Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Diskuze

Milovníci trabantů: v nejhorším bychom emigrovali do Německa

Pokud by se politici v Česku rozhodli zakázat trabanty, jejich majitelé by zřejmě požádali o azyl v Německu, kde jsou tato auta stále populární. Tato recesistická věta dnes několikrát zazněla na letišti ve Vyškově, kde se konala první Aero Rallye Trabi 2002. "Některým lidem trabanty smrdí, ale na rozdíl třeba od starých škodovek nemají problémy s emisními kontrolami," řekl organizátor akce Jaromír Rafaja.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Foxx

18. 6. 2002 12:59
Za trabantem v zácpě
Já to nechápu, copak nikdo tady nestál v zácpě za "mobilní plynovou komorou"? Ten smrad je prostě otřesnej, člověk vypne ventilaci, zavře vokýnka a stejně se ten smrad dostane všude.   Věřím všemu že jsou spolehlivý, báječný, no ale prostě ŠÍLENĚ SMRDĚJ !
0 0
možnosti

lukas

12. 6. 2002 13:40
Navíc vláda, za který mi ukradli vyvoněnou š120 a fízlové se mi akorát vysmáli do xichtu sepsali protokol a udělali prd a teď mi budete zakazovat trabanty jo ??? - polibte mi prdel čuráci (jinak to říct nejde)
0 0
možnosti

Martin

12. 6. 2002 13:33
Jeste ke srovnani S 120 a Trabant
Jeste bych chtel dodat, ze jsem mel 2 stare Skodovky. Pod obema jsem lezel kazdy vikend, aby mi jezdily. Pod Trabim jsem zatim nelezel a mam ho rok.
A proc jsou tak oblibeni? Spartanska vybava vozu a jeho trivialni konstrukce=min zavad. Jak rika muj tchan, Trabant je drzak! A vsechny lidi, co znam a co ho meli, nikdy nikde nenechal
A jeste jedna vec. Trabant je fakt silenstvi, protoze od te doby co ho mam, cely tyden premyslim a tesim se, co na nem budu delat o vikendu. Je to nejlepsi HOBBY!
0 0
možnosti

lukas

12. 6. 2002 13:22
ínu vy a kolik já???-tipuju že vy tak 100x víc.Trabi má opravdu horší výplach(dvoutakt je dvoutakt)ale zajímavý je že na motorky nikdo hemzy nemá,taky si nejsem jistý že je lepší olej vyhodit do kontejneru (jak činí 90% majitelů čtyřtaktů)
0 0
možnosti

lukas

12. 6. 2002 13:00
Babantík-blééé může napsat jen člověk který si vozí prdel v novym fáru s MPI-čkem (sorta-"konzument") který vůbec nerozumí technice a nemá vztah k automobilům - nechte nám trabanty jinak si házím mašli, panu Kužvartovi vzkazuju - kolik propálíte benz
0 0
možnosti

lukas

12. 6. 2002 12:52
Babantík
0 0
možnosti

Martin

12. 6. 2002 11:50
Kour
A co se tyce tech vyfukovych plynu. Dnes existuji takove oleje pro dvoudobe motory, ze Trabant, nebo jakykoliv dvoutakt, ktery na ne jezi, vubec nekouri!Sam jeden takovy olej pouzivam a kour od vyfuku vidim jen kdyz nastartuji studeny motor.
A radim tem, kdoz chteji dobre investovat, kupte si Trabanta, jedou to bude legenda, resp. uz je a nejsou to vyhozene penize. A co se tyce ND, jsou levnejsi nez na Skodovky, kdyz je koupite pres inzerat. A ze jich neni malo! Ja jsem behem roku navozil domu plnou pudu ND na Trabose a stalo me to celkem 500Kc!!!
Tak hura 21.6. do Zwickau!!! At zije Trabi.
0 0
možnosti

Martin

12. 6. 2002 11:45
At zije Trabi
Jak je videt, kdo nezkusil Trabanta, nevi, jake to je super auto!!! Se Skodovkou 120 nesrovnatelne. Zadne uniky oleje do prirody, varici voda v chladici. Tim vas vzdy Skodovka jen nastvala. Ale Trabi je jiny. Ten jen vzdy umi prekvapit. Uz vidim, jak se do Skody 120 L nasouka 12 lidi a jedou na disku! A co teprve v zime. 120 se sotva nastartuje. Nene, ten kdo mel Trabanta, jen pel chvaliu na tato vozidla. A ten kdo ho nemel, tak by se mel aspon trosku zamyslet nad tim, proc ty, coz ho meli, s nim byli tak spokojeni!
http://www.trabant.wz.cz" target="_blank" rel="nofollow">http://www.trabant.wz.cz
0 0
možnosti

