Prvni pohled
Cetl jsem v jednom prispevku ze vsechny auta od VW jsou malem stejna. No mozna jsou stejna konstrukcne ale vsechny tak uplne stejna nejsou.Motory ktere jsou v nasich Skodovkach nejsou stejne co jezdi v Golfech. Motory ktere nam "zapad prenechal" jsou vyrabeny ve vychodni a stredni evrope. Motory v kterych jezdi Nemci maji jine cislovani a delaji je taky v zapadnich podnicich s mnohem vetsi kvalitou. Motor ktery vyjede z linky uz presne vi kde bude prodan. Jestli na zapade a nebo na vychode. Proc to tak je? Proc k nam Nemci prodaji jen sunty? A k tomu jeste ten "skveli" motor ktery se vyrabi uz 40 let.Proc si ho nemci nedaji do sveho golfa? Nedokazu pochopit proc hlavni kostrukter povolil prechod k hydraulickym vahatkum kdyz vetsina firem od toho ustupuje. Sam rikal ze dokazl odstranit typicke cvakani motoru pri nizkych otackach ale za to ma motor mnohem vesi treci ztraty. Zajimalo by me jak se Octavie vyporada s timto skvelim motorem pri obsahu 1.4. Uz 1.6 s ni mela co delat. A pak nase skvela Fabie Junior ktera s nasim skvelim motorem bude o obsahu 1.0 opravdu "levne "auto. Uz kdyz se na to clovek podiva na ty zlevnene upravy. Nema to viko na schrance. Hlavne by me zajimalo jak skodovaci usetrili na gume ktera je mezi predni kapotou a karoserii.Na normalni je cela a na ochuzenem junioru je ji jen pulka. TO NECHAPU
.Dale by me zajimalo proc na tak drahem aute po pul roce jezdeni zacinaji vrzat plasty. Servisu mi bylo receno ze je to od slunicka ale proc s tim tedy konstrukteri nepocitali. Je to mozna drobnost ale pri takove cene to uz drobnost neni. Je to vsechno jen o penezich.Musite se vsim do servisu aby z toho zase Skodovka neco mela.I s tim blbym olejem.To je snad vse.Je to jen pro plac.