst Škodovky
Děkujeme za pochopení.
ttttttt
Stáhnou problémy VW ke dnu i Škodu
VW má problémy doma i v USA. s odbytem a překvapivě i kvalitou.Tam dle výzkumu spadl s kvalitou na úroveň Hyun a Kia.-viz včerejší hn.Myslím si že by měli začít dělat auta pro lidi- malá MPV do 300tis a né předražené Golfy a teď i novou Octavii- to problémy nevyřeší.Radši měli na zákl. fábie udělat malé MPV a nasadit rozumné ceny ale né jako drahý VW Touran. Drahé škodovky problémy VW opravdu nevyřeší.Přeji škodě hodně úspěchů.LUI
Re:
No a teraz porozmyslaj, preco najziskovejsie automobilky su Mercedes, BMW a Porche, a nie trebarz Fiat, co vyraba lacne auta. To preto, ze na jednom drahom aute zarobia 3x viac ako na jednom lacnom(VW je asi jediny co si to dokonca dovoli v nizsej strednej triede-Golf). Otazka je samozrejme dokedy im to budu zakaznici zrat.Krestni nebo Prijmneni?
Nabidnete!
Chci spotrebu do 6l benzinu kombinovane, zrychleni na 100 do 13s, ABS, dva pytle, radio s CD, manualni klimatizaci, varibilni interier, povinne ruceni v kategorii 1,3, kufr vetsi nez 350l do 400000Kc. Co mne nabidne slovutna a slavna skoda? Dobre, ze nic. Zvolim tedy Hondu Jazz, ktera vsechny parametry splnuje. Pistolero.LUI
Re:
Pozri Fiat Stylo 3D, Honda Jazz je predrazena. Fiat ma zlu povest, ale dlhsie vyrabane modely su velmi kvalitne, chyby maju hlavne auta s prvych dvoch rokov vyroby, napriklad prve Fabie su takmer nepojazdne sroty (tie sucasne su mozno velmi kvalitne).sssssss
Diesel za cenu benzínového?
Většina renomovaných výrobců dělá akci diesel za cenu benzínu.Né tak Škoda nebo VW,alespoň jsem to zatím nezaregistroval.A to nemluvím o ubohé nabídce dieselů v objemu jen 1,9 a 2,0 TDI. V dnešní době by pro octavii stačil objem 1,5 nebo 1,6 TDI viz REnaul, Ford, Mazda , PEugeot.,které mají slušný výkon při nižší spotřebě. Myslím, že zaspali dobu. Zakl. motor 1,4 55 kw to by snad do auta těchto rozměrů a hmotnosti neměli nabízet. To by měl být základ tak ve Fábii kombi.pp
Konkurenční cena
Škoda jako domácí výrobce na našem trhu reaguje na konkurenci dost zmateně-viz ceník fábie.Stále tam je junor 1,2 za nehorázných 260 tis , clas 1,2 za 280 tis.Pak z malého let. se dozvím Clas plus taky za 280tis s lepší výbavou. A co teprve chlouba VW diesely. Fabia Clasic 1,4 TDI bez výbavy za bezkonkurenční cenu na trhu 380 tis.To by mě zajímalo kolik se jich u nás prodalo. Volba motoru je problém, buď základ nebo težce připlatit za lepší ale stále průměrny 1,4 55 kw.Kupodivu i Seat se stejnými motory vyjde o něco levněji.Barbarossa
Nevim,
Ale za tyhle penize si myslim, ze to cesta k rustu Skodovky nebude. Skoda hresi na tom, ze v Cesku si ji hodne lidi vybira dle toho, ze je domaci, ale v teto cenove relaci je uz dost konkurence. Kdyz Skodovku, tak jedine pod 400 tis. ve slusne vybave srovnatelne s konkurenci. PSA, Renault, Japonci,Korejci nabizeji za tyhle penize o dost vic. Za 420 tis Xsara 1.6 /16V v maximalni vybave.Myšák
Re: Korejci?
Korejci to teda nevim. Mo´žná mají za stejnou cenu větší výbavu ale jseš každou chvíly v servisu.hh
Proč se škodovky nevyrábějí ve Svýcarsku?
