Bohdan Kaluža
2. 11. 2001 14:38
Pánové, nevidíte si do ....
Se zájmem jsem si přečetl Váš článek o C5-ce. Rozladil mě.
Přiznávám,že má následující reakce může být stejně neobjektivní jako ten Váš test.
Jsem totiž, člověk tzv: "Citroenofilní": Mým snem je nádherně restaurový Kabriolet DS Pallas a např. v mé firmě již 10 let tato značka převažuje a máme s ní dobré zkušenosti.
Díky tomu však trošku na toto téma něco vím a proto:
1. Proč v tabulce srovnání s konkurencí neuvedete srovnatelná
auta, např. Lagunu z 2.2 TDI, ddto vectra 2.2 TDI atd.
Proti uvedené konkurenci by srovnatelná C5 s motorem 2.0
HDI s 110KS 250MN cenově vycházela při své základní ceně
730.000,- KCZ jako naprosto konkurenceschopná.
Mimochodem nemá ve výbavě tolik udělátek, jak se jich
a jejich složitosti obáváte.
Podobně by dopadl i VW...
2. Srovnávací tabulka Vás usvědčila z další neobjektivity. V
testechVW Passat uvádíte čtenáře v omyl tvrzením, že je
to auto s největším prostorem ve své třídě. šlo myslím,
zejména o šířku interiéru...
Prostý pohled na jednotlivé sloupce Vás usvědčuje z
nepravdy.
3. Argumentace o nespolehlivosti pérování Citroenu na základě
toho, že vidím někde stát model BX, pokleslý v kolenou,
který má za sebou i 15 let a jistě stovky tisíc km v perné
službě třeba jako TAXI, je taky nezcela solidní.
Co já viděl Pasatů A a B řady odstavených na krajnici a
a jako osoba programově rozumná vím, že to je prostě
věkem....
4. Pádnou odpovědí je navíc utěšeně rostoucí podíl té "mé"
značky na trhu.
5. Nejsem náš pan stávající premiér, nebudu Vám nadávat. Jen
si to občas po sobě přečtěte.