Diskuze
Octavia dospělejší
Děkujeme za pochopení.
Alex
Kvalita...
Lukin
Re: (Ne)kvalita škodovek
Kamo
Drobná poznámečka.
Tak tato věta s textu "to naopak řidičovu pravou nohu mírně omezuje doširoka se rozšiřující a zvedající se středová konzole mezi předními sedadly" platí a to tak, že postava nad 190 cm má s pravou nohou velké problémy. Opravdu nechápu který ergonom to vymýšlel.Saša
Design
Asi nikdo nečeká od výrobku z koncetráku VW nějakou vzhledovou revoluci, jenže co je moc, to příliš. Malou útěchou nám může být, že nový Golf je na tom ještě hůř. Bohužel zastánců hesla kdo nic nedělá, nic nezkazí, je pořád dost a dost. Škoda.m.
Re:
:-))) 100% souhlasim.S tim "koncentrakem" jsi mne potesil.4 roky jsem pracoval ve Wolfsburgu pro VW a jine slovo nez koncentrak pro mesto a firmu VW nemam.Taky sme tomu vsemu tam rikali "socik",socialismus,Jakes s Lenartem meli jezdit do Wobu a ne do Moskvy,asi by se hooodne divili,kam to ti zli kapitalisti privedli.Socialismus s kapitalistickou tvari,takze se nedivme,ze jsou tam kde jsou.Ted se sice horecne snazi o zmenu,ale s nemeckym pristupem,kdy se na vsechno jde doslova i obrazne "s tankama" to je od pocatku odkazany ke krachyu.Je jen skoda,ze Skoda "nafasovala" partaky z Wobu.Condor
Pražák jak poleno
Majkl
Chudáci...
Ještě jeden poznatek o natroublosti zde:když se tady snese nějaká kritika na Škodovku,tak jste hned označován za chudáka který nemá ani na Trabanta...Upřímě se směju zofalé obhajoběMajkl
Nechápu
Nechápu že se tady hádáte nad tím kusem plechu... Já osobně bych si už nikdy škodovku nekoupil,ani né tak pro její kvality či nekvality.(vytknout i vychválit se jí dá lecos) Nekoupil bych si jí proto,protože bych se zařadil mezi zakzvané "Octaviany",kteří se na našich silnicích chovají jako totální dobytek(horší jsou už jenom taxikáři z Ruzyně )a myslísi že jsou největší borci s největším bourákem všech dob...Killer
Re:
Tak z tohoto důvodu bych si já nikdy nepořídil 307 ani 206 peugeot. Přesně s toho důvodu co ty tam píšeš. Ale proti těmto autům má octavia I i II. něco navíc. Pokud by se čelně srazila Oct. s 307 nebo 206, tak já v oct. příjdu tak o nohy ale ten v 307 nebo 206 bude mrtvej. Otázka co je lepšíPetr
Desne se ale kradou
Jsou na ni zajety gangy. Muzete mit defend lock, nebo co chcete, je vam to k prdu.Pražák jak poleno
pro všechny venkovany
Dámy a pánové, četl jsem tady tu diskuzi, jste tu jeden odborník za druhým, koukám. V autech dělám řadu let a zodpovědně říkám, že Octavia II je kvalitní auto, s použitím kvalitních materiálů, s pro někoho usedlým, pro jiné módě nepodléhajícím designem. Zanechte tady nesmyslných válek, kdo absolvoval aspoň základní školení marketingu, tak ví, že rozhodování pro jakoukoliv koupi ovlivňují z 80% emoce.Každého z nás osloví něco jiného, emoce vzbudí každému jiný design, jiné auto. Nesrovnávejte tedy své pocity s pocity druhých. A na závěr s velkou chutí píši tomu člověku ze začátku diskuze: na takové jako jste vy, my Pražáci opravdu kašlem. Jsme lidi, nikdo není odpovědný za to, kde se narodil a kde ho rodiče vychovali. Znám mnoho kvalitních "venkovanů" i hajzlů ze sousední pražské ulice, i naopak. Takže klid. Všem přeju šťastnou ruku při výběru auta, ahoj.Octavianus
Tatra 603
Skoda je, ze ten zrzavy parchant Havel zlikvidoval vyrobu osobnich vozu v Tatrestrom
Vnitrni prostor
Sice jsem basketbalista 198 cm, 105 kg. Ale uplne stejny pocit jsem mel i v Superbu. ;-((( Je to dano velikosti stredoveho panelu, ktery sice pusobi komfortnim dojmem, ale zasahuje podstatne vice do prostoru ridice. Lepsi je to ve Fabii i v Peugeotu 206 . ;-))) Zklamany jsem byl z Astry, v ktere jsem mel pravou nohu tak zalomenou, ze jsem nebyl schopen ani doslapnout na plynovy pedal. Lide rostou a auta se pry zvetsuji. Zatim to moc nepozoruji. ;-(((Petr
Re:
No, konečně také někdo dlouhý, který řeší problém, do kterého auta se vejít. Mám stejný názor. Třeba nový golf má ve všech ukazatelích větší prostor, ale my dlouháni máme názor opačný. S Octavií je to podobné. Inu budeme muset nakupovat i auta v Autosalonech XXL :-)))Policisté tasí radary v pátek. Víme, kde budou měřit
Dopravní policie bude v pátek 19. dubna měřit rychlost na několika stovkách míst po celé České...
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
S miniskútrem Tokio můžete bez řidičáku vyrazit na silnici i cyklostezku
Vypadá jako motorka, ale motorka to není. I když se tak chová. To je elektroskútr ViaGo Tokio. K...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid
Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...
KOMENTÁŘ: Do parkovací války se zapojují aktivisté, politici i městské části
Premium Parkovací barikády mají dvě strany. Na jedné jsou ti, kteří chtějí parkovat na ulici tak, jak jsou...
Šéf inovační platformy: V Praze by mohla nad Vltavou létat dronová donáška
Vysíláme Těžko průjezdná ucpaná města nejsou zdaleka jen českým problémem. Po celém světě se experti...
Milán auta vyhání, novinky se pokoutně představují mezi židlemi a módou
Lombardská metropole se už dlouhé roky vehementně snaží vyhnat auta z centra. Ta se tam v době...
Samoživitelka skončila v nemocnici a čtvrt roku nemohla pracovat
Téměř deset miliard korun – tolik jen za loňský rok poslaly pojišťovny lidem za úrazy, závažná onemocnění či úmrtí. Životní pojištění pomohlo za...