Diskuze
Dražší benzin toho moc nezlepší
Děkujeme za pochopení.
Biker
91 oktanů
Moje zkušenost. Mám Motocykl Suzuki GS 500 E . Normálně jezdím na 95. Když jsem načepoval v -power tak se motor ztišil ale rozhodně nejel lépe.Pak jsem nalil natural 91 a kupodivu motorka jela jela o něco málo lépe, ale bylo to poznat. Tak proč platit přehnané peníze za drahé produkty???Good God
Husqarna
Nevíte, co by se stalo, kdybych nalil Shel V-Power Racing do sekačky? Doufám, že by mně neuletěla...maros
wartburg
Priatelia vysokych oktanov, ja som jazdil s Wartburgom 353, benzin 91 normal, olej do benzinu M2T. Klasika. Vykon pod 50 koni. Potom mi niekto poradil kombinaciu natural 95 na Shell alebo Esso a olej Shell VSX 2T. Odvtedy ide z vyfuku vona namiesto klasickeho dvojtaktneho smradu, plynovy pedal stlacam vyrazne slabsie na dosiahnutie mojej cestovnej a optimalnej rychlosti 90 kmh. Apropos - mat vase problemy s cenou benzinu !!! U nas (SVK) stoji na Slovnafte liter naturalu 95 36,30 Sk a Shell V-Power 100 39,90 Sk. Vase priemerne platy su dokonca vyssie ako nase, esteze si mozem vybrat, kde chcem zit.2GOOD4U
SOUHLAS
MAM SLUZEBNIHO GOLFA 1,6i (HROZNY AUTO) NICMENE JSEM TAM PARKRAT DAL V-POWER 98 A MUSIM RICT ZE TO BYLO POZNAT DOST. ZVLASTE NA DALNICI. JINAK TEN NEMECKEJ BUBEN SKORO VUBEC NEJEDE NA 95 OKTANU. A TO JE TO 4 MESICE STARY.JUDr. Kasr
Mam trabanta combi
Myslíte, a když do něj naleju V Power Racing, smíchám to s olejem TOTAL ProRacing, tak po dálnic to metu levým pruhem, nešťastný Oktávky vadnou a odpádavaj kolem 200 km/h, Peugeoty, Bavoráci a Medvědi se taky nedrží o mnoho déle.modem
V Power
Mám Vectru A 1.8i z roku 1995. Jezdí jen na natural 95. Když natankuji normální nat 95,tak mám větší spotřebu a menší výkon. Když natankuji Shell V Power 95, tak mám nižší spotřebu, trošku vyšší výkon a chod motoru je klidnější. Takže cenový rozdíl cca 1,5 Kč na litr se vyrovná. Řekl bych,že reklama na V Power není klamavá.Je to poznat. Rozhodně nezkouším "trhat asfalt" (také nevím proč).Kamil
Re:
To by mě fakt zajímalo, jak si přišel na to, že máš vyšší výkon. Já mám vyšší výkon motoru, když teď přes léto nemusím svítit (asi o 40W). Až budeš mít zase nějakej zajímavej příspěvek, tak ho sem nezapomeň napsat.Autoň
kartelové zlodějny
Za poslední týden je cena ropy o 8 USD na barel nižší a cena benzínu u tuzemského zločineckého kartelu Shell-Benzina-Agip-ÖMV-Aral je stále na 27-29.50 Kč za litr!!!! Kdepak je snížení ceny? Že by o korunu ,,po sezóně"? No nevím, jak půjdou na odbyt Oktávie FSI s motory na benzín za 31 Kč litr?kaniball
Rozdíly
objevily se tu připomínky ohledně rozdílů kvality poh. hmot u jednotlivých pump.Kdo se v tom alespoň trochu vyzná ví, že drtivá většina společností nakupuje paliva z Čepra tzn. kvalita je totožná.Jedině snad OMV si dováží vlastní paliva.Různé Supertiché diesely,superracingy jsou pouze záležitostí přídavných aditiv,které nemají valný význam na udávané zlepšení výkonu atd.Majk
Re:
Pače
Bejkovina
Sem bylo mimo jiné vlastníkem dvou Peugeotů 605. Oba byli 24ventilový šestiválce, ten první měl výkon nějakejch 195 koní, za nějakej rok šel do světa koupil sem si druhýho, byl to faceliftovanej model, ale úplně stejnej motor, výbava taky podobná, jen z fabriky měl naladěno 200 koní. Řeknu Vám, že jsem tam nějakou změnu nezaznamenal, že bych někde jezdil rychlejc a míň to bralo. Takže si myslím, že ten něměckej test má pravdu, že to v autě nepoznáte. Je to jen dobře udělaná reklama. A 1,4 nebude trhat asfalt ani se 150 oktanama.Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU
Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....
Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud
Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu
Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...
Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje
Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Šedesátiny slavné škodovky. Embéčko bylo krásné a moderní, na dlouho poslední
Dnešní Škoda se dá co do objemu výroby i množství modelů jen těžko srovnávat s předchozí...
Xiaomi na kolech v prodeji. Čínský výrobce telefonů už nabízí svůj elektrovůz
Čínský výrobce chytrých telefonů Xiaomi vstupuje na trh s elektromobily. Firma v Číně zahajuje...
Diář petrolheada: Do Mostu dorazí klenoty z Mnichova i Stuttgartu
Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...
Za nula i skoro sedm procent. Úrok na dotovaný elektromobil se hodně liší
V půlce března byly v Česku spuštěny dotace na elektromobily. Řada lidí je vítá, ale systém podpory...
Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud
Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....