Diskuze
Zapojte se do diskuze: JAKÁ JE FABIA PO LETECH??
Povedlo se toto auto? Jaké s ním máte zkušenosti? Vyhovuje typické české rodině? V čem je lepší a horší než felicia? Proč byste si ji koupili nebo nekoupili?
Chatujte u článku!!!
Děkujeme za pochopení.
peněz!!!
!!!škoda
utrácet za tak hnusné auto, jakým fabie bezesporu je, je škoda peněz. Celá škodovácká produkce je předražená, nevybavená, drahé náhr. díly, drahé servisní úkony, velký počet servisních úkonů. Ne, nejsem takový NDRácký vlastenec, abyxch koupí Š tahal mateřskou VW z krize.peněz!!!
!!!škoda
utrácet za tak hnusné auto, jakým fabie bezesporu je, je škoda peněz. Celá škodovácká produkce je předražená, nevybavená, drahé náhr. díly, drahé servisní úkony, velký počet servisních úkonů. Ne, nejsem takový NDRácký vlastenec, abyxch koupí Š tahal mateřskou VW z krize.---
spartánské verze
Jen takový postřeh: na náš trh se Fabie dodávají v základní verzi pěkně očesané - snad jen jediný airbag, a to u řidiče. Chcete-li něco méně spartánského, musíte tvrdě přitlačit. Pokud se však podíváte, co dodává škodovka ve standartu, tedy do těch nejméně vybavených Fábií, diviĺi byste se: 4 airbagy, ABS atd. A to pak ještě Mladá Boleslav skučí, jak na západě prodává dráže a jak u nás levně. S tou výbavou pro Západ to i u nás stojí nekřesťabské peníze. Ale jakou mají koupěschopnost na Západě a jakou u nás? Takže škodovka jde na Západě na odbyt asi hlavně díky cenové podbízivosti. Proč se tedy nepodbízí i u nás? Jestli místo 330 tisíc se prodává za 325 tisíc, tak to není žádná sláva ...---
spartánské verze - dovysvětlení
Diplomat
Nadavejte si jak chcete, ja jsem spokojeny
Na jare jsem do rodiny pořídil Fabii Sedan a stejně jako tehdy, i teď po cca 20 000 km jsem s tou koupí velmi spokojený. Chtěl jsem do 330 litrů auto, které bude ideální pro manželku - nové, bezpečné a současně schopné uvézt i někoho na zadních sedadlech. Protože ať už si plánujete co chcete, i když jste jen dva nebo to kupujute jako druhé auto do rodiny, stejně si vám čas od času někdo dozadu sedne. A pak se láme chleba. Pak se prostě ukáže, že Fabia Sedan je mnohem větší než třeba Peugeot 206, o Fiestě nebo jiných autech v té třídě ani nemluvě. A i kdybych zapomněl na tenhle argument, tak mi stejně všechno pořád mluví pro Fabii. Za 330 litrů bylo auto s 2x airbagy, překvapivě pružným 50 kW motorem, 438 l kufrem, DO, rádiem, metalízou atd. atd. Když se kouknete do ceníku Peugeotu, tak za stejnou cenu bych měl 1. jen třídvéřový 206 Style, kdybych chtěl pětidveře, tak bych se musel spokojit se slabým 1.1 motorem, což neexistuje, 2. za tu cenu bych u 1.4 motoru neměl ani metalický lak, ani rádio, o dalších věcech nemluvě! A to ani nechci opakovat starou známou věc, že 206 je jen pěkná krabička, ale podvozkem za Fabií zaostává o jednu dvě generace. Takže poměr cena/výkon jasně hovořil pro Fabii, ne pro Peugeot. Další věc, co se nabízela, byl Renault Thalia. OK, ten je opravdu při stejné výbavě o trochu levnější - a každý, kdo tomu rozumí, ví proč. Montované v Turecku, designérský zločin, podvozek nic moc, bezpečnost mnohem nižší než u Fabie... prostě škodovka je tu zaslouženě dražší, ten levnější produkt ať si koupí kdo chce, ale já nejsem tak bohatý, abych mohl kupovat levné věci. Se škodou máme za 20 tisíc kilometrů 0 závad, setkali jsme se s dokonalým přístupem v autosalonu i servisu na garanční prohlídce (jsem z malého města u Prahy), naprostá pohoda. I proto teď pro sebe pořizuju Superb. Ve světlé kůži, Comfort s nějakými extras a s 142 kW 2.8 šestiválcem, což je nejkultivovanější motor koncernu VW... Celé to vyjde na 1,1. Ukažte mi prosím nějakou jinou prostornou a bezpečnou limuzínu v téhle klase, kde budu mít takový motor za tuhle cenu, a já vám budu moc vděčný.Roman
Re: Nadavejte si jak chcete, ja jsem spokojeny
Ta koupě Superbu 2,8 ... no nevím, to už snad raději T34---
konec vodníků (fábií) v Čechách
x.x.
