Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Diskuze

Škodě klesá prodej doma i na Západě

Odstávka výroby a hromadná dovolená na dva dny, ohlášená nejprve na konec dubna a pak znovu na začátek května. Pokles prodeje na domácím trhu i v zahraničí. Nářky kolem silné koruny, která ztenčuje zisky. A potíže s tím, jak vnutit domácím zákazníkům novou fabii místo staré dobré (a hlavně levné) felicie. Z Mladé Boleslavi v poslední době přichází ledová sprška varovných zpráv, v níž jako by se roztékala dosavadní image Škody coby symbolu národní hrdosti a české šikovnosti. Padá okřídlený šíp k zemi vlastní vinou?
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Mike

26. 5. 2002 7:55
Fabia je drahá, Octavia profláknutá, Superb vypadá jak Octavia
Vše v nadpisu, snad jen k Superbu, patřím do kategorie lidí s příjmy, které mi umožňují si koupit např. Superb. Otázka zní proč?Auto za milión, které na první pohled vypadá jak Octavia (zadní a přední maska). To musela být hlava co to vymyslela.Tak drahé auto si většina lidí kupuje i kvůli dojmu.Ten se Superbem neuděláte.Přes touhu jezdit v českém autě, mám Passat.A dobrý.Levnější a ty peníze jsou vidět...V Mladé Boleslavi (nebo spíš ve VW) se musí někdo probudit!Budíček!Zlevnit Fabie na úroveň Felicie, představit novou Octavii a facelift pro Superb (novou masku)!!!!
0 0
možnosti

Maverick

26. 5. 2002 18:41
Re: Fabia je drahá, Octavia profláknutá, Superb vypadá jak Octavia
Podobna jsou si auta i z jinych koncernu nez je VW. Jinak design je ciste subjektivni zalezitost a ja bych tenhle nadpis clanku az zas tak dramaticky nevnimal, jako nekteri pripevovatele. Zaver typu "Skode klesa prodej -> Skodovka krachuje" mi prijde doopravdy prehnany. Staci se podivat do te tabulky, co je uvedena na konci clanku, a pote delat nejake zavery.
0 0
možnosti

Kacirek

26. 5. 2002 2:58
Prvni pohled
Cetl jsem v jednom prispevku ze vsechny auta od VW jsou malem stejna. No mozna jsou stejna konstrukcne ale vsechny tak uplne stejna nejsou.Motory ktere jsou v nasich Skodovkach nejsou stejne co jezdi v Golfech. Motory ktere nam "zapad prenechal" jsou vyrabeny ve vychodni a stredni evrope. Motory v kterych jezdi Nemci maji jine cislovani a delaji je taky v zapadnich podnicich s mnohem vetsi kvalitou. Motor ktery vyjede z linky uz presne vi kde bude prodan. Jestli na zapade a nebo na vychode. Proc to tak je? Proc k nam Nemci prodaji jen sunty? A k tomu jeste ten "skveli" motor ktery se vyrabi uz 40 let.Proc si ho nemci nedaji do sveho golfa? Nedokazu pochopit proc hlavni kostrukter povolil prechod k hydraulickym vahatkum kdyz vetsina firem od toho ustupuje. Sam rikal ze dokazl odstranit typicke cvakani motoru pri nizkych otackach ale za to ma motor mnohem vesi treci ztraty. Zajimalo by me jak se Octavie vyporada s timto skvelim motorem pri obsahu 1.4. Uz 1.6 s ni mela co delat.  A pak nase skvela Fabie Junior ktera s nasim skvelim motorem bude o obsahu 1.0 opravdu "levne "auto. Uz kdyz se na to clovek podiva na ty zlevnene upravy. Nema to viko na schrance. Hlavne by me zajimalo jak skodovaci usetrili na gume ktera je mezi predni kapotou a karoserii.Na normalni je cela a na ochuzenem junioru je ji jen pulka. TO NECHAPU.Dale by me zajimalo proc na tak drahem aute po pul roce jezdeni zacinaji vrzat plasty. Servisu mi bylo receno ze je to od slunicka ale proc s tim tedy konstrukteri nepocitali. Je to mozna drobnost ale pri takove cene to uz drobnost neni. Je to vsechno jen o penezich.Musite se vsim do servisu aby z toho zase Skodovka neco mela.I s tim blbym olejem.To je snad vse.Je to jen pro plac.
0 0
možnosti

Santa

28. 5. 2002 6:58
Re: Prvni pohled
Tak pod to se klidně podepíšu. Zdá se mi, že už opravdu není doba na udržování "mrtvého koně" v podobě motoru 1,4 OHV, navíc když u nás neprosadili změnu pojistných sazeb - už to je důvod č.1, proč si nekoupím Fabii. Obávám se, že verze Junior skrývá ještě mnohé nemilé překvapení, v podobě nečekaných ochuzení - slyšel jsem dokonce o chybějící ocelové výztuze krásných černých nárazníků.
0 0
možnosti

Libor

24. 5. 2002 11:21
Fabia je nevzhledná (slabé slovo)
Pokles prodeje vidím hlavně v neseriozním marketingu Škody, když za velké peníze nabízí auto s nejzastaralejším motorem na světě (3x uložená klika a OHV) a motory, které má jakákoliv jiná značka ve standartu, nabízí za obrovský příplatek jako luxus. A ve hnusném vzhledu. Já na Fabii nevidím snad kromě výplně dveří nic, co by se mi líbilo. Včetně jména. Měl jsem z šesti aut pět škodovek, ale Fabii bych nekoupil ani kdyby to bylo poslední auto na světě.
0 0
možnosti

