Diskuze

Sedačky v autech nejsou bezpečné

Britští výzkumníci v oblasti dopravních nehod dospěli k šokujícímu zjištění: šest z deseti současných aut je vybaveno sedadly, která posádku při nárazu jiným vozem zezadu chrání zcela nedostatečně. A co je zvlášť zajímavé - neplatí to pouze pro malé a levné vozy, ale problém se týká i luxusních limuzín.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

tm

10. 11. 2005 17:33
Önly Renault
Renaul Megane Sedan  F1 Team RULEZZZ ! Sveste se v nem a uz nebudete chtit vystoupit ! V CR se doprodava uz jen poslednich par vozu ! A ja budu jeden ze stastlivcu so si v nem bude BEZPECNE vozit prdelku :)
 
Renault RULEZZZ
0 0
možnosti

povalecka

24. 4. 2005 0:21
je to trochu slozitejsi...
Sedacky, stejne jako 80% zbytku auta nevyrabi automobilka. Je to o tom, ze Johnson Controls a Lear se perou o to, kdo udela lepsi sedacku, ktera se vejde do vyhrazenyho budgetu. To, ze automobilka setri i na sedackach je jasny...
Respect for Renault za spoustu hvezdicek..., na druhou stranu kolega neprezil naraz ve 110 do kamionu jedoucim 90km/h a to jen proto, ze se po ne moc velkym narazu vyloupnul plastovej kryt "A" sloupku a propich mu hlavu, blby... a proto nikdy nikomu Renault nedoporucim.
Btw. spokojenost se sedackama v Avensis je po 40 tisicich maximalni.
0 0
možnosti

procházející

24. 4. 2005 13:22
Re: je to trochu slozitejsi...
Respect for Toyota za čtyři hvězdičky ... nic proti Toyotě. Na druhou stranu můj kolega v Avensisu ve 100-ce narazil do Avie která jela 70-kou a neprežil jen proto že mu sloupek A amputoval hlavu a to je dost blbý , proto nikdy nikomu Toyotu nedoporučím. Btw. spokojenost s bezpečnou Lagunou II. po 136 tisících maximální.   
0 0
možnosti

LAGUNÁŘ

22. 4. 2005 23:28
TOP LAGUNA
Já mám LAGUNU 2.2 DCi  R.V. 5/2003 a pořád se potvrzuje že v bezpečnosti je RENAULT LAGUNA to nejlepší na evropským trhu. Jako první získala LAGUNA 5 ***** hvězdiček ( už v roce 2001) v nárazovejch testech Euro NCAP a i nyní v auto -sedačkách je za jedna !  LAGUNA je dlouhodobě nejbezpečnější auto . Renault je v bezpečnosti TOP CLASS ! Sedm aut s pěti ***** hvězdama, to jinej výrobce neumí a nemá. Bezpečnost = RENAULT !
0 0
možnosti

Martin

23. 4. 2005 0:02
Re: TOP LAGUNA
I když nerad musím uznat že je renolt posledních pět let vopravdu nejlepčí v bezpečnosti. Testy Euro Ncap mluvěj jasně. Jo a ve Formuli 1 je renolt taky dóst dobrej. Čus. 
0 0
možnosti

Milan

22. 4. 2005 22:32
většina lřidičů jsou blbci
Maji dodržovat bezpečnou vzdálenost od auta před sebou podle rychlosti a situace - ale když sleduji provoz tak se všichni snaží být co nejblíže - asi se nemužou dočkat až si budou moci  přiťuknout
0 0
možnosti

cbx

22. 4. 2005 20:18
10G?
Přetížení při zadním nárazu může dosáhnout až 10inásobku hmotnosti osob? To je přetížení 10 G a to se mi nějak nezdá ani při velmi vysokých rychlostech
0 0
možnosti

aiwan

22. 4. 2005 21:10
Re: 10G?
Podle EHK R21, platné v Evropě musí opěrka hlavy u OA pohltit náraz hlavy při rychlosti 24,1km/h tak, aby nejvýše po dobu 3ms bylo zrychlení hlavy menší jak 80G. (Pro 6ms už je to zrychlení jen asi 60G, aby to člověk přežil).
0 0
možnosti

Jan Vlk

22. 4. 2005 12:58
Eště že mám volvo ...
O volvo sedačkách si nikdo nedovolil pochybovat, takže ani nebyly v testu. Jen jsem si chtěl ověřit, že do nich nikdo nebude šťourat.
No a všem škodofkářum, který maj fábie a oktávky fplný palbě, přeji příjemné posezení a gratuluji k ušetřeným pár korunám, které by je stálo opravdové auto.
0 0
možnosti

MP

22. 4. 2005 13:30
Re: Eště že mám volvo ...
Tak by mě zajímalo, kolik toho viš o zkouškách whiplash a vůbec o zkouškách bezpečnosti...No, ale každopádně za Volvo bych se taky nestyděl :-)
0 0
možnosti

Mára

22. 4. 2005 11:08
Bezpečnost
Kdyz jedete po okresce 160 (treba jako Hlinka) a napalite to do Avie, tak jsou Vam airbagy, pasy a bezpecnostni sedacka stejne na houby. Ono to chce hlavne za tim volantem taky pouzivat mozek a hlavne nepotkat nejakyho debila co ho nepouziva. Ale to nikdo z nas asi ovlivnit nemuze
0 0
možnosti

speleo

22. 4. 2005 10:45
Š120
Docela by mě zajímalo, jak by dopadla v těchto testech moje Š120    Tipuju že při nárazu zezadu by mi krční páteř zlomit blok motoru, vystřelený nárazem nějaké luxusní plečky. Bezvadné vyhlídky ...  
0 0
možnosti

pepa_u

23. 4. 2005 7:06
Re: Š120
Musíš se na svět dívat optimisticky a brát to z té lepší stránky. Aspoň to nudeš mít rychle za sebou a nebudeš se trápit ochrnutý od krku dolu na voziku
0 0
možnosti

DaM

22. 4. 2005 10:28
A proto...
... mame vsichni Recaro (obe predni sedacky i detska sedacka vzadu)
0 0
možnosti

Polárníliška

22. 4. 2005 12:24
Re: A proto...
Nemáš náhodou tu třímístnou formuli od Ferrari?
0 0
možnosti

P.

22. 4. 2005 8:54
Škoda + VW
Je zajimave, jak stejne dopadl Superb a Passat. Stejne blbe  :-))
0 0
možnosti
  • Nejčtenější

Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU

25. března 2024

Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....

Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud

28. března 2024

Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu

24. března 2024

Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...

Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje

22. března 2024

Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Šedesátiny slavné škodovky. Embéčko bylo krásné a moderní, na dlouho poslední

21. března 2024

Dnešní Škoda se dá co do objemu výroby i množství modelů jen těžko srovnávat s předchozí...

Diář petrolheada: Do Mostu za klenoty z Mnichova i Stuttgartu

28. března 2024

Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...

Za nula i skoro sedm procent. Úrok na dotovaný elektromobil se hodně liší

28. března 2024

V půlce března byly v Česku spuštěny dotace na elektromobily. Řada lidí je vítá, ale systém podpory...

Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud

28. března 2024

Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....

Číňané vycítili šanci uspět s létajícími auty, koupili práva na slovenský AirCar

27. března 2024  18:40

Čínská společnost Hebei Jianxin Flying Car Technology koupila exkluzivní práva na výrobu a...