Diskuze

Benzin, nebo nafta? Či snad plyn?

Při vybírání druhu motoru se vyplatí počítat; každý pohon má své klady i zápory. Benzin, nafta, nebo plyn? Pro naftu mluví menší spotřeba, pro LPG nižší cena a pro benzin menší pořizovací náklady při koupi vozu. A teď si, motoristo, vyber...
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

josef

3. 3. 2005 13:10
kecy
Na vše odpovídém-kecy.Vystřídal jsem už celou řadu aut a každé má své.Nyní mám Oktávku TDI 66 KW.Je pravda ,že s ní jde jet v létě i za 3,2 l ,jestli  jste však velmi jemní na plyn/ při rychlosti cca 65 km.Pro normální jezdění jsem něco okolo 5l.Mám najeto  okolo 85000 km.Auto bylo koupeno červen 2000. Závady-váha vzduchu,oprava uchycení předního stabylizátoru,2 krát výměna centr. zamykání u kufru, centr. zamykání /levé př. dveře. A to se jednalo o nové auto.Dojem při porovnání s jinými-/benzinovýni mot./ lepší zátah odspodu , menší spotřeba . To je snad vše. Oproti 2 l motorům HDI /PEŽOT  průměrné spotřeba je o 1,5 l menší. S motory PD  nemám zatím zkušenost. Vychází  mě však jedno, že při mých  18000Km ročně jsem asi udělal chybu. Auto je vždy o tom že to jsou vyhozené peníze. Takže další auto bude asi benzínové. Jinak na adresu zastánců benzínu musím sdělit že vývoj nespí a jsou nyní naftové motory 1,6l /120 k,za což by se nemusel stydět ani benzín. Vyz
0 0
možnosti

Wowbagger Táhnoucísedonekonečn

3. 3. 2005 13:38
Re: kecy
josefe jste zhovadilý blb a jebák plný žluklého hnisu.
0 0
možnosti

Pavel

6. 2. 2005 20:53
Stone Pilot
Sorry, ale já sem ještě nikdy v podzemní garáži neparkoval, nejsem z Prahy.
0 0
možnosti

Pavel

6. 2. 2005 21:06
Re: Stone Pilot
To mělo být o kus níž.
Ale jak tak koukám tak VW-TDi je docela problém, mám kámoše co ji (octafku) studenou pořádně vosolil a měl z toho pořádnej finanční problém . Víte třeba kolik na to stojí 1ks vstřikovače?
0 0
možnosti

Marťan

3. 2. 2005 13:57
Socky do nafty, Frajeři do benzínu
Všem JZĎákům co vyznávaj naftu doporučuji svezení v BMW 330i. Mějte se čmoudilové
0 0
možnosti

Pikaso

6. 2. 2005 19:07
Re: Socky do nafty, Frajeři do benzínu
Všem blbečkům jako jsi ty doporučuji svezení v BMW 320d.Měj se smraďochu
0 0
možnosti

.

2. 2. 2005 22:15
www.mujweb.cz/Pocitace/korunky
http://www.mujweb.cz/Pocitace/korunky" target="_blank" rel="nofollow"> http://www.mujweb.cz/Pocitace/korunky
0 0
možnosti

Čudla

2. 2. 2005 21:33
TDI od VW je špatné řešení ! !
 Čerpadlo - tryska ( pumpe-düse ) , které jako jeden z posledních stále vyrábí koncern VW je propadák. Vysoký tlak, na vstřikovacích tryskách - 200 Mpa, má za následek netěsnost TURBA a jeho následné nevratné zničení. Toto se plně projevilo, proto VW včetně Škodovky stahovalo celosvětově statisíce vozů s motory - TDI - ! ! ! Nevýhoda je, že se vysoký tlak vytváří ve velice krátkém úseku, tím vzniká problém s netěsností a následně zvýšené exhalace ( kouří to a kouří, vidíme to den co den u Octávií ). Doufám že další motory z koncernu VW, budou již konečně vybavené systémem Common-Rail . Kdyby to snad nebylo lepší, alespoň BY NEMUSELY STAHOVAT U VW STATISÍCE VOZŮ s poškozeným motorem. Nafta je fajn, ale ne u VW.
0 0
možnosti

Přemda

3. 2. 2005 13:50
Re: TDI od VW je špatné řešení ! !
Mám kámoše v servisu Škoda a také říkal že se nenormálně kazí nejsilnější 1,9 TDI motory hlavně v Superbech. Odchází třetí válec. Toho tlaku je tam prostě už moc a jednou to muselo prasknout. VW se mílili, když sázeli na nekonečné zvyšování tlaků v systému (výkonu) na úkor vývoje.
Volkswagen už také není co býval.
Můj typ BMW 320d
0 0
možnosti

chromozom

2. 2. 2005 17:01
Volte vzduch!
Kašlete na benzín, naftu, nebo plyn - volte http://www.theaircar.com/models.html"> vzduch!
0 0
možnosti

Speedy

2. 2. 2005 11:36
To mám jednoduchý
Jedno auto na vyblbnutí (Peugeot 206 GTI) mám benzínový a na běžný ježdění (Alfa 156 JTD) mám nafťáka a nemůžu si stěžovat ani na jednoho.
0 0
možnosti

josef

3. 3. 2005 13:29
Re: To mám jednoduchý
TO blbnutí si nech někam mimo silnici.OK.
0 0
možnosti

Pepan

2. 2. 2005 11:13
Výzva
Chodci chodej jako prasata, řidiči říděj jako svině.
Já se snažím být v té dopravní gžungli co nejratší dobu (eliminovat riziko dopravní nehody) a tak to všude valím co to dá, je abych měl co nejrychleji autíčko zaze v garáži.
No počítejte se mnou. Pokud budu na silnici pouze 30 min. místo 1 hodiny podkám o 50% méně ostatních účastníků provozu.
Jednoduchý počty! Ne?
Navrhuji zrušit veškerá omezení rychlosti.
0 0
možnosti

josef

3. 3. 2005 13:27
Re: Výzva
Ještě Ti dopuručím to auto nechat v garáži. To bude s tou tvojí denagogií nejlepší.
0 0
možnosti

Jiří

2. 2. 2005 9:48
Nafta x Benzín
Mám motor 1.5 dCI. Průměrná spotřeba v létě 4,4 v zimě 4,8. Z toho jsem byl vždycky nadšenej. Ale teď jsem šel na prohlídku po 60000. A cena 9000, z toho už nadšenej nejsem (u benzínu by stála 5000). Takže pokud někdo najezdí 30000 za rok jako já tak asi se diesel vyplatí, ale jinak ne.
0 0
možnosti

Jan

1. 2. 2005 22:33
A JAK KTERÝ KRITIZUJE JE MALÝ ČESKÝ ČLOVĚK CO NA VOLVO NEMÁ A ZÁVIDÍ
Tuším jak nyní bude ten co si říká Josef tady psát v kaké to káře jezdí a přitom mu kouká slámička z bot!!! Josefe jsi ČESKEJ viš co to znamená ?
0 0
možnosti

VWMillhouse

2. 2. 2005 7:52
Re: A JAK KTERÝ KRITIZUJE JE MALÝ ČESKÝ ČLOVĚK CO NA VOLVO NEMÁ A ZÁVIDÍ
Josef není českej, Josef je rádprovokující kok.t. Proti slámě z bot nic nemám, proti kok.tům jo. Volvo jsou dobrý káry... Howgh.
0 0
možnosti

Elektromobilita

Finance

Cestování

Doprava

Autoškola

Měny

Nepřehlédněte