Diskuze
Prodat vůz do autobazaru? Toť loterie
Děkujeme za pochopení.
wat
Nejde o cenu
Hodně diskutujících zde mluví o ceně auta zda málo či více. Jde však úplně o něco jiného. V AAA co slíbějí to nedodrží, jakmile od zákazníka dostanou peníze stává se z tohoto zákazníka obtížný hmyz pokud by cokoliv chtěl a je-li neodbytný dostaví se gorily které vám popíší Váš pobyt na chirurgii budete-li otravovat. Jde tedy o chování řeznického psa.Honza
Kupujte u dealerů nových vozů
Pokud smím poradit tak nejlepší je ojetinu prodávat i kupovat u autorizovaných prodejců nových vozů. Když jsem prodával svůj Ford Mondeo 1.8 (koupeno nové, 3roky) tak mi za něj v AAA nabídli 200 tis. (do telefonu 260:-)) U dealera Fordu mi nabídli hned 240, ale řekli mi ať ho dám do komise, že je pěkný a že bude určitě hned pryč. Za čtrnáct dní jsem na ruku dostal 270 tis. (po odečtení poplatků a jejich provize). Když jsem do firmy kupoval další vůz - zvolil jsem taky ojetinu Volvo - prodejce mi rovnou řekl, "my vám žádnou šunku neprodáme - protože co kdyby jste si u nás koupil příště nový vůz..."Karel
Re: Kupujte u dealerů nových vozů
Pravda pravdouci. Pokud mi AAA za 4 roky stareho, nebouraneho Peugeota 306, byt jen tridvere, nabidnou 100000Kc a u autorizovaneho prodejce dají 160000Kc, tak neni co dodat.Cipisek
Zdrojove informace k AAA
Ahoj, pro ty, kteri chteji kupovat auto predkladam zasadni webove adresy: Kultovni clanek v Reflexu, ktery rouzboril soucasnou vlnu reakci: http://www.reflex.cz/13002/00977174.htm Clanek v internetovem deniku popisujici 8 zklamani pri nakupu v AAA Auto Morava: http://svet.namodro.cz/go/r-art.asp?id= 1020102215&t=magazin Uzitecny web s dalsi dizkuzi o zkusenostech: http://www.oceany.cz/aaaauto/ Prvni zkusenosti redaktoru MF Dnes s autobazarem AAA pri testu ojeteho Peugeotu 405 diesel http://auto.idnes.cz/ak_dtesty.asp?r=ak_dtesty&c=2002M001T01Cchozik
AAA
AAA se sice chovaj trzne, ale naprosto nefer. Nechapu proc do telfonu lidem nakecaj vobrovsky castky a pak na miste reknou uplne neco jinyho. Muj pripad: mel jsem Opel Calibra 2.0 16V rv. 91 v perfektnim stavu a chtel jsem za nej 130.000 Kc. Hned kdyz mi vysel v annonci inzerat volali mi, jako ze jo, at prijedu, ze ta cena je v pohode. Na miste mi ale rekli, ze je to sportak a ty moc nejdou atd...takze by mi dali nejakejch 90.000 Kc. Samozrejme jsem je poslal do hajzlu a auto prodal za tyden za 129.000 Kc. Takze rada pro vsechny. Jestli nepotrebujete penize opravdu rychle, AAA a jim podobne obejdete radejc velkym obloukem. Motorismu ZDARAAA prodavam...
