Diskuze
Aut se kupuje méně, čeká se na volný prodej
Děkujeme za pochopení.
škoda peněz
ještě větší úlevy a podbízení podnikatelům; zaměstnance utípnout
vita
Re: ještě větší úlevy a podbízení podnikatelům; zaměstnance utípnout
podle tohodle krásnýho článku, bych Tě odhadoval línýho a závistivýho tvora, kterej trpí mindrákem proto, že nikdy nic nedokáže a sám to o sobě dobře víLze pouze v demokracii
Svetla budoucnost!
Sledujic vyvoj cen energii u nas a uroven mezd, byt prodejcem aut, tak to balim!!!! Auta jsou u nas o par procent levnejsi nez na zapade(relativne, protoze u nas jsou bez vybavy=>na zapade jsou levnejsi), ale cita mzda je desetkrat nizsi. Spojita nadoba formou neviditelne ruky trhu to vyresi, nejsou prachy, nebudou zadna prodana auta. Auto jiz od pod 300000 bych vubec neprodaval na ty stejne nikdo nema, to nema smysl. Dejte si marzi alespon 50%, staci Vam pak prodat par aut lidem, kteri penize neresi a bude vypodnikano.Vlk-Honzi
Re: Svetla budoucnost!
Souhlasim s tim, ze u nas jsou auto (se stejnou vybavou) vetsinou drazsi nez na zapade, spolu s velmi drahym leasingem tak sami prodejci svoji vysokou marzi nasadili trend, ktery doporucujete. Nejsem si ale jist, jestli je to to prave orechove - mozna prave supermarkety trochu kartu obrati a o nejake procento ceny vozu stahnou - uz v mnoha oblastech ukazali, ze se da vydelat i na velkem obratu s nizkou marzi (u aut sice orat nikdy nebude vysoky, ale potencial tady dle meho nazoru je.) Konecne asi malokdo si pred deseti lety predstavil, ze v obchode bude vedle sebe rohlik a televize - tak proc uz ne auto ...Autoň
nic nezlevní
Spíše by mě zajímalo, když ušetřím několik tisíc při nákupu auta v supermarketu, jaký mi na něj poskytnou servis. Když přijedu do značkového servisu/prodejny a budu chtít garanci, řeknou: ,,Ahá, tak to není od nás, ale my máme teď plno, zkuste to tak za měsíc nebo v tom supermarketu, nashledanou"!Viktor
Re: nic nezlevní
Supermarket bude mít 100% dohodu s některým ze servisů. A kdyby ne, je tu jedna možnost, jak se domoci svého práva. Ze zákona je výrobce (dovozce) reklamovanou věc převzít v ve svém sídle a vadu krytou zárukou do 30 dnů odstranit (od nahlášení). Pokud vás tedy značkový servis odmítne, zaparkujte vůz na parkovišti ředitele zastoupení a vůz k opravě předejte na recepci firmy. Rádi vám dohodnou servis, kde vám auto opraví.hm
znovu a lepe..
jsem to mozná spatne formuloval takze jeste jednou: "kdyz tedy uz jsme v unii, muzeme dovazet i vice starsi auta nez jak to bylo mozné do 1. kvetna 2004? to by me zajimalo...hm
stara auta
kdyz tedy uz jsme v unii, muzeme dovazet i starsi auta nez do 1. kvetna? to by me zajimalo...klik
Copak se to už neděje?
Každý hypermarket už auta prodává, nevím o co autorovi jde. Sice tam nemají autosalón,ale dva kusy běžně.dan
Re: Copak se to už neděje?
M
konkurovat
Ja bych rekl, ze konkurovat muzou jen nove znacky, ktere se zacne nekdo v hangaru montovat za par korun.Pavel
Hlouposti...
No myslim, ze dokud bude v bazaru auto levnejsi, neni co resit. Nemyslim absolutne, ale i relativne. Ma-li stat nevykonna, predrazena a nevybavena Fabia bezmala ctrvt milionu, tak kde to jsme? Dejte ji jako zaklad za 150 tisic a nechte trh, at se rozhodne. ZA tech 150 se pri trose stestia zkusenosti da sehnat v bazaru auto tridy Oktavky se slusnou vybavou. Tohle je treba pochopit.Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě
Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...
Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu
Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid
Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...
KOMENTÁŘ: Do parkovací války se zapojují aktivisté, politici i městské části
Premium Parkovací barikády mají dvě strany. Na jedné jsou ti, kteří chtějí parkovat na ulici tak, jak jsou...
Samoživitelka skončila v nemocnici a čtvrt roku nemohla pracovat
Téměř deset miliard korun – tolik jen za loňský rok poslaly pojišťovny lidem za úrazy, závažná onemocnění či úmrtí. Životní pojištění pomohlo za...