Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Diskuze

Stačí na zimu přeměnit jen pneumatiky?

Mám si na zimu pořídit jen samotné pneumatiky a měnit je na jedněch discích vždy za letní a potom zase za zimní, nebo si mám pořídit i další čtveřici ráfků? Je dobré nechat si kola naplnit speciální směsí, nebo stačí klasický vzduch? A jak mám letní obutí uskladnit přes zimní období, respektive zimní gumy v létě?
František D., Ústí nad Labem
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Radek Sakáč

21. 11. 2001 10:05
Lité disky i na zimu
Pro někoho je možná škoda použít lité disky v zimě. V dnešní době ale výrobci litých disků vyrábí i lité disky do zimy, které jsou opatřeny speciálním povrchem odolávajícím působení posypových látek. Takže kdo chce, aby jeho auto vypadalo elegantně i v zimě, nemusí se bát investovat do litých disků.
0 0
možnosti

Pavel Šuráň

21. 11. 2001 9:57
Používání duše do neopraveného bezdušového pláště
Pan Hěřman z Barum servisu zmiňuje, že je možné do bezdušové pneu dát duši a dál ji používat. Na http://www.contitrade.cz/stat-techinfo7.asp se ale uvádí, že: Vyhláška č. 102/95 Sb. ukládá, že na plášti musí být všechna poškozená místa trvale opravena. Je proto nepřípustné používat duše do neopraveného bezdušového pláště jako náhradní řešení. Kde je tedy pravda?
0 0
možnosti

Radek Sakáč

21. 11. 2001 10:13
Re: Používání duše do neopraveného bezdušového pláště
Použití duše jako náhradní řešení místo opravy pneu je opravdu nepřípustné. Pokud ale je pneumatika opravena a pro jistotu se použije ještě duše, je to přípustné. To platí při poškozeních v oblasti nárazníku a bočnice. Problémem je ale poškození v oblasti patky, kde provádění vulkanizačních oprav je problematické a v těchto případech se proto doporučuje použití duše pro zamezení úniku vzduchu v oblasti patky. V těchto případech je ale nutné obrátit se opravdu na profesionální pneuservis.
0 0
možnosti
  • Nejčtenější

Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt

26. dubna 2024

Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...

Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu

23. dubna 2024

Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG

23. dubna 2024

Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...

Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně

22. dubna 2024

Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě

24. dubna 2024

Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...

Čína udává v autoprůmyslu směr, pekingskému salonu vládnou elektromobily

27. dubna 2024

Elektromobily a digitální konektivita jsou hlavním tématem největšího čínského autosalonu, který...

Pražský vynález: dodávky ohlídá umělá inteligence, odpočítá jim parkování

27. dubna 2024

Časomíry, umělá inteligence, která umí číst poznávací značky a kamery. Radnice Prahy 1 dokončila...

Europoslanci schválili lepší vymáhání pokut za dopravní přestupky v zahraničí

26. dubna 2024

V Evropské unii by měla fungovat lepší spolupráce mezi členskými státy při vymáhání pokut pro...

Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu

26. dubna 2024

Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...

Akční letáky
Akční letáky

Všechny akční letáky na jednom místě!