Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Diskuze

Prodej nových aut stále klesá

Prodejcům osobních aut se v letošním roce v Česku příliš nedaří. Celkem motoristé za devět měsíců letošního roku koupili necelých sto tisíc nových osobních aut, což je skoro o čtrnáct tisíc vozů méně než loni. Podobný, i když o něco menší pokles zaznamenala i mladoboleslavská Škoda Auto.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

xenebce

8. 11. 2004 12:10
Par postrehu.
Pokud byl po satenu prohlasen cesny kurz koruny za oficialni, nemyslim, ze by byl stanoven objektivne. Pokud se jedna o deficit obchodni bilance, na vine jsou vsichni posatenovi politici, manazeri a podnikatele. Zakladni vlastnosti techto lidi je totalni neschopnost. Selhali a tudiz si nazaslozi zadnou podporu.  
0 0
možnosti

Hufo

5. 11. 2004 17:09
a co prodejci čekali?
že každej pujde kupovat každý tři roky nový auto? když dneska soukromý auto, s kterým se slušně zachází vydrží bez velkých oprav minimálně 5 roků. a pokud někdo najede za rok třeba kolem 15-20ti tisíc, tak nemá důvod po třech letech měnit.
0 0
možnosti

Jeff

5. 11. 2004 10:38
Prednosti socialisticke EU...
... muzeme markantne videt i v automobilovem promyslu a motorismu. Nestaci vysoke spotrebni dane na pohonne hmoty a administrativni bariery alternativnich paliv, ale i vysoke dane z prijnu, DPH a snaha nivelizovat ceny bez DPH (ne vcetne DPH) zpusobuje nove automobily tezko dostupnymi predevsim pro zakaznika v malych zemich. 
0 0
možnosti

Petr

4. 11. 2004 15:17
Je třeba zatlačit na výrobce
Problém je v tom že auta v Evropě jsou od výrobců prodávána moc draze. Všechny auta od Evropských výrobců jsou v Americe prodávána o 10 až 20 levněji než v Evropě. A to v té ceně výrobce platí přepravu v kontejnerech přes oceán a i přesto na tom vydělají. Potom se divíme že v Americe lidi víc kupují. Tak že když si vezmeme cenu auta u nás třeba 450 000 Kč a odečteme třeba 15% tak se dostaneme na zajímavou cenu 382 500 Kč. A to už je cena mnohem více zajímavá na nákup než 450 000 Kč. Procentní rozdíl se zvedá s cenou auta. Pokud by automobilky zvolily prodejní strategii v Evropě stejnou jako v Americe asi by se potom nestačily divit jak by se prodávalo. Mějte se Petr
0 0
možnosti

Pedro

4. 11. 2004 13:33
Ceny dolů nepůjdou
I kdyby šly prodeje o 50% dolů (český trh) - automobilky příliš ceny nesníží, protože na jiných trzích budou mít stále dobrý odbyt - viz. Škoda Auto MB. Takže máme asi smůlu co se snížení cen aut týče, jinak k 1. příspěvku - s tou poznámkou ohledně kurzu naprosto souhlasím.
0 0
možnosti

Vlk-Honzi

4. 11. 2004 12:49
A co na to prodejci
Měli by se pomalu probudit a začít jít s cenama dolů - všichni bračí a připravují slevy, ale když se přijde člověk podívat do autosalonu, je to sleva na jeden speciální typ nepoužitelného vozu ... (Většinou, výjimky se samozřejmě najdou.)
0 0
možnosti

ddo

4. 11. 2004 12:43
Nevadí
Stejně máme neustále přetížené silnice.
0 0
možnosti

Krestni nebo prijmeni?

4. 11. 2004 12:09
A klestat bude dal, ovsem rychleji!
Ja se divim, ze si nove auto vubec nekdo koupi. Musi to totiz byt idiot. Duvod: Citroen C4 Spanelsko = 15000Euro. Podhodnoceny prumerny plat 2000Euro. 15000/2000=7.5. V Cesku by tedy mel stat 7.5x19000=142500 Czk, vazeno Cechystanem by byla odpovidajici cena do250000. Inu Klausismus. Duvodem je idiotsky stanoveny kurz koruny po satenove revoluci. Auta se tedy zacnou prodavat az budou stat polovinu. K tomu bude treba ale dalsi revoluci.
0 0
možnosti
  • Nejčtenější

Policisté tasí radary v pátek. Víme, kde budou měřit

18. dubna 2024

Dopravní policie bude v pátek 19. dubna měřit rychlost na několika stovkách míst po celé České...

Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano

17. dubna 2024,  aktualizováno  18.4 16:25

„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

S miniskútrem Tokio můžete bez řidičáku vyrazit na silnici i cyklostezku

18. dubna 2024

Vypadá jako motorka, ale motorka to není. I když se tak chová. To je elektroskútr ViaGo Tokio. K...

Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu

23. dubna 2024

Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG

23. dubna 2024

Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...

První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid

25. dubna 2024

Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...

KOMENTÁŘ: Do parkovací války se zapojují aktivisté, politici i městské části

25. dubna 2024

Premium Parkovací barikády mají dvě strany. Na jedné jsou ti, kteří chtějí parkovat na ulici tak, jak jsou...

Šéf inovační platformy: V Praze by mohla nad Vltavou létat dronová donáška

25. dubna 2024

Vysíláme Těžko průjezdná ucpaná města nejsou zdaleka jen českým problémem. Po celém světě se experti...

Milán auta vyhání, novinky se pokoutně představují mezi židlemi a módou

25. dubna 2024,  aktualizováno  8:43

Lombardská metropole se už dlouhé roky vehementně snaží vyhnat auta z centra. Ta se tam v době...

Akční letáky
Akční letáky

Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!