Diskuze

Octavia 2004? Zvenčí žádná velká revoluce

Skončily dlouhé dohady o tom, jak bude vypadat nová Škoda Octavia. Z fotografií nového vozu, které MF DNES získala, je patrné, že jeho design nepřináší žádnou revoluci. Drží se osvědčené "konzervativní" koncepce, kterou mladoboleslavské firmě určil mateřský koncern Volkswagen. Auto ctí stejnou filozofii jako dnes: jeho design a velikost se snaží vměstnat na pomezí dvou různých tříd.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Frantisek Netopil

4. 9. 2002 16:55
Jasnou fotomontaz poznate podle sloupku v zadnim okne na druhe stane automobilu. Pokud se na auto divam takto z bocni perpektivy musi byt zadni sloupky v daleko lepsim zakrytu. Zadni brzdove svetla pak hodne pripominaji nove Audi A4.
0 0
možnosti

Marek

1. 9. 2002 22:34
pěkná fotomontáž
bohužel už dnes je možné použít program TracePicture a dají se rozložit jednotlivé vrstvy obrázku tak, jak tato fotomontáž vznikala. Je to totální blaf a je mi líto idnes, že to vůbec otiskujou. I když dobrej bulvár=slušný prachy.
 
marek
0 0
možnosti

Mirek

30. 8. 2002 15:48
Rozvor ANO, ostatní Jinak
Pokud to není fotomontáž, pak pro zvětšení rozvoru byl nejvyšší čas.
Ostatní díly přední a zadní části a lampy asi budou jiné. Není třeba je nyní odtajnit.  Abychom se měli na co těšit.  Octavia v době nasazení do prodeje měla velmi nadčasový vzhled, bylo by "škoda" nedodržet započatou tradici.
 
0 0
možnosti

Nalim

29. 8. 2002 14:24
Kuš skopčáci!
Přiznejme si že Octavia vypadá slušně. Spíš mně štve, že VW si diktuje výrobu až v 2002, asi se fakt bojí že by se jejich Golf V prodával o moc méně, že jo? Kéž by se stala Octávie někdy "lidovým vozítkem"
0 0
možnosti

29. 8. 2002 14:11
0 0
možnosti

Dude

28. 8. 2002 12:48
Octavia - Ano
Škoda Octavia je, co se designu týče, docela povedené auto, zvláště pak provedení kombi je jedním z těch hezčích nejen v jejím segmentu. Vytýká se jí nedostatek originality, konzervativnost. Také se mi líbí Renault Mégane a podobné kreace, ale je to auto, ve kterém si dovedu představit svou ženu nebo studenta a Škoda Octavia byla konstruována především jako rodinný vůz. To, co oceňuji na vozech, které jsou pro mě etalony designu velkosériové výroby, jako např. Volvo (kterému má údajně Škoda v budoucnu konkurovat), MB atd, je jejich svébytnost, nadčasovost, čistota tvarů. Nic nového, je to otázka filozofie, či strategie. Jsou to auta, která se líbí až na druhý, třetí pohled, ale také ještě za pět, deset! Ono je to samozřejmě složitejší, souvisí to s podvědomým pocitem kvality a solidnosti, a mnoha dalšími aspekty. Nové Alfy byly vždy krásné vozy, nicméně po nemnoha letech se stal jejich výrazný design spíše divným a méně kvalitní technika tento pocit jen podtrhovala. Proto bych jenom ocenil, kdyby Škodovka v budoucnu čerpala spíše z filozofie Volva a samozřejmě nejen, co se designu týká, protože sebelepší design bez kvalitní techniky nezabírá. Z toho mála, co bylo zveřejněno o nové Octavii (a s ohledem na soky, kterým má být v budoucnu házena rukavice) mám pocit, že cesta je dlouhá, ale kurz je víceméně správný.
0 0
možnosti

Olaf Ludwig

27. 8. 2002 11:03
Jenže nemůžes srovnávat třináct let starý auto s novou Octávií. A třeba takovej Golf III z 94 už je taky dobrej šrot a podvozek a nějaký díly už má s Octávií společný, takže bych nejásal, že je to nějaká kvalita.
0 0
možnosti

Zdenek

27. 8. 2002 10:17
Fotomontaz
Tak tohle je fotomontaz jak vysita
 
0 0
možnosti

Komentátor

27. 8. 2002 9:06
0 0
možnosti

Kadel

26. 8. 2002 22:00
Ja jsem za.
... pak rozhoduje jenom prasátko (kasička).
0 0
možnosti