NordiQ

10. 6. 2002 14:40
Bléééééé
Trabanty smrdí a pochybuju, že maj nižší emise než 120tky, jenom maj vyšší limity. Trabaty nejen smrdí, ale i znečisťují ovzuší. Oproti autům s katalizátory x-krát více. A ta nesmyslná vět s tím, že kůň také smrdí....... Kůň asi nevypouští jedovaté splodiny, jako bakeli´ták. Jsem antifanoušek trabantů, protože kazí vzuch, pletou se na silnici a odporují mému estetickému vkusu!
0 0
možnosti

Jura

10. 6. 2002 17:28
Re: Bléééééé
Alespoň si po sobě přečti, co píšeš. Katalyzátor se píše s tvrdým y, estéte. To, že Trabanty smrdí je sice pravda, ale měl bys vědět, že složení výfukových plynů u Škodárny s netěsnými písty je ještě o dost horší, což se projevuje i na spotřebě oleje. A co se týká koně, taky vypouští jedovaté splodiny, např. metan :-) Tím bych se ale nechtěl Trabantů zastávat, protože je to ostuda jezdit v takové popelnici a navíc jsou na ně opravdu velmi drahé nové náhradní díly.  Nechápu jak se někdo může Trabanty zabývat, když to ani nejsou česká auta, ale východoněmecké popelnice pro největší chudáky. Třeba Škodovky 120 považuji za stejný odpad jako Trabanty, ale pro tyto slimáky, kteří zdechnou na každě křižovatce mluví alespoň levné nové ND.
0 0
možnosti
  • Nejčtenější

Autoškoly mají povinně vyučovat holandský chvat na otevření dveří, přeje si EU

25. března 2024

Autoškoly by se měly do budoucna při výcviku nových řidičů věnovat bezpečnosti chodců a cyklistů....

Ukrajinský malíř nevzdává boj se Škodou. Spor o design zamítl i ústavní soud

28. března 2024

Malíř a designér Vladislav Vovkanič neuspěl s ústavní stížností ve sporu se společností Škoda Auto....

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

AUTOVIDEO: Čínské ferrari nemá žádné zápaďácké díly. Stovku dá za 1,9 s a stojí třetinu

24. března 2024

Čína se stále více emancipuje i v případě supersportovních aut. V poslední době se objevily...

Autorizované, nebo neautorizované servisy? Boj mezi nimi se vyostřuje

22. března 2024

Dát auto do autorizovaného, nebo neautorizovaného servisu? Věčné dilema, které nemá jednoduchou...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Číňané vycítili šanci uspět s létajícími auty, koupili práva na slovenský AirCar

27. března 2024  18:40

Čínská společnost Hebei Jianxin Flying Car Technology koupila exkluzivní práva na výrobu a...

Průkopnický fiat ukázal všem cestu. Jezdil s ním i Ferrari

29. března 2024

Italská továrna Fiat představila koncem 60. let minulého století vůz, který předběhl konkurenci a...

Dopravní policie v pohotovosti. Akce Velikonoce bude probíhat čtyři dny

28. března 2024

S cílem zabezpečit plynulost dopravy a zvýšit bezpečnost všech účastníků silničního provozu...

Xiaomi na kolech v prodeji. Čínský výrobce telefonů už nabízí svůj elektrovůz

28. března 2024,  aktualizováno  15:25

Čínský výrobce chytrých telefonů Xiaomi vstupuje na trh s elektromobily. Firma v Číně zahajuje...

Diář petrolheada: Do Mostu dorazí klenoty z Mnichova i Stuttgartu

28. března 2024

Zdá se, že i přes poslední záchvěvy je zima u konce a vládu po ní přebírá snad rovnou léto. Alespoň...

Šárka Hamrusová: Díky laktační poradkyni jsem si přestala myslet, že je chyba ve mně
Šárka Hamrusová: Díky laktační poradkyni jsem si přestala myslet, že je chyba ve mně

Šárka chtěla kojit. Chvíli to ale vypadalo, že se jí to nepodaří. Díky správně zvolené laktační poradkyni nakonec dosáhla úspěchu. Poslechněte si...