Diskuze
Šéf VW kritizuje zvyšující se náklady ve Škodě a Seat
Děkujeme za pochopení.
BOBO
Odboráři - choďte po zemi
Kolik by jste vydělávali , kdyby Němec nepřišel ??? Možná , že by jste se v práci moc nenadělali . Je ten nárust mezd po příchodu Němce adekvátní zvýšení vašeho úsilí v práci ??? Je jasné , že Němec musí na nás vydělat( teoreticky na všech - dostal státní daňové prázdniny a kdo ví co ještě) , aby zase mohl někde , kde je bordel a levná pracovní síla - investovat . Jen ho nasírejte , on vám to , na poměry v Česku , velmi slušně placené zaměstnání zruší a bude investovat , logicky , úplně někde jinde - možná že i nakonec v Německu . Nestačí vám , že vám kape ? Němec není hlupák a nikdy neprodělá . V Německu by to také neměl lehké , ale v Česku se nachytat nedá . Průměrné platy ve Škodovce jsou úplně někde jinde , než v ČR ( mimo Prahu ). Chtít tolik , co má pracující v Německu je totální nesmysl . Kdo vám takové krávoviny nalévá do mozků ? To musí být jedině konkurence VW . Choďte po zemi a buďte normální , nebo budete mít zese jenom vzpomínky na dávnou slávu značky ŠKODA .Franta
Jde jenom o zisk
Jde jenom o zisk. V Mexiku mel VW leta levnou tovarnu na sva auta pro celou severni ameriku. Ted ale jeji zamestnaci jsou vice jak dve tretiny v odborech a zacali se domahat vyssich platu a vyhod. Viz stavka minuly mesic. Vystavkovali si sice o neco vyssi platy a par vyhod,(viz clanek http://news.bbc.co.uk/hi/english/business/newsid_1527000/1527992.stm), ale take si vystavkovali zastaveni dalsich investic do Mexika v hodnote 1,5 bilionu USD. Investice budou prevedeny do Ciny, kam pozdeji bude prevedena i cast vyroby z Mexicke tovarny v Puebla. Strucne receno, v Cine nejsou zadne odbory, zadne stavky a jeste levnejsi otroci nez v Mexiku.František Koudelka
Namyšlený Němec
Proč by nemohli mít zaměstnanci ve Škodovce stejný plat jako v Německu? Jsou snad méněcení nebo pracují hůře?Já
Re: Namyšlený Němec
Zaměstnanec Škody teoreticky může mít stejný plat jako zaměstnanec VW v Německu. Problém je ale v tom, že v Německu jsou zcela jiné náklady na život. Stejný by za danou práci tedy neměl být plat ale parita kupní síly.Policisté tasí radary v pátek. Víme, kde budou měřit
Dopravní policie bude v pátek 19. dubna měřit rychlost na několika stovkách míst po celé České...
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
S miniskútrem Tokio můžete bez řidičáku vyrazit na silnici i cyklostezku
Vypadá jako motorka, ale motorka to není. I když se tak chová. To je elektroskútr ViaGo Tokio. K...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid
Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...
KOMENTÁŘ: Do parkovací války se zapojují aktivisté, politici i městské části
Premium Parkovací barikády mají dvě strany. Na jedné jsou ti, kteří chtějí parkovat na ulici tak, jak jsou...
Šéf inovační platformy: V Praze by mohla nad Vltavou létat dronová donáška
Vysíláme Těžko průjezdná ucpaná města nejsou zdaleka jen českým problémem. Po celém světě se experti...
Milán auta vyhání, novinky se pokoutně představují mezi židlemi a módou
Lombardská metropole se už dlouhé roky vehementně snaží vyhnat auta z centra. Ta se tam v době...