Diskuze
Jiří Hrdina: Jsem pro celoroční svícení!
Děkujeme za pochopení.
RC
Čirá optika
Nevím jak vy, ale u světlometů s čirou optikou nevidím ve dne žádný rozdíl při rozsvícení. Svítí to stejně jak parkovačky u 105ky (samozřejmě z pohledu "být viděn", v noci to z pohledu řidiče svítí skvěle).novivan
opět fantasmagorie
svícení a tedy zviditelnění vozidla i vedne by mělo smysl, pokud by auto bylo vybaveno tzv. signálními světly. Podobně jako návěstidla, semafory chcete-li. Ta jsou konstruována tak, aby opravdu byla vidět, ale neoslňovala. Naopak tlumené světlo u automobilu má osvětlovat vozovku, ale co nejméně být viditelné protijedoucímu řidiči. Takže opět jeden nesmysl prosazený bůhví jakou lobby. Anebo čím větší blbost = tím větší úspěch v parlamentu?vůdů
Re: opět fantasmagorie
Nevím jak Ty, ale já, ta co nejméně viditelná tlumená světla, vidím velice dobře.PT
Sviti jen sobci
Kdo sviti ve dne je sobec. Vubec nebere ohled na ostatni, kteri se z principu nemohou takto zviditelnit na silnici. To je vam jedno, ze kvuli rozsvicenym svetlum muzete prehlednout chodce nebo cyklistu, protoze se vase oci soustredi pouze na svetelne body? Nebo jim naridite blikaci majacky, aby byli videt mezi auty? A co ty pitomci, co radoby sviti a nezkotroluji si, ze sviti jako motorky, kdyz jim praskne kvuli sviceni leva zarovka a jedou tak i v noci! To je potom o zabiti. Nehlede na to, ze pri svych sluzebnich cestach casto vydim auta i s rosvicenymi mlhovkami na jasneho dne. To uz je opravdu na odstrel.Honzajs
!
To Speleo: No tak jestli najezdis rocne 5 000 km, tak uz je jasny, proc tak blbe blabolis.Pro nas ostatni, co najezdime rocne desitky tisic km plati, ze cokoliv muzeme udelat pro bezpecnost svoji i ostatnich, udelame to, zivot totiz mame jenom jeden a rozhodne ho nechceme ukoncit tak blbe - v aute !speleo
Re: !
nejsem si úplně jsitý jestli jsi mdlého rozumu, nebo jen neumíš číst. Napsal sem, že jsem najel cca 5 tisíc km za období toho léta kdy nesvítim. To znamená plus nějaký kilometry v zimě, když už ovšem svítím a tak je nelze započítat do kilometrů bez svícení. Snad to pro tebe nebylo moc složité, chudákubabacek
Kdo
svítí je vidět.A to i za plného denního světla.Naštěstí tento trend stoupá a to především u vozů modernějších.Svítit většinou odmítají lide ve starších vozech kde není signalizace která je při opuštění vozidla upozorní,že nechal zapnutá světla.káblík
Letadla
Stejně pitomý předpisy asi mají aerolinky. Při přistání si v pravý poledne svítí na dráhu.auto.koda@volny.cz
ste blázni
Den je den a noc je noc. Vaše přitroublý příspěvky sou kničemu. Ve dne svítí jen blázen a že Vás tady je požehnaně. Navíc svítění zvyšuje spotřebu až o 3 %. Takže v noci sviťte a přez den prosím nesviťte. Chraňte přírodu jako my chytřejší. Já mám v Octávii signalizaci světel tak ve dne zásadně nesvítím ! Škoda Simply Clever Jo a p. Hlinka je divnej jako správnej Čech by mněl mít český sportovní auto ! To znamená Škoda Octávia RS !kutil
Re: ste blázni
Autokodo ty seš pěkně máklej a ujetej, stejně jako auta ze škodovky. Já přes den už nesvítím, protože jsem před týdnem dostal pokutu od silniční hlídky Policie ČR. Důvod ? ? ? ? Dle vyhlášky může svítit jen a vyjmenoval pár důvodů jako že musím táhnout jiné auto atd................. Škoda těch 500 kačen pokuty.Vendula
mám s tím drobný problém
který není důležitý (klidně budu kdykoliv svítit). Dost jsem najezdila na motorce (ne jenom tady) a svícení ve dne mi přišlo dobrý, protože upozorňuje na motorku, která je proti autu menší a mnohem zranitelnější. Teď, když budou svítit všichni, mi to přijde, že to morkářům trochu ubere a výjimečnosti a tedy i bezpečnostiHonzajs
Re: mám s tím drobný problém
Vendulo, mistni blbci tvrdici, ze na silnici nepatri nikdo, kdo spatne vidi a musi svitit, Ti jiste radi vysvetli, proc museji motorky a taky i tramvaje svitit, ze chlapci? :-)Martin
svíti nebo ne
hraboš polní
Re: svíti nebo ne
Ti rozumní to chápou, těm "méně rozumným" je to pořeba nařídit.Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě
Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...
Čína udává v autoprůmyslu směr, pekingskému salonu vládnou elektromobily
Elektromobily a digitální konektivita jsou hlavním tématem největšího čínského autosalonu, který...
Pražský vynález: dodávky ohlídá umělá inteligence, odpočítá jim parkování
Časomíry, umělá inteligence, která umí číst poznávací značky a kamery. Radnice Prahy 1 dokončila...
Europoslanci schválili lepší vymáhání pokut za dopravní přestupky v zahraničí
V Evropské unii by měla fungovat lepší spolupráce mezi členskými státy při vymáhání pokut pro...
Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu
Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...
Samoživitelka skončila v nemocnici a čtvrt roku nemohla pracovat
Téměř deset miliard korun – tolik jen za loňský rok poslaly pojišťovny lidem za úrazy, závažná onemocnění či úmrtí. Životní pojištění pomohlo za...