Vojin XY

27. 5. 2002 14:11
Re: Fabia je nevzhledná (slabé slovo)
Nechapu, jak muze nejaky DEBIL napsat, ze Fabie ma hnusny vzhled a jmeno. Je to jedno z nekrasnejsi aut na svete a ma hezke jmeno !!!! Ty musis byt Libore opravdu magor !!
0 0
možnosti

A

24. 5. 2002 10:22
He? E?
He? E? E?
0 0
možnosti

hasic

23. 5. 2002 15:25
Vše kráčí do prdele
Nejenom prodeje vozů ŠKODA, ale celej svět krachuje. Dokud bude možné koupit firmu za pár šupů pouze proto, aby jí někdo nechal zkrachovat - nebude dobře. Aby mohli lidé nakupovat, musí mít zaměstnání. To chápali i staří sedláci. Tady jsou lidi kteří by mohli žrát zlatý vejce, na straně druhé ovšem většina hodně chudých. Až někdo pochopí, že ti hodně bohatí potřebují rovněž jedno, maximálně dvě auta jako většina lidí  a že právě ti bohatí si ŠKODU nikdy nekoupí, to bude v tomto státě velký svátek. A kecy o svobodě, demokracii a právu vycestovat zaměstnání těm nezaměstnaným nedají
0 0
možnosti

bush

23. 5. 2002 15:32
Re: Vše kráčí do prdele
máš recht!!!
0 0
možnosti

David

23. 5. 2002 14:17
Vyše povinného ručeni
Já nevím, ale pokud má někdo víc jak 250.000 na auto (nebo 8000 měsíčně na leasing) je potom rozdíl v ceně povinného ručení cca 1.500 ročně (130 měsíčně) rozhodující?
0 0
možnosti

Ondřej

23. 5. 2002 16:35
Re: Vyše povinného ručeni
Ono je lepší místo dělení dvanácti násobit dobou předpokládaného držení auta a jsme někde kolem 10 000 Kč, kteréžto peníze umím utratit lépe než tím, že je nacpu pojišťovně. Co tady asi irituje lidi nejvíc je to, že to je úplně za nic. Výkon 50 kW jako u Felicie (u nejběžnějšího motoru) a pojistné + 33 %.
0 0
možnosti

pták

23. 5. 2002 13:54
Je to drahý
I přez to, že mám trojnásobek průměrného platu, je pro mne i Škodovka drahá.
 
0 0
možnosti

Giovani Canuto

23. 5. 2002 13:43
Pokles prodeje vozů Škoda
Nechť se společnost Škoda-Auto zamyslí nad svou politikou pohrdání českým zákazníkem. Například motorizace vozů Fabia je na první kouknutí nesmyslá a trvá to již příliž dlouho. Proč není v nabídce výkonný motor do 1350 ccm? Pro tento objem motoru hovoří jednoznačně hranice pro výši povinného ručení. Proč není v nabídce motor 1,6 l, ale až motor s objemem 2 l. Laik se diví, ale odborník by měl nad těmito nesmysly žasnout.
0 0
možnosti

Ondra

23. 5. 2002 13:40
Jak to vlastne je
Pred rokem jsem ve 150 zrusil octavku a mel jsem narazenej loket. Ted mam Fabii, jezdim jako prase a jeste s ni nic nebylo. Vivat Skoda
0 0
možnosti

Anna

23. 5. 2002 15:53
Re: Jak to vlastne je
přesně můj případ s fabií,po nehodě v pohodě a jinak žádný větší problém,nechápu co se lidem nelíbí,peněz je to sice dost ale fabča je uplně o něčem jiném než felda a palubka je taky v pohodě,nevím co by tam kdo chtěl mít,a ten sloupek pod rádiem u pravého kolena taky,měla jsem nehodu a jen mi airbag rozbil brýle a to mě trochu škráblo ale s pravym kolenem jsem neměla vůbec nic,myslím že každý prostě kope jen za tu svou značku ale neměl by proto shazovat jinou,chce to chladnou hlavu a hlavně bez zbytečných emocí
0 0
možnosti

bush

23. 5. 2002 13:29
felda
nejpovedenější auto stejně byla Felicie
0 0
možnosti

abc

23. 5. 2002 13:41
Re: felda
za tu cenu, docela spolehliva a prostorna....... Je to fakt!
0 0
možnosti
  • Nejčtenější

Policisté tasí radary v pátek. Víme, kde budou měřit

18. dubna 2024

Dopravní policie bude v pátek 19. dubna měřit rychlost na několika stovkách míst po celé České...

Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano

17. dubna 2024,  aktualizováno  18.4 16:25

„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

S miniskútrem Tokio můžete bez řidičáku vyrazit na silnici i cyklostezku

18. dubna 2024

Vypadá jako motorka, ale motorka to není. I když se tak chová. To je elektroskútr ViaGo Tokio. K...

Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu

23. dubna 2024

Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG

23. dubna 2024

Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...

Milánský ohňostroj kreativity. Podívejte se na auta trochu jinak

25. dubna 2024

Letošního Milánského týdne designu se opět zúčastnily i automobilky. Tento tradiční svátek...

VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě

24. dubna 2024

Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...

Tesla 3 je v ČR nejlevnější v historii, značce klesají prodeje

24. dubna 2024

Americký výrobce elektromobilů Tesla snížil ceny, například v USA, Číně a Německu, všimla si...

Pozemní biz-jet startuje. Excentrický lexus inspiroval svět letecké dopravy

24. dubna 2024

Kdo by to byl býval řekl, že nejdražším lexusem současnosti se stane luxusní dodávka s monogramem...