Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Diskuze

Sněmovna: za silnější auta se možná zaplatí víc

Vyšší zdanění osobních vozidel s objemem motoru nad 2000 kubických centimetrů navrhuje v rámci vládní novely zákona o silniční dani kabinet premiéra Miloše Zemana. Podle předlohy, kterou obdržela Poslanecká sněmovna, by podnikatelé, kteří vlastní vůz s objemem motoru od 2000 do 3000 kubických centimetrů, zaplatili od příštího ledna na silniční dani ročně o 600 korun víc. U vozů s motorem nad 3000 centimetrů by měla vzrůst daň o 1200 korun.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

MV

17. 11. 2001 19:47
Za poctivou práci je přeci v tomto státě potřeba potrestat každého bez výjimky!
Názor občana je jasný: "Ano, potrestat! Proto zvedneme silniční daň těm zlým a bohatým podnikatelům na jejich drahá zahraniční auta, ve kterých povýšeně a ke všemu veřejně předvádějí před ubohými zaměstnanci podniků, které i přes nezbytně nutné a potřebné finanční injekce a státní podpory krachují. Náš sociální systém pod vedením jeho blahorodí Špidly tak bude mít opět pro příští rok zajištěn přísun prostředků, které jistě nenechají naše nezaměstnané hladovět (pokud ovšem nedojde Rum). Ano, nezaměstnanost je třeba držet na uzdě! Co prosím? Nechuť k práci? O čem to prosím mluvíte? A vy se divíte? Snad nechcete, aby se naši občané (zvyklí a naučení tak poctivě socialisticky pracovat) nechali vykořisťovat těmi novodobými imperialisty, kteří si každým třetím rokem kupují nové, dokonce vysokoobjemové zahraniční vozy? Stejně si na ně nakradli! Ožebračují nás, nezaměstnané! Neplatí daně a podvádějí náš nebohý stát! Co jen s námi bude? Kde že je ta spravedlnost, svoboda a demokracie? Za co jsme to bojovali? Za co jsme mrzli a cinkali klíči na těch zatracených náměstích? Kdybychom to bývali věděli, byli bychom i tak utekli z práce o dvě hodiny dřív, ale šli bychom tentokráte domů. Uvelebili bychom se na gaučích v obývácích ve "svých" státních bytech s tak pohádkově nízkým nájemným, pustili bychom si televizi a raději se nechali unášet verši, které přednáší tak procítěně a opravdově ta Jiřina Švorcová, a snili bychom spolu s ní o lepších a spravedlivějších zítřcích, jenž na nás čekaly a kterých jsme se pro tu zatracenou demokracii nedočkali!" Ne, to není zlý sen! To je výsledek státní politiky polistopadových vlád České republiky, možná pár let před jejím vstupem do EU.
0 0
možnosti

Riki

12. 10. 2001 19:20
Kocourkov - náš vzor
Nešlo by taky zavést daň z bot? Navrhuju podle velikosti obuvi. např. mám boty č.42 budu platit 4200,- protože poškodím chodníky víc než Popelka se svojí nožkou! p.s. Až se půjde do sněmovny dělat novou defenestraci ,dejte mi vědět, určitě přijedu
0 0
možnosti

Bohdan Kaluža

11. 10. 2001 9:40
Ta jejich impotence je už chronická.......
další směšný pokus "Vlády", jak zalepit její neschopností způsobené díry v rozpočtu. není to jediný, dneska oznámili, že ještě chtějí zdanit minerální vody. Utrácejí prachy na nesmysly, jako je ona Grégrova "revitalisace", kdy ve jménu sociálního smíru zachrání mrtvolu jako jsou Vítkovice ale soudním vyrovnáním položí spoustu firem okolo.... A Zachráněný kolos stějně chcípne ve významném procentu... A nejjednodušší cesta je ještě víc potrestat ty úspěšné, aby moc nevyskakovali.... Bože, kdy že jsou ty volby..? Ovšem pánové, každý máme takovou vládu, jakou si zasloužíme...
0 0
možnosti

