Diskuze

Čung-chua: Čínský národ vyráží dobýt Evropu

Evropské automobilky zažívají těžké časy. Nejenže léta trpí pod náporem levnější konkurence ze strany japonských a korejských značek, ale teď budou muset odolávat útoku výrobců vozů z Číny.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Autoň

6. 4. 2005 10:30
Vysoké náklady na pracovní síly? ČR=2,80 Euro/hod.
V USA 20 Euro, SRN 28 Euro, Čína 0,75 centů a ČR 2,8 Euro!!!!! Tak proč jsou v ČR vyrobené vozy v prodeji za stejné peníze jako vyrobené v Německu za desetkrát tak vyšší platy????????????
0 0
možnosti

Vendula

6. 4. 2005 11:12
Re: Vysoké náklady na pracovní síly? ČR=2,80 Euro/hod.
Vaše otázka by měla znít: Proč nejsou za podobnou práci podobné platy? Skutečnost je taková, že můžeme bejt rádi, že u nás někdo ty továrny vůbec provozuje. Know-how se nechá "přenést" kamkoliv (pokud ho máte). Jsem zvědava, co budeme přenášet my (až se ostaní pohnou do lacinějších krajů) - které české firmy budou vznikat např. někde v Asii a co budou za použití tamní levné prac. síly produkovat? Tunely
0 0
možnosti

Hater

6. 4. 2005 10:05
čínská kvalita
Také jsem měl čínskou motorku 125 ccm - OHC, 2. ventily. Kvalita zpracování nevalná, ale hlavně se po 2000 km kousnul motor, resp. úplně protočila klikovka. Takže levnější neznamená kvalitní. Čínská strojařina = obecně naprostá prasečina. Nyní mám Hondu, taktéž 125 ccm - OHC, 2. ventily a úroveň dílenského zpracování a kvalita výrobku s rozdílem 15.000 Kč na ceně je naprosto nesrovnatelná.
0 0
možnosti

X

9. 4. 2005 11:38
Re: čínská kvalita
To by mě zajímalo jakou motorku jsi měl, protože číňani do toho svoje motory nedávají, spíš tam cpou různý japonce, Yamaha, Honda, Suzuki apod. V čínské motorce jsem ještě čínský motor neviděl.
0 0
možnosti

ja

5. 4. 2005 17:54
vlaknu
vis co, podivej se do Ciny sam a projdi si i nejakou fabricku. Neco jineho je, kdyz v Cine vyrabi firma s cizim kapitalem, nebo rovnou zahranicni. A take je rozdil mezi autem, ktere muze byt zivotu nebezpecne a nebo klavesnici ktera ma slouzit cca 2roky. To male auticko, co ma stat neco malo pres sto tisic, tak tech jezdi po Pekingu mraky a zadna kvalitka to neni. PS notebook, ze ktereho pisu, byl vyroben na Taiwanu.
0 0
možnosti

Vendula

5. 4. 2005 18:41
Re: vlaknu
Tak tohle nechápu... Domníváš se, že to autíčko za sto tisíc by měl bejt nějakej etalon kvality? Nebo snad, že tvůj notebook bude za dva roky na vyhození? 
0 0
možnosti

Vendula

5. 4. 2005 17:50
fake cars
Před časem sem někce čtla (Economist?), že v Chině někdo postavil menší fabriku ( už jim to zavřeli), kde se prostě vyráběly načerno vokopírovaný VW a jako VW to prostě i prodávali. Vyjadřoval se k tomu nějakej expert a tvrdil, že zrovnatak jako se nechaly a nechají vyrobit a prodat falešný Rolexy a další renomovaný hodinky, tak se dnes dá za použití počítáčů krásně obšlehnout jakýkoliv auto a doba falešnejch Ferrari a Bentley není zase tak daleko... Nebude to žrádlo, až si budu moc koupit Eenzo za půl melouna    
0 0
možnosti

pepa_u

6. 4. 2005 3:10
Re: fake cars
Obslehnout cokoli neni zase tak jednoduche. Rozmery mozna ano, postup montaze taky jeste jo, ale co materialy? Co vule, presnost vyroby? Mnoho detailu technologie nelze jednoduse vycist pouze z vyrobku. Jinymi slovy, kdyz se okopiruje Ferrari, tak treba i ze zacatku bude mit ten vykon a bude tak dobre sedet na silnici, jako original, ale vydrzi mu to do prvni poradne diry na ceste, nebo jen par prvnich kilometru....
0 0
možnosti