Škoda vyrábí auta s pomocí levné prac síly z česka, slovenska ,polska, ukrajiny a buhví odkud ale na výsledné ceně se kupodivu neprojevuje Je stejně drahá jako auta z asie a záp evropy.Za ty prodejní ceny by to vyrobili ve Švýcarsku a zákazník by měl jistotu kvality.Barbarossa
Re:
Ono cisty zisk 1,5 Mld Kč se 25000 zamestnanci je dost ubohost. Produktivita dost mizerna, ale zamestnat tolik lidi to je fakt prinos. Beru to. Japonci by na to stacili tak s 5000 lidma.Tom
facelit
Nabídnou ,,facelit" za cenu od 450. tis. bez jakýchkoliv doplňků bude ostuda. Vrcholem arogance Škoda-auto je již od 1.1.2004 zvýšení cen výběhové octávie ze 380. tis. na 400. tis. Nějak zapomínají, že český póvl nebo za co nás mají, kupuje ročně stejný počet Škodovek, jako desetkrát větší trh německý!!!!mysak
Re:
Az se zmeni dph prijde dalsi zdrazeni , proste jeste pred touto zmenou potichoucku zvysovali cenu. Povl jsme pro vsechny automobilky (nejen automobilky), kouknete se na vybavu jaka se nabizi za hranicemi a za jake penize.Sobul
Junior
Je nad slunce jasné, že náš tuzemský výrobce bude prodávat novou Octavii dráž než starou. Jen doufám, že se bude snažit udělat nějaké provedení dostupné běžnému českému nepříliš majetnému zákazníkovi a nabídne základní model se slabým motorem. V tomto ohledu má letité zkušenosti. Vzpomeňme na Škodu 105S z osmdesátých let: tachometr ze Š100, přední sedačky bez možnosti sklápění, zadní okna bez stahování, na dveřích uvnitř místo madel látkové popruhy. V této tradici pokračuje třeba Fabia Junior a nyní k mému překvapení i Octavia Classic. Viděl jsem několik těchto 'základních' Octavií. Jednalo se vždy o novější faceliftovaný model. Na první pohled jsou poznat podle nelakovaných zrcátek a plastu na víku kufru. Uvnitř se nachází nepříliš vydařená palubní deska ze starší verze. Doufám, že nový 'lidový' model Octávie nenechá na sebe dlouho čekat. Těším se, až v něm naleznu třeba oprášené díly předchozího modelu z nadbytečných skladových zásob. Určitě vylepšenému designu budou slušet nárazníky bez laku jen z černého plastu apod. Dost ironie. Uvažuji o tom, že v příštím roce pořídím nové auto. Jsem patriot a vlastenec, tak bych pochopitelně rád podpořil tuzemského výrobce. Mám však čím dál víc chuť jej 'potrestat' za jeho macešské chování k tuzemským zákazníkům a pořídit si něco od cizí konkurence.Pít
Re:
Česká verze Octavie za 420.000 Kč určená výhradně pro tuzemské zákazníky bude mít úsporný tříválcový motor 1.2 a místo sedaček plastové zahradní židličky. Jako airgagy budou ve voze umístěny dva mikroténové sáčky, které si bude muset zákazník před případnou kolizí rychle sám nafouknout. Z úsporných důvodů bude v převodovce chybět pátý převodový stupeň, který si bude moci zákazník za příplatek dokoupit jako nadstandardní výbavu. Také mě spol. Škoda začíná pěkně kakat a další vůz si od ní pravděpodobně nekoupím.edk.pt
Jak na na to?
Uvedení ceny je vždy ošidné. Kdo někdy kupoval auto a měl na to čas. Vždy na tom vydělal. Bez slevy neprodáš. Například Ford základní ceny poměrně vysoké, slevy rovněž a potom cena relativně konkurence schopná. Každý prodejce Škody podleze cenu jiného dealera a platí to i jiných značek. Zkuste si to na vlastní kůži. E.K.Havířov Devils ! ! !
EU
Pravda, táta zesmlouval Oktávii z cca 570 na 475 tácůAutoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU
Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....
Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud
Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu
Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...
Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje
Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Šedesátiny slavné škodovky. Embéčko bylo krásné a moderní, na dlouho poslední
Dnešní Škoda se dá co do objemu výroby i množství modelů jen těžko srovnávat s předchozí...
Dopravní policie v pohotovosti. Akce Velikonoce bude probíhat čtyři dny
S cílem zabezpečit plynulost dopravy a zvýšit bezpečnost všech účastníků silničního provozu...
Xiaomi na kolech v prodeji. Čínský výrobce telefonů už nabízí svůj elektrovůz
Čínský výrobce chytrých telefonů Xiaomi vstupuje na trh s elektromobily. Firma v Číně zahajuje...
Diář petrolheada: Do Mostu dorazí klenoty z Mnichova i Stuttgartu
Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...
Za nula i skoro sedm procent. Úrok na dotovaný elektromobil se hodně liší
V půlce března byly v Česku spuštěny dotace na elektromobily. Řada lidí je vítá, ale systém podpory...
Administrativní pracovník
Velvyslanectví Alžírské demokratické a lidové republiky
Praha