FUJ
Fuj a hnus je ta fabia. Kupují si ji jen omezenci, co nedohlédnou dál. Jsou k mání lepší vozy, lépe vybavené a za méně peněz. O superblbu nemluvě ...Mirek
taky Mirek
Re: 6.8. příspěvek
Jan
zalite auto
Proc jsem volil zalite auto ? Neboť dneska si na autě nic neuděláte. Motor je zalitý do plastu, oprava svépomocí nemožná. Jezdím se Š130 a jsem namíru spokojen, vše si opravím. No řekněte, kdo si dneska vyměním sám olej např. u Fabie ? Zřejmě nikdo, protože na něj bude počítač řvát ať zajede do servisu a tam vypazne 500 za to, že nějakej týpek ho připojí k na zásuvku spravujícího počítače.Josef
Nové auto se nevyplatí
Již jsem to počítal mockrát. Nechci jezdit 10 let v jednom autě, takže po dvou max. 3 letech chci jiné. V případě nových aut to nemá smysl, neboť částka, kterou za tu dobu ztratíte je třeba 60%, takže auto za 550 tisíc koupíte za tři roky za 180 tisíc. Fabii bych nechtěl z důvodů velmi ošklivého vnitřního designu a malého prostoru, Octávku také ne (design hrozný a cena ojetého vozu příšerná). Poruchy má každé auto a záleží na štěstí. Pravdou je že Mazda je na tom asi nejlépe v bezporuchovosti. Pokud někdo namítne, že ojetá Škoda si drží ceny, pak jsme v celém světě raritou a není to kvalitou auta, ale tím, že velká část Čechů žije stále v roce 1980 za velkou železnou oponou. Nevidí totiž, že 4 hodiny jizdy z Prahy směrem na západ stojí 3 roky stará škodovka pár tisíc EUR. Posudte sami - tohle je auto za 180.000,- model 1999, které jsem koupil před 3 měsíci a srovnejte si to v hlavě sami: http://www.fiat.cz/fiat.cz/vorrei/showroom/mareaweekend/default.htmPolicisté tasí radary v pátek. Víme, kde budou měřit
Dopravní policie bude v pátek 19. dubna měřit rychlost na několika stovkách míst po celé České...
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
S miniskútrem Tokio můžete bez řidičáku vyrazit na silnici i cyklostezku
Vypadá jako motorka, ale motorka to není. I když se tak chová. To je elektroskútr ViaGo Tokio. K...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Sraz vytříbených bavoráků přivítal žraloka, botu i nejlepší M všech dob
Rekordní. Tak se dá shrnout letošní setkání majitelů a příznivců vozů BMW divize M. Na trať...
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
Účet za policejní manévry s radary: policie vybrala na pokutách 3,5 milionu
Dopravní policisté zaznamenali při páteční celorepublikové bezpečnostní akci 2 166 dopravních...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
Šviháky lázeňské déšť nezastaví. Italové vyrazili na promenádu na kolonádu
Už po pětadvacáté si dali italští frajeři sraz na kolonádě v Poděbradech. Tradiční sraz spojený s...