Diskuze

Citroën C5: Komfort a špičková technika, jež ztrácí rychle na hodnotě

Citroën C5 stojí na začátku nové kapitoly dějin francouzské automobilky. Víc než předchůdci chce sledovat kvalitu a hlavně - uzavírá dlouhodobě budovaný image Citroënu jakožto výrobce vozů s progresivním až futuristickým designem. Přitom očekává, že díky špičkové technice a konzervativně střiženému kabátu bude stárnout méně než jeho starší bratři, a zaujme tak daleko širší okruh motoristů.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

pepík

21. 2. 2003 13:14
cože?
vlastním jednu C5 a je to nehoráznej luxu. Jizda s ní je luxusní a člověk po dvaceti hodinách ani neví že někam jel.Vyzkoušel sem hodně vozidel a na pohodlí na ní nikdo nemá. Mám to v dieselu a zátach od spoda je brutální a člověk ani nezaregistruje že je to nafta.škoda jen že mi chrastí popelník. musím to doladit a budu řádit jak ´dábel.Nemám výhrady vůči tomuto vozidlu
0 0
možnosti

Bohdan Kaluža

2. 11. 2001 14:38
Pánové, nevidíte si do ....
Se zájmem jsem si přečetl Váš článek o C5-ce. Rozladil mě. Přiznávám,že má následující reakce může být stejně neobjektivní jako ten Váš test. Jsem totiž, člověk tzv: "Citroenofilní": Mým snem je nádherně restaurový Kabriolet DS Pallas a např. v mé firmě již 10 let tato značka převažuje a máme s ní dobré zkušenosti. Díky tomu však trošku na toto téma něco vím a proto: 1. Proč v tabulce srovnání s konkurencí neuvedete srovnatelná auta, např. Lagunu z 2.2 TDI, ddto vectra 2.2 TDI atd. Proti uvedené konkurenci by srovnatelná C5 s motorem 2.0 HDI s 110KS 250MN cenově vycházela při své základní ceně 730.000,- KCZ jako naprosto konkurenceschopná. Mimochodem nemá ve výbavě tolik udělátek, jak se jich a jejich složitosti obáváte. Podobně by dopadl i VW... 2. Srovnávací tabulka Vás usvědčila z další neobjektivity. V testechVW Passat uvádíte čtenáře v omyl tvrzením, že je to auto s největším prostorem ve své třídě. šlo myslím, zejména o šířku interiéru... Prostý pohled na jednotlivé sloupce Vás usvědčuje z nepravdy. 3. Argumentace o nespolehlivosti pérování Citroenu na základě toho, že vidím někde stát model BX, pokleslý v kolenou, který má za sebou i 15 let a jistě stovky tisíc km v perné službě třeba jako TAXI, je taky nezcela solidní. Co já viděl Pasatů A a B řady odstavených na krajnici a a jako osoba programově rozumná vím, že to je prostě věkem.... 4. Pádnou odpovědí je navíc utěšeně rostoucí podíl té "mé" značky na trhu. 5. Nejsem náš pan stávající premiér, nebudu Vám nadávat. Jen si to občas po sobě přečtěte.
0 0
možnosti

007

23. 11. 2001 16:11
Re: Pánové, nevidíte si do ....
Trochu silná slova. Mohu oponovat osobní zkušeností v kolegově voze BX s dieselovým motorem. Na dálnici se rozsvítilo na palubce STOP a přestal jít posilovač volantu, brzd a auto se sfouklo jak ryba (ježík :-) ) Kolega půl hodiny chodil okolo a bezmocně okopával pneumatiky. Po půl hodině STOPka zhasla a mohlo se pokračovat v jízdě. Jelikož je starostlivý majitel se servisní knížkou, hned následující den dal vůz do servisu, kde auto prohlédli a po zaplacení částky 2700,- Kč řekli, že žádnou závadu nenašli. Není třeba dodávat, že auto šlo okamžitě z "domu". Podobných zkušeností se najde i více a naopak tento článek mi připadá až moc vstřícný. Navíc se přikláním k názoru, že Francouzi a Italové prostě spolehlivá auta dělat neumí.
0 0
možnosti

Cancri

31. 10. 2001 18:48
C6
Každopádně já počkám až na stylovou C6.
0 0
možnosti