Richard Šlapka, Loket nad Ohří

10. 10. 2001 22:34
Nehorázná drzost!
Drzost vlády už nezná mezí! Už zase neví, kde vzít peníze, tak se zdraží silniční daň u silných aut, která jsou "přepychem". Proč se nezvedne daň u kamionů, které kurví (pro event. tištěnou verzi "ničí") naše (dle ministra Schlinga dobré) silnice nejvíc? Proč na hranicích nejsou váhy na kamiony a neplatí se za 1 tunu = 1000 Kč za vstup do republiky? Hned by se našim silnicím ulevilo a přibyly by i penízky na revitalizační pokusy alchymisty Grégra. Jenže je snazší je tahat lidem z peněženky. Ještě schází daň ze soli, jako za Ludvíka XIV. Už aby byly volby!!!
0 0
možnosti

Richard

10. 10. 2001 22:32
Nehorázná drzost!
Drzost vlády už nezná mezí! Už zase neví, kde vzít peníze, tak se zdraží silniční daň u silných aut, která jsou "přepychem". Proč se nezvedne daň u kamionů, které kurví naše (dle ministra Schlinga dobré ) silnice nejvíc? Proč na hranicích nejsou váhy na kamiony a neplatí se za 1 tunu = 1000 Kč za vstup do republiky? Hned by se našim silnicím ulevilo a přibyly by i penízky. Jenže je snazší je tahat lidem z peněženky. Ještě schází daň ze soli, jako za Ludvíka XIV. Zasraná vláda, už aby byly volby!!!
0 0
možnosti

Václav Velich

9. 10. 2001 20:23
Zdražení pojistného za auta o větším obsahu než jsou 2000
Jen opravdový hlupák a totální neznalec motorismu může navrhovat zdražení pojistného na základě objemu válců.Objem motoru už dávno nemá nic společného s výkonem a následnou škodou způsobenou havarií.
0 0
možnosti

Jan S.

6. 10. 2001 23:53
To snad neni mozny...
Ja si myslim, ze uz jim tam nekdo brzy prijde rozbit drzky... a budu to asi ja...
0 0
možnosti

Paja

9. 10. 2001 16:20
Re: To snad neni mozny...
Počkej, jdu s tebou!
0 0
možnosti

Tomas N.

6. 10. 2001 23:01
Janosik
U nas si porad vetsina lidi mysli, ze ten, kdo ma prachy, musi i krast.. jak jinak by k nim i prisel, ze? ...mentalita ceskeho obcana, ktere si je nas "Janosik" vedom. Otazka je, jestli mu to u voleb sezerou ostatni, az se zas bude pristi rok projizdet ve vlaku nebo v autobuse po republice a vyrvavat, ze, jinymi slovy, "bohatym veme a chudym da..."
0 0
možnosti

Škopek

5. 10. 2001 9:04
Debilové
Nechápu, proč zase znevýhodňovat vozy se silnějším motorem. Stejně jako je to u povinného ručení.
0 0
možnosti

Larry Hagmann

10. 10. 2001 7:22
Re: Debilové
Pokud mám dobré informace (od inspektorů STK) , tak ve světě se platí pojistné dle výkonu motoru v kW ,což je rozhodně rozumější , diesláky mají většinou přece vyšší obsah , ale výkon nižší než obdobná kubatura s benzínem !A nižší obsahy benzíňáky mohou být pěkně nadupané kW-atami !
0 0
možnosti
  • Nejčtenější

Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano

17. dubna 2024,  aktualizováno  18.4 16:25

„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...

Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu

23. dubna 2024

Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG

23. dubna 2024

Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...

Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně

22. dubna 2024

Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě

24. dubna 2024

Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...

Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu

26. dubna 2024

Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...

Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt

26. dubna 2024

Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...

První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid

25. dubna 2024

Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...

KOMENTÁŘ: Do parkovací války se zapojují aktivisté, politici i městské části

25. dubna 2024

Premium Parkovací barikády mají dvě strany. Na jedné jsou ti, kteří chtějí parkovat na ulici tak, jak jsou...