Diskuze

Passat s odznakem W8 na klopě

Poprvé v šedesátileté historii volkswagenů se pod jejich kapotou objevuje osmiválcový motor. Adept, který má jako první "tu čest", je oblíbený passat. Zástupce střední třídy s čtyřlitrovým osmiválcem tak vyplní prostor mezi menším šestiválcovým agregátem a přicházející luxusní limuzínou phaeton s dvanácti válci. Model se prodává od 1,33 miliónu i na českém trhu.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Peet

31. 5. 2002 21:03
Hlavne ze na nej mate
Z Vasich prispevku soudim, ze mate doma Ferrari nebo tak neco. Typicky Ceskej pristup.
0 0
možnosti

Peet

31. 5. 2002 20:32
Hlavne ze na nej mate
Z Vasich prispevku soudim, ze mate doma Ferrari nebo tak neco. Typicky Ceskej pristup.
0 0
možnosti

Kubatech

22. 5. 2002 0:10
Slabota...
Jen 202 kW??? Připomíná mi to trabanta kombi - velká spotřeba, žádný výkon...
0 0
možnosti

Ace2

22. 5. 2002 16:30
Re: Slabota...
Na to co to je je to vážně dost slabota. Jak výkon tak spotřeba je fakt tragická. A to zrychlení s manuálem na to že je to 4motion taky nic moc. Stačí když se podávate jiný evropský V8, třeba BMW 540, nebo Jaguar 4.0 V8 popřípadě Mercedes. Zajímavé co do technického řešení, ale nezajímavé co do upotřebitelnosti. Nemá to ani sportovní ambice, ani superluxusní ambicem a ani image není nijak zavratný. I kkdyž je fakt, že cena 1.33 milionů je vůči jmenovaným konkurentům nízká, ale stejně i tak.
0 0
možnosti