pavlína straková
29. 1. 2002 13:34
Jsem mile překvapena
Design se mi moc líbí, je elegantní a přibližuje se očekávané kvalitě nových a málo jetých automobilů, které tento systém nabízí. Pracuji v marketingu a oceňuji zejména organizační resumé, že se týmu Automodulu podařilo dát něco takového s množstvím prodejců a dalších obchodních partnerů dohromady. Z pozice zákazníka věc bez viditelné chyby: automobily téměř všech značek (některé chybí, proč?), bez rozdílu typů, nové, málo jeté, předváděcí, dokonce i ty hodně atraktivní – odebrané z leasingu. Údajně od prodejců z celé republiky. V celkové databázi je aut dost. Kdo nenajde ten pravý, může si jej nahrubo sestavit z programových možností. To je bez komentáře. Otázkou zůstává, aby prodejci spravovali databáze on-line a byla zabezpečena maximální aktuálnost. To je asi alfa a omega celého systému a trvalý úkol správce tohoto webu. Čas ukáže, jak se mu to podaří po tomto smělém nakročení.
Malá výtka:
Možnost sestavení automobilu nabízí programová jednotná funkce, nestálo by za úvahu aktuálně k jednotlivým značkám a typům udělat detailní sestavení on-line včetně ceny? Je jasné, že jen sestavení vozu například Škoda na webu „autonaprani“ je systémem samotným a že není v silách na stejné úrovni vyvinout všechny značky, ale …