Diskuze
Potíže Fiatu nekončí
Děkujeme za pochopení.
Míra
Reklama Fiatu
je naprosto špatná, klipy jsou nesrozumitelné, nemají příběh, ani auto není pořádně vidět - Stilo i Punto. Přitom jsou to kvalitní vozy, technicky, bezpečnostně a užitnou hodnotou na výši. Prodejní a servisní síť je v ČR nekvalitní a nestabilní (mám vlastní zkušenosti z Č.Bud.)Pokud je to podobné i v jiných zemích, není divu, že má Fiat problémy. Je to škoda pro něj ale zejména pro motoristy.LaHa
Re:
Míro,nezbývá než s tebou souhlasit. Tvůj názor je opravdu vyčerpávající a jedině správný.LaHa
Je to vidět
Vrátil jsem se z dovolené na ostrovech Krk, Cres a Lošinj, kde je plno Italů a nestačil jsem se divit v čem jezdí. Ve fiatu málo, rozhodně méně než jsem čekal. Třeba Itala ve Stilu vidíš méně často než v Octavii, častěji než Fiata mají Alfu nebo Lancii. Jinak hlavně německý vozy.pavlicekk
Fiat je srdcovka
protože italové dělají nejhezčí auta. Stilo je krásné, ale chybí mi verze kombi jako rodinné auto i na dovolenou. Fiatu držím palce, protože bez jeho aut by ubylo pestrosti.Jura
Je vidět co dokáže reklama...
Auta od VW Group jsou šmejdy s nejhoršími motory, ale díky marketingu je každý koupí. Co se týká spolehlivosti, taky na tom nejsou nejlíp. A nový motor škoda 1.2 HTP ? Prý vysoký točivý moment v nízkých otáčkách. Jen samé lži, ten motor je tak slabý, že se s ním rozjíždí hůř než s motorem ve stodvacítce. jen pro srovnání : Punto 1.2 16V - 59 kW/5000ot/min - 114/4000 Nm a Fabia 1.2 HTP - 40 kW/4750 - 106/3000 Nm. To je potom jiná jízda...jirka
Re: Je vidět co dokáže reklama...
Po zkušenostech s prací servisů Fiat, které jsem navštěvoval s rodinným Tipem, když jsme ho měli, a zvláště pak při srovnání s prací autosalonu Ford nebo Škoda, což jsou další auta, s kterými jsem také jezdil, mě u Fiatu nikdy neuvidí. Příklad - při výměně rozvodového řemenu v plzeňském Ricardu nevyměnili napínací klapku, prý to není potřeba - takovou pitomost jsem v životě neslyšel. Vrchol pak byl, když se přejímací technik, jakýsi pan Kasík, pokusil ošidit o 30 korun.Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
Policisté tasí radary v pátek. Víme, kde budou měřit
Dopravní policie bude v pátek 19. dubna měřit rychlost na několika stovkách míst po celé České...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
S miniskútrem Tokio můžete bez řidičáku vyrazit na silnici i cyklostezku
Elektrokolo, co vypadá spíš jako motorka a tak se i chová. To je elektroskútr ViaGo Tokio. K jeho...
Místo vzduchového polštáře šrapnelem do hlavy. Airbagy mohou i zabíjet
Seriál Když máte tu smůlu, havarujete a řítíte se za volantem proti jinému autu nebo třeba zdi, očekáváte,...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
KVÍZ: Poznáte české automobilové legendy podle siluety? Otestujte se
Jak máte nakoukaná auta? Poznáte je jen podle siluety? Vybrali jsme deset vozů vyráběných v Česku,...
Čínské automobilky skladují přebytky z výroby v evropských přístavech
Místo přepravních kontejnerů, které bychom tu očekávali, se zde dnes řadí celé legie elektromobilů....
Přejmenujte ho! Milano není prvním autem, které se nakonec jmenuje jinak
Aféra ohledně označení Alfa Romeo Milano ukázala na nijak výjimečný problém. Automobilky zdlouhavě...
Největší chyby českých řidičů. Omezení a represe jsou na škodu, míní expert
Premium Automobilový expert Jan Červenka vyzkoušel tisíce vozidel. Řídit se učil od závodníků, sám pořádá...
Diář petrolheada: Do Kolína na mercedesy, do Poděbrad za švarnými Italkami
Navzdory chladnému počasí, které má panovat, je nadcházející víkend akcemi prosycenými vůní benzínu...