Diskuze

Když má auto volant na špatné straně. Pravostranné řízení v Rusku nechtějí

Divoký dovoz aut s řízením vpravo do Ruska bude muset brzy skončit. Moskevská vláda se rozhodla zakročit proti vozům dováženým především z Japonska, které jsou rozšířené hlavně na ruském Dálném východě.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

JIRKA

22. 5. 2005 2:21
1000
u nas tjezdi jedna 1000 MB s volantem na "druhe" strane. celkem kuriozni pohled. po dedovi ji ale zdedili vnuci takze to speje do zdarneho konce....
0 0
možnosti

iuos

18. 5. 2005 16:13
hmm
no, když jsem si to jednou krosil po městě na babettě  takmne předjela stodvacítka a strašně dlouho jsem přemejšlel, co na ní bylo divnýho.........pak mi došlo, že řidič seděl vpravo .......... a nebo to byl spolujezdec a řidič nco hledal na zemi, takže jsem ho neviděl
0 0
možnosti

Jimmi

18. 5. 2005 13:42
Tak až ve Vladivostoku a okolí...
...bude těch aut většina, klidně mohou změnit pravidla silničního provozu. Změna bude jednoduchá, silnice jsou obyčejné, dopravních značek asi moc není. A představa, že by někdo dojel autem z Vladivostoku do Moskvy a tam měl problémy s řízením je dost iluzorní....
0 0
možnosti

martin

22. 5. 2005 19:26
Re: Tak až ve Vladivostoku a okolí...
dopravnich znacek tam moc neni .... tys tam nekdy byl???
ja jo, a ver tomu, ze znacek tam je jako v kazdem jinem velkem meste
0 0
možnosti

Brbla__

18. 5. 2005 1:20
Proc??
muzete mi prosim nekdo vysvetlit, proc Ti lide na sibiri kupujou auta s pravostranym rizenim?Sou o tolik levnejsi a nebo je to pro ne v nejakej smeru vyhodne?nerozumim tomu..dekuji za odpoved
0 0
možnosti

Helios

18. 5. 2005 3:05
Re: Proc??
Je to vlastne jednoduche. V Japonsku se jezdi vlevo. Japonci stridaji auta velmi casto, protoze (alespon domaci) vozy jsou v Japonsku pomerne levne. Tim vznika velke mnozstvi ojetin, ktere uz nemuzou najit uplatneni na domacim trhu a likvidace jako odpad je velmi draha. Proto se ojetiny vyvazeji do okolnich zemi. Prevazne do Indonesie, kde se take jezdi vlevo, nebo do Ruska (presneji do Vladivostoku, ten je nejbliz), kde se sice jezdi vpravo, ale protoze lidi tam nemaji moc penez, a ty ojetiny jsou za tu cenu docela kvalitni, tak proste koupi auto i s pravostrannym rizenim.
0 0
možnosti

S4U

17. 5. 2005 22:58
nekecaji
ono je totiz potreba odlisit slovo predelat a vyrobit. Je opravdu mozne, ze 1000 byla posledni model, ktery se mohl dodatecne prehodit nalevo. Soucasne skodovky se vyrabeji s volanty na obou stranach (to je logicke), ale dodatecne predelat na druhou stranu je prakticky nemozne. O tom mluvi autor clanku. Alespon tak jsem to pochopil ja.
0 0
možnosti

Petr

18. 5. 2005 7:41
Re: nekecaji
Ja to tak pochopil taky. Ale faktem je, ze jsem videl maniky, kteri si dovezli 120 z Anglie a prekopali ji na nase rizeni. Ani to pry nebylo nejak zvlast slozite a ty auta byly v lepsim stavu a s lepsi (ehem) vybavou nez u nas.
0 0
možnosti

felix

17. 5. 2005 19:33
jakto?
No, pokud si  u nás můžou přihlásit auta s pravostranýnm řízením diplomaté (krátkodobě) a veteráni, tak jak je možné, že u nás, ve Vyškově, jezdí několik britských vojáků svými auty s pravostranným řízením na českých značkách? A ty auta rozhodně veteráni nejsou...
0 0
možnosti

nasty

18. 5. 2005 8:49
Re: jakto?
Jooo Felixi, tak to jsem si presne pri precteni tohodle clanku taky rikal. Respektive rikal jsem si, jestli maj cesky znacky anebo ne a ze se budu muset priste dobre podivat :-).
0 0
možnosti

Petr

17. 5. 2005 16:33
kecaji
Škoda 1100 MB byla posledním modelem mladoboleslavské automobilky, který bylo možné přestavět na levostranné řízení. A co oktavky, fabie a superby co jezdi v asii (thajsko) ???
0 0
možnosti
  • Nejčtenější

Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU

25. března 2024

Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....

Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud

28. března 2024

Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu

24. března 2024

Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...

Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje

22. března 2024

Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Šedesátiny slavné škodovky. Embéčko bylo krásné a moderní, na dlouho poslední

21. března 2024

Dnešní Škoda se dá co do objemu výroby i množství modelů jen těžko srovnávat s předchozí...

Diář petrolheada: Do Mostu za klenoty z Mnichova i Stuttgartu

28. března 2024

Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...

Za nula i skoro sedm procent. Úrok na dotovaný elektromobil se hodně liší

28. března 2024

V půlce března byly v Česku spuštěny dotace na elektromobily. Řada lidí je vítá, ale systém podpory...

Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud

28. března 2024

Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....

Číňané vycítili šanci uspět s létajícími auty, koupili práva na slovenský AirCar

27. března 2024  18:40

Čínská společnost Hebei Jianxin Flying Car Technology koupila exkluzivní práva na výrobu a...

PAMÁTKY TÁBOR, s.r.o.
Přípravář staveb/rozpočtář

PAMÁTKY TÁBOR, s.r.o.
Jihočeský kraj
nabízený plat: 40 000 - 50 000 Kč