Diskuze
Jaká je nejdelší tuzemská dálnice D1?
Pište na adresu jan.rydl@mfdnes.cz nebo chatujte!Jak často jezdíte po D1? Jak se dá nejrychleji dojet z Prahy do Brna a opačně? Kde se dá na D1 nejlépe najíst? Jaký je váš nejhorší zážitek z D1? Co byste chtěli o D1 vědět?
Děkujeme za pochopení.
Warner
Kecy, kecy, kecy
Znate A3 nebo A4 v Nemecku? A4: Hitlerova cesta, 11 let po sjednoceni Nemecka: najezdy z parkovist bez pripojovaku, zadne krajnice, A3: kamiony se predjizdeji neustale, uzavirky predevsim v lete, kdy je cela dalnice nadupana ... Znate dalnici z Milana do Torina? Nebo z Linze do Salzburgu? Ne? Vsechny mi docela pripominaji nasi D1. A ta A4 je o tridu horsi.Honza z východu
B A L K Á N
Vyježděný koleje od Tiráků....Na motorestech jen smaženiny...hajzlíky nemaj klíče, válej se tam chomáče chlupů....Pepici nevědí co je to bezpečnej odstup od auta....staveniště nejsou včas hlášený.....předjíždění náklaďáka náklaďákem zažito jen v Česku.....ty výmoly snad ani nemyslej vážně...zakázat ty náklaďáky aspoń na víkend...všechno polofunkční a volezlý,tak jak už je v Česku zvykem.....Jan Kuthan
Kvalita dálnice
Musím naprosto souhlasit s ostatními. Každý den jezdím do práce po této dálnici. Je to fakticky něco úžasného. Dokud budou jezdit kamiony tak jako jezdí a v takovém počtu, tak se můžeme s dobrou dálnicí rozloučit. Nebylo by na škodu, kdyby se peníze za poplatky používaly ke zvelebování prostředí na dálnici. Jak je možné, že na úseku odbočky na Mirošovice jsou díry které se nedají přehlédnout. Placení dálničních známek považuji za zbytečnost. Za takovou službu bych nejraději nic nezaplatil.Thomasson
Naříkáte jak baby, jezdim tudy furt a kolo mi ještě neupadlo
Zeman
Re: Naříkáte jak baby, jezdim tudy furt a kolo mi ještě neupadlo
Bravo, obcane! Takove lidi jako vy nase vlada potrebuje!Karel Vanek
Mup
Re:
Bydlim 1 km od D1 (125 km) v nadmorske vysce 600 m. O ktere dalnici mluvite? Chtel bych vas videt v obdobi kalamity. Dalni je prvni odklizena, prestoze na ni jezdi debilove doslovne jako by se nechumelilo a delaji jenom problemy. Nejsou nebezpecne dalnice ale predevsim lide.Jirka
Katastrofa
...každý, kdo jel venku po dálnici, ví, že ta naše je v dezolátním stavu, a že se stále nic neděje, v létě stále kilometrové objížďky/překážky, kde se fláká 5 dělníků s lopatami, naděje na změnu ale nikdeDaněk Michal
je to o lidech!
r.smdek
D1 ???
Koudelka
D1 = Tankodrom
Dalnice D1 je totalni tankodrom a skola jizdy po uzavirkach. Nedavno jsem mel moznost jet po hlavni svedske dalnici E4 mezi Malmo a Stockholmem. je to skoro 700 km, z toho 600 dalnice. Cestou ani jedna uzavirka, ani jeden rygol ci rana do tlumicu od diry jak po granatu. A to ve Svedsku drtiva vetsina ridicu pouziva pres zimu pneumatiky s hrebikama. Po teto zkusenosti jsem si uvedomil, ze uz neumime opravdu postavit ani silnici, ani tu nejdulezitejsi.Michal
Silnice v Čechách = katastrofa
Bavíte se tady o tom, jak jezdit nebo nejezdit, kdo je jaký prase řidič a kdo jezdí jako šnek, ale otázka se týkala myslím něčeho úplně jiného. Jaká je dálnice. Je tragedií našeho národa, že neumíme udělat pořádnou silnici. Ano, je jich pár nových, ale jak dlouho vydrží? Dovolte mi odbočit: Měl jsem tu možnost, sledovat několik dní opravu silnice v Praze a být člověk, který za to zodpovídá, šel bych se zastřelit. Takovou prasárnu, co dovedou vyrobit naši silničáři jsem neviděl. Mimochodem, ta silnice je už dnes (něco po třech měsících provozu) ve stavu, kdy si žádá opět své... To nemluvím o tom, jakým způsobem a hlavně čím nanášejí bílé pruhy a jiná značení. Barva je tak řídká, že když uschne, skoro není vidět. Dnes už tedy vůbec... Vše co píšu výše, je příkladem i pro dálnici D1. Pokaždé když po ní jedu, najde se alespoň jedna uzavírka. Připadá mi ale, že se střídají vždy ve stejném místě. Jednu díru zalepí, ale zanedlouho se objeví znovu. Nevím, nechápu, že není nikdo "nahoře", kdo by jim "to neomlátil o hlavu" a že se tím nikdo nezabývá. A za tu hrůzu v Čechách my platíme dálniční známky a já nevím co ještě... Možná by pomohlo nějaké "školení" silničářů třeba ve Španělsku nebo Francii - tam bych za silnici zaplatil klidně dvojnásobek.Petr
Re: Silnice v Čechách = katastrofa
Mozna ten stav silnic neni tim, ze by to silnicari odflakli, ale tim, kolik na to dostanou penez. Ze se ke konci roku penize vyplytvavaji a v prubehu roku jich je malo asi neni jejich vec, ale veci nejakych lidi jinde. Ale na to jsme u nas preci zvykli. Treba nad nekterymi nakupy armady zustava rozum stat.Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě
Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...
Europoslanci schválili lepší vymáhání pokut za dopravní přestupky v zahraničí
V Evropské unii by měla fungovat lepší spolupráce mezi členskými státy při vymáhání pokut pro...
Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu
Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid
Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...
Akční letáky
Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!