X

5. 4. 2005 17:19
Cena bude....
.... cca 460 000 Kč podle tohoto: http://www2.webpark.cz/syselpolni/auto1.jpg Tak nevím jestli to bude mít úspěch.
0 0
možnosti

Petr

5. 4. 2005 10:30
Reknu to jednou vetou
, Nejsem tak bohaty, abych si mohl kupovat levne veci.
0 0
možnosti

Vendula

5. 4. 2005 18:38
Re: Reknu to jednou vetou
Tohle je moudré židovské přísloví - platí bohužel pouze pro relativně movité lidi. Ti ostaní si lacinou věc rádi koupí  
0 0
možnosti

Lepidlo

5. 4. 2005 9:33
Jako spotřebitel tleskám, jako Čech myslím, že naše ekonomika dostane
za uši. Protože náš průmysl je silně spojenej s automobilovým trhem a jak jde vidět moc slibnou budoucnost nelze vidět.  Jedině,že EU uplatní cla na auta dovážená z Číny....
No jen aby zase Čínani nepostavili svoji továrnu někde u Kolína a nepřivezli si i pracovníky...
 
0 0
možnosti

Smrdutý Kojot

5. 4. 2005 9:13
sedan
ten sedan vypadá docela dobře... o kvalitu bych se dneska nebál... používají techniku made in EU, takže asi tak. obecně jsem fanda asijskejch aut (s evropským designem), jsou levný a kvalitní. každej tady ohrnuje nos nad hjůůůndajem a kiou, ale třeba v USA je hyunday velmi dobře hodnocen. jsou to auta stejné kvality jako třeba škodovka... proto nevidím důvod dávat 320 za upocenou 1,2 tří valec fobii, když stejnou výbavu má getz za 280 s mnohem živějším motorem.
0 0
možnosti

DiDi

5. 4. 2005 8:43
kvalita čínských výrobků
Pokud bude zachován standard kvality, pak bude asi celkem o držku v takových autech jezdit
0 0
možnosti

real_goldie

5. 4. 2005 9:32
Re: kvalita čínských výrobků
No vubec bych se nebal o kvalitu a technologii tech aut. Cina je treti zeme sveta, ktera vyslala cloveka do kosmu, tak nevidim zadnej duvod proc by nezvladli vyrabet auta.
0 0
možnosti

app

5. 4. 2005 7:02
Dovozní cla?
Pokud vím, existují v Číně něhorázný dovozní cla na auta. Proto tam řada automobilek zakládá společný podniky s číňanskemja, aby mohli vyrábět přímo na místě a byli cenově konkurenceschopný.
 
Jestlipak Evropa oplatí číňákům stejnou mincí a uvalí na jejich výrobky nějaké restrikce???
 
 
0 0
možnosti

Sasoň

5. 4. 2005 9:37
Re: Dovozní cla?
Přesně, jenže to loajální a demokratická Evropa nikdy neudělá. A sama si pod sebou podřízne větev...
0 0
možnosti
  • Nejčtenější

Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU

25. března 2024

Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....

Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud

28. března 2024

Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu

24. března 2024

Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...

Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje

22. března 2024

Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Číňané vycítili šanci uspět s létajícími auty, koupili práva na slovenský AirCar

27. března 2024  18:40

Čínská společnost Hebei Jianxin Flying Car Technology koupila exkluzivní práva na výrobu a...

Průkopnický fiat ukázal všem cestu. Jezdil s ním i Ferrari

29. března 2024

Italská továrna Fiat představila koncem 60. let minulého století vůz, který předběhl konkurenci a...

Dopravní policie v pohotovosti. Akce Velikonoce bude probíhat čtyři dny

28. března 2024

S cílem zabezpečit plynulost dopravy a zvýšit bezpečnost všech účastníků silničního provozu...

Xiaomi na kolech v prodeji. Čínský výrobce telefonů už nabízí svůj elektrovůz

28. března 2024,  aktualizováno  15:25

Čínský výrobce chytrých telefonů Xiaomi vstupuje na trh s elektromobily. Firma v Číně zahajuje...

Diář petrolheada: Do Mostu dorazí klenoty z Mnichova i Stuttgartu

28. března 2024

Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...

Velvyslanectví Alžírské demokratické a lidové republiky
Administrativní pracovník

Velvyslanectví Alžírské demokratické a lidové republiky
Praha