Diskuze
Šéf vývoje VW slibuje Škodě "chleba s máslem"
Děkujeme za pochopení.
Honza
Chléb se sádlem
Tak mám spíš pocit, že nám koncern podává spíš chleba se sádlem a tlustě namazaný. Jak se koukám na vývoj ekonomiky, měli by ve škodovce obnovit výrobu brouků, aby nás posadili zpátky na kola. NIKDY si nekoupim koncernový auto!!!jakub
Idea von Deutschland
Už mně ti němci lezou krkem. A´t si tu Škodovku odvezou do německa a nám s ní dají pokoj. Vždyť stejně kromě toho mluvčího Kulhánka( a díky za něj protože bychom se tady u nás asi museli všichni naučit německy) je to samej wehrmacht.NEG4
chleba s máslem a marmeládou
Mno, spíš než nudnej minivan (pardon Láďo) by to chtělo něco, oco by se lidi zajímali a bylo to tak trochu prestižní auto.... Buď kabriolet, nebo nějakej ten sporťáček (v tom už má škoda trochu praxe, ne?), a nebo nějaká ta čtyřkolka.... Moc rád bych se jednou třeba rozhodoval jestli si koupit Toyotu Landcruisera nebo právě 4x4 off road škodovku , hmm hmmLaďa
Re: chleba s máslem a marmeládou
Minivan nemusí být nudný auto o který by se lidi nezajímali. V článku se píše, že by to chtělo auto, které by se vyrábělo ve větších sériích. A to si myslím, že by ani čtyřkolka nebo sporťák,natož kabriolet nesplňovaly. Každýmu se nám líbí trochu něco jinýho, ale asi se shodnem na tom, že než montovat nějaký model pod značkou VW, tak raději ten MPV, nebo ať je po tvým ten off road.Laďa
chleba s máslem a medem
Myslím si, že by Škoda mohla vyrábět ještě jeden typ automobilu. Bylo by to lepší než dělat některé modely pro VW. Minivan na podvozku Octavie, myslím by nemusel být špatný nápad. Vždyť tato kategorie automobilů je stále více populární jak ve světě, tak i u nás. Svoje kupce by si určitě našla. Mám obavy, aby se za pár roků nestala automobilka v Mladé Boleslavi montážním závodem VW, bez vlastního vývoje a nakonec i bez vlastní značky.Policisté tasí radary v pátek. Víme, kde budou měřit
Dopravní policie bude v pátek 19. dubna měřit rychlost na několika stovkách míst po celé České...
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
S miniskútrem Tokio můžete bez řidičáku vyrazit na silnici i cyklostezku
Vypadá jako motorka, ale motorka to není. I když se tak chová. To je elektroskútr ViaGo Tokio. K...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid
Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...
KOMENTÁŘ: Do parkovací války se zapojují aktivisté, politici i městské části
Premium Parkovací barikády mají dvě strany. Na jedné jsou ti, kteří chtějí parkovat na ulici tak, jak jsou...
Šéf inovační platformy: V Praze by mohla nad Vltavou létat dronová donáška
Vysíláme Těžko průjezdná ucpaná města nejsou zdaleka jen českým problémem. Po celém světě se experti...
Milán auta vyhání, novinky se pokoutně představují mezi židlemi a módou
Lombardská metropole se už dlouhé roky vehementně snaží vyhnat auta z centra. Ta se tam v době...
RECEPČNÍ
Quality Hotel Brno Exhibition Centre
Jihomoravský kraj
nabízený plat:
30 550 - 30 550 Kč