Diskuze
Sedačky v autech nejsou bezpečné
Děkujeme za pochopení.
tm
Önly Renault
povalecka
je to trochu slozitejsi...
procházející
Re: je to trochu slozitejsi...
Respect for Toyota za čtyři hvězdičky ... nic proti Toyotě. Na druhou stranu můj kolega v Avensisu ve 100-ce narazil do Avie která jela 70-kou a neprežil jen proto že mu sloupek A amputoval hlavu a to je dost blbý , proto nikdy nikomu Toyotu nedoporučím. Btw. spokojenost s bezpečnou Lagunou II. po 136 tisících maximální.LAGUNÁŘ
TOP LAGUNA
Já mám LAGUNU 2.2 DCi R.V. 5/2003 a pořád se potvrzuje že v bezpečnosti je RENAULT LAGUNA to nejlepší na evropským trhu. Jako první získala LAGUNA 5 ***** hvězdiček ( už v roce 2001) v nárazovejch testech Euro NCAP a i nyní v auto -sedačkách je za jedna ! LAGUNA je dlouhodobě nejbezpečnější auto . Renault je v bezpečnosti TOP CLASS ! Sedm aut s pěti ***** hvězdama, to jinej výrobce neumí a nemá. Bezpečnost = RENAULT !Martin
Re: TOP LAGUNA
I když nerad musím uznat že je renolt posledních pět let vopravdu nejlepčí v bezpečnosti. Testy Euro Ncap mluvěj jasně. Jo a ve Formuli 1 je renolt taky dóst dobrej. Čus.Milan
většina lřidičů jsou blbci
Maji dodržovat bezpečnou vzdálenost od auta před sebou podle rychlosti a situace - ale když sleduji provoz tak se všichni snaží být co nejblíže - asi se nemužou dočkat až si budou moci přiťuknoutcbx
10G?
Přetížení při zadním nárazu může dosáhnout až 10inásobku hmotnosti osob? To je přetížení 10 G a to se mi nějak nezdá ani při velmi vysokých rychlostechaiwan
Re: 10G?
Podle EHK R21, platné v Evropě musí opěrka hlavy u OA pohltit náraz hlavy při rychlosti 24,1km/h tak, aby nejvýše po dobu 3ms bylo zrychlení hlavy menší jak 80G. (Pro 6ms už je to zrychlení jen asi 60G, aby to člověk přežil).Jan Vlk
Eště že mám volvo ...
MP
Re: Eště že mám volvo ...
Tak by mě zajímalo, kolik toho viš o zkouškách whiplash a vůbec o zkouškách bezpečnosti...No, ale každopádně za Volvo bych se taky nestyděl :-)Mára
Bezpečnost
Kdyz jedete po okresce 160 (treba jako Hlinka) a napalite to do Avie, tak jsou Vam airbagy, pasy a bezpecnostni sedacka stejne na houby. Ono to chce hlavne za tim volantem taky pouzivat mozek a hlavne nepotkat nejakyho debila co ho nepouziva. Ale to nikdo z nas asi ovlivnit nemuzespeleo
Š120
Docela by mě zajímalo, jak by dopadla v těchto testech moje Š120 Tipuju že při nárazu zezadu by mi krční páteř zlomit blok motoru, vystřelený nárazem nějaké luxusní plečky. Bezvadné vyhlídky ...pepa_u
Re: Š120
Musíš se na svět dívat optimisticky a brát to z té lepší stránky. Aspoň to nudeš mít rychle za sebou a nebudeš se trápit ochrnutý od krku dolu na vozikuDaM
A proto...
... mame vsichni Recaro (obe predni sedacky i detska sedacka vzadu)Polárníliška
Re: A proto...
Nemáš náhodou tu třímístnou formuli od Ferrari?P.
Škoda + VW
Je zajimave, jak stejne dopadl Superb a Passat. Stejne blbe :-))Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU
Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....
Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud
Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu
Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...
Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje
Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Šedesátiny slavné škodovky. Embéčko bylo krásné a moderní, na dlouho poslední
Dnešní Škoda se dá co do objemu výroby i množství modelů jen těžko srovnávat s předchozí...
Diář petrolheada: Do Mostu za klenoty z Mnichova i Stuttgartu
Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...
Za nula i skoro sedm procent. Úrok na dotovaný elektromobil se hodně liší
V půlce března byly v Česku spuštěny dotace na elektromobily. Řada lidí je vítá, ale systém podpory...
Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud
Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....
Číňané vycítili šanci uspět s létajícími auty, koupili práva na slovenský AirCar
Čínská společnost Hebei Jianxin Flying Car Technology koupila exkluzivní práva na výrobu a...
Prodej bytu 3+kk s prostornou zahradou 101m2
Armádní, Milovice - Mladá, okres Nymburk
4 690 000 Kč