AAA prodavam
Co blbnete? S'ak to delaji dobre. Obchod je obchod - nic vic. Prodam-Koupim. Nove auto je na 2/3 ceny jakmile ho zaplatite a sednete do nej. Vse bylo napsano a precteno. Nejsem z AAA. HObe provista@yahoo.comJIRKA
TAKY NAZOR
Nechci se zastavat acek, zadnou zkusenost s nimi nemam, ale podle meho nazoru, jestli nekdo koupi [podle clanku v MFD] sestivalcovou sierru z roku 89 a pak se divi, ze mu tam pulka veci prestane behem tydne fungovat, tak tomu radsi nerikam nic. Presne vydim ty blazny, co usetri nejakych 80000 Kc a jdou kupovat "strikacku s klimackou", aby holky na vsi cumely. Potom hlavne cumi oni. Vse je v lidech. Chces, nechces. Jestli se jim nelibi pristup acek, tak at jdou jinam. Dnes je zaplatpanbuh obrovsky vyber bazaru, kazdy si muze vybrat. Tak porad jenom lidi nenadavejte a radsi premyslejte.vlada
trochu objektivity
vzdycky me aaa nastvalo nabidkou vozu v novinach ktere tam pak ani nahodou nebyli takze zbytecna cesta.ovsem nadavat na velke je nesmysl vzdyt vsichni kdo chodite do bazaru jako ja vite ze totalni braky se najdou vsude i v malych bazarech s tim rozdilem ze v malych bazarech neni z ceho vybirat ve vsech bazarech jsou vetsinou auta pritahli slepeny do hromady ovsem bud chci utratit malo a objetovat kvalitu nebo dam vic a mam kvalitu ale v kazdym pripade to chce sebou vzit aspon kamarady kteri delaj do aut a rozumi tomu a stezovat si ze byli totalne zniceny tlumice na aute z roku 92 je k smichu a davat to za vinu bazaru teda sila koupil jsem v bazaru forda za 38 000 a co jezdi zrezlej neni a to ze uz pri koupi byli totalne oddelany cepy jsem vedel ale nekupuju auto za milion tak se musi pocitat znakou investyci a stejny problemi i veci muzou i pri koupi od soukromnikaRobert
Re: trochu objektivity
souhlasím je to jenom na vás co a za jakou cenu koupíte a nebo prodáte je to obchod,jde taky o to nebát se otevřít pusu a tu připomínku říct,kupoval jsem v aaa favorita black_line,za 95 000,- hned jsem ho prolez a nalezený chyby si nechal(zadarmo) opravit,samozřejmě že jsem nepřišel na vše,ale určitě jsem ušetřil,byly to drobnosti,ale bylo jich vela. A co se týče toho korejce,ta nabídnutá cena je v normálu!!!!Petr
A za kolik jste ho vlastně chtěli prodat?
Dobrý den, bez toho, že bych se chtěl zastávat praktik velkých autobazarů (které jsou skutečně hnusné), jsem z celého článku nepochopil, kolik má být ta "správná" cena za tři roky starého Accenta. To, že se tři roky staré auto prodává cca za polovic původní ceny je normální, a to, že je Hyundai korejec je pravda (navíc Accent je skutečně totální "šunka"). Mě osobně se tedy nabídnutá cena to je 135 - 140 tisíc zdá naprosto v pořádku (je to výkup a majitel pochopitelně musí něco vydělat). Kde je tedy problém?Neal
Re: A za kolik jste ho vlastně chtěli prodat?
No v článku není napsáno za kolik. Bylo to jen pro ilustraci, jak k zákazníkovi přistupují prodejci tady spíše nákupci. Podle všeho bych soudil, že ta cena by mohla být 135 tis.Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU
Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....
Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud
Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu
Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...
Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje
Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Šedesátiny slavné škodovky. Embéčko bylo krásné a moderní, na dlouho poslední
Dnešní Škoda se dá co do objemu výroby i množství modelů jen těžko srovnávat s předchozí...
Diář petrolheada: Do Mostu za klenoty z Mnichova i Stuttgartu
Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...
Za nula i skoro sedm procent. Úrok na dotovaný elektromobil se hodně liší
V půlce března byly v Česku spuštěny dotace na elektromobily. Řada lidí je vítá, ale systém podpory...
Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud
Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....
Číňané vycítili šanci uspět s létajícími auty, koupili práva na slovenský AirCar
Čínská společnost Hebei Jianxin Flying Car Technology koupila exkluzivní práva na výrobu a...
Šárka Hamrusová: Díky laktační poradkyni jsem si přestala myslet, že je chyba ve mně
Šárka chtěla kojit. Chvíli to ale vypadalo, že se jí to nepodaří. Díky správně zvolené laktační poradkyni nakonec dosáhla úspěchu. Poslechněte si...