Diskuze

Auta z Kolína mají i druhou stranu

Chodí po světě hodně lidí, kteří chtějí jezdit, ale nemají moc peněz. Ti potřebují levná auta. V Evropě nad tím výrobci dosud trochu ohrnovali nos. Výroba levných a malých aut je pochopitelně méně výnosná než aut větších a lépe vybavených, přitom vývoj moderní techniky je hodně drahý.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

logo

5. 1. 2006 12:34
ds
jestli jste viděli třeba tu toyotu z kolína tak uznáte že jediný co je na tom kvalitního je pouze motor....
0 0
možnosti

Pozemstan.

16. 12. 2004 9:35
Nova Skoda Octavia propadla pri Crasch testech.
Dvoutunka totalne propadla - jenom 4 hvezdy. Uz i ten SEAT je lepsi  a rozhodne kvalitnejsi, nafta z nich nestrika, vyfuky neupadavaji a sroubovak k odemykani pouzit nelze. Nejmene prakticke, bezpecne a kvalitni auto na svete za nejvyssi cenu na svete je famoustni SKODA OCTAVIA. Receno ocima zlodeju(podnikatelu v Cechach) fantasticky uspesny vyrobek. Nic netrva vecne. Ze by Skoda zapomela testy namazat.
0 0
možnosti

Lucius Malfoy

16. 12. 2004 10:07
Re: Nova Skoda Octavia propadla pri Crasch testech.
jenom stručně - SEATy mají naprosto stejnou svolávačku, jako Škodovky či pravé VW, používají stejné zámky, jako ostatní koncernové vozy, čtyři hvězdičky v NCAP jsou nadprůměr, autor je osoba bez jakéhokoliv smyslu pro realitu :-)
0 0
možnosti

nn

15. 12. 2004 11:19
nn
rtzrzrezteřtzrgfhjgf
0 0
možnosti

Lucius Malfoy

15. 12. 2004 11:04
O firmě leccos napoví i její web
http://www.tpca.cz/" target="_blank" rel="nofollow">http://www.tpca.cz/
Nebo to není firmní web ?
0 0
možnosti

Trucker

14. 12. 2004 20:30
Fuj
Fuj,hrozný hybridy!
0 0
možnosti

HankaS

14. 12. 2004 15:52
Crash testy?
Docela by mě zajímalo srovnání crash testů všech těchhle nákupních tašek.
0 0
možnosti

Lucius Malfoy

14. 12. 2004 16:42
Re: Crash testy?
To se dá dobře odhadnout, ještě před samotným rozstřelením o bariéru - deformační zóna vepředu minimální, dlouhatánské A sloupky, které se můžou zdeformovat i dovnitř, B a C sloupky ztenčené těmi nesmyslnými dveřmi vzadu plus nízké výrobní náklady, tedy absence vevařovaných výztuh. Takže ochrana (při standardním ofsetovém čelním nárazu) pro řidiče tragická v oblasti holení, chodidel a stehen, mizerná v oblasti pánve a bederní páteře, tak tak v oblasti hrudníku. U spolujezdce špatný hrudník a holeně (posun  cockpitové a frontendové skupiny, otázkou je, kam je směrována deformace agregátu). V každém případě je to na déletrvající pobyt v nemocnici, spíš na JIPce.   
0 0
možnosti

bufalobil

14. 12. 2004 12:03
Jste blázni
ty auto nebudou pod 200 litrů ani náhodou, šacuju je něco mezi 220 až 240 na základu.V super výbavě bude stát klidně 300litrů.
0 0
možnosti

Vlk-Honzi

14. 12. 2004 13:58
Re: Jste blázni
To odpovídá informacím z TPCA, ale nejsem si jist, že to v ČR bude prodejné v rozumném objemu. Pokud to bude stejně jako Fabka, tak lidi mají k Fabce důvěru - musí to tedy být buďto levnější nebo lépe vybavené ...
Jinak těch 300k si dovedu v super výbavě představit. Ale pokud bude základ jako fabka (tedy kastle a motor), pak si položím Fabku za 230 a toto za 220 a raději beru Fabku.
0 0
možnosti

geroc

14. 12. 2004 9:41
TPCA
Tohle nejsou auta pro chudé východoevropany. Ti potřebují Logany příp. Hyundaie nebo něco co odveze čtyři až pět lidí na 300 km s pořádným nákladen zavazadel. Tohle jsou nákupní tašky (jako druhé a třetí auto v rodině) pro bohaté evropany. 
0 0
možnosti

Vlk-Honzi

14. 12. 2004 10:47
Re: TPCA
Ale i tady je docela dost mladých párů a důchodců, kteří nepotřebují "náklaďák" a dají přednost kvalitě před kvantitou. Uvidíme jaká bude v základu výbava, ale pokud bude slušná výbava, nebo v základu cena pod 200kCZK, pak bych řekl, že mají šanci i u nás.
0 0
možnosti

Phalanx

14. 12. 2004 8:46
uz sa kopiruje aj daewoo?
Napozaj pekné kópie Daewoo Matiz :-D
0 0
možnosti

ol

14. 12. 2004 7:48
Mohly by přitáhnout..hlavně cenou.
..a to jen tedy,bude -li cena pod 200.000,-Kč.Pokud bude větší ,je z čeho vybírat jinde.
0 